Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dries_grower

Amnesia Mongooltje?

Recommended Posts

Probeer het mongooltje op de plek te zetten van de plant die op het moment het grootste is, Just might work.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wissel de andere 4 allemaal af van plek zodat ze gelijke hoogte blijven houden, de hoogste staat nou pal onder de lamp zodat die weer minder snel groeit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn amnees plantjes geruild tegen dezelfde zaadjes omdat ze anders te groot worden..

Heb helaas geen tent om voor te groeien en deed dat dus gewoon op zolder onder een lamp met ventilator.

Moet nog ongeveer 2 weken met me huidige kweek en dan nog drogen dus dan begin ik met voorgroeien, heb er nog 5 zaadjes bij besteld dus ik ga de volgende kweek aan de slag met 9x amnees in 18ltr potten👍🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn dit ook die geweldige superduperstrains nep amnees....kijk nou eens naar dat blad het lijkt in verre verte niet op amnees??

Ik zal dit eens aandachtig volgen want volgens mij worden jullie gewoon opgelicht??

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet is dit de originele amnees, tenminste dat lees ik overal..

D'r is onlangs ook een Kweekverslag afgerond met 50x amnesia van superstrains met succes (1,13g/w als ik het goed heb)

Het is geen amnesia haze he maar gwn amnesia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dries vertel mij s dan wat is dat volgens jou de "gewone amnees"

Met een reguliere prijs van "656" euro kunnen ze 656 jaar me rug op en ik zei t vanmiddag in een ander topic dit is bagger....

Vroeger was er een clone only idd van Hypro "the core cut' waarvan je een IBL kunt kopen in Sannieshop voor 22,50 ...duur??

 

Ik zei t al laat je niet oplichten met neppe superdupertralalastrains die niet eens in de buurt komen van t orgineel of....ga je alleen voor de opbrengst met die 1,13 gr de watt ik zeg probeer s een echte amnesia haze van 12/13 weken bloei en 1,5 gr de watt is peanuts met die high tech apparatuur tegenwoordig haha ik ben nog van de hamerslag kap en co2 kachel maar dat is old skool.

Kijk s t topic van A-5 of A-15 dan zie je pas echte old skool haze met opbrengst....

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik wil uiteindelijk toch naar nl5 x haze gaan en ook meteen proberen een moedertje of 2 te selecteren

 

Maar dat word nu nog ff niks, ik wil eerst de tent geupgrade hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg Poldertje,

 

Kap eens lekker met dat zieke gedoe van je.

Je hebt een vreselijk grote bek, verzint alles bij elkaar, zeikt zaadbanken af terwijl je 0,0 verstand van zaken hebt.

Ga lekker door zo en je bereikt wat in het leven, wat denk jij...

Edited by al green
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste al

Eerst vraag je me de hemd van t lijf en geef ik je gewoon antwoord op al je vragen en nu brand je me zo af??

Superstrains is toch nep met zulke prijzen kan niemand wat mee of heb jij een mooie reguliere moeder van hun staan voor 656 euro??

Staat bij hin pp de site hoor wat lieg ik daar aan dan al green?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar je bent wel gek met 'm

Mis je 'm?

 

@Poldertje,

 

In aanvang kwam je normaal over.

Momenteel sla je absoluut door me je geschreeuw...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet gerukt al? :D

Edited by Fl13r3flu1t3r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke dag toch fluitend voor de spiegel (lol)

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

rukken is voor rechtshandigen en van Poldertje had ik wel verwacht dat hij een spiegel zou hebben, beetje te eager...

 

Dries; ga lekker door met je Amnesia's

Laat je niet gek maken door die knullen welke op zaterdag met een schortje voor bij AH achter de broodafdeling staan

Sorry voor mijn deel van de vervuiling van jouw topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt al geef r nog een slinger aan maar pas op voor over verhitte met deze temp....

Ik zei je al ik gaf je beleefd antwoord op je vragen maar sinds vanmorgen ben ik ineens PolderTJE ?? Ok

En dan de veroordeling gooie ook net als titatoversnikkel over appie heijn met een hoop poeha t gaat om amnesia toch van superdupertralala strains van 656 euro staat echt op hun site hoor...

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga sparen voor zo'n setje....

Maak je een paar mooie moederplantjes van. Je verkoopt 100 stekjes aan je vrindjes en je zet je dr-tentje en je 3 G-kasten vol

Reken uit je opbrengst en dan niet meer janken over 656 euro.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boefje

Je vriend was hier nog een dag of 3 geleden. Verstopt hij zich voor je....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt hoor al ik wil je graag van advies voorzien even op weg helpen you name it maar doe gewoon even je huiswerk en zie dat er ook gewone amnesia is en vanwaar die blabla tegen mij als superduperstrains die prijs vraagt?

Heeft niks met mij of ook maar iets te maken...zaad is net kippevoer en als je dat vraagt zal de kwaliteit wel zeeeeer uitzonderlijk mogen zijn niet meer niet minder toch??

Al deze kasten met tent is verdeeld over meerdere medicinale gebruikers welke ik in de loop der tijd om me heen verzamelt heb, nothing fancy gewoon realiteit. Mijn kasten mijn tent mijn strains.....

 

Pg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees trots, met de borst vooruit.

En kijk uit voor Boefje...die is z'n vriend kwijt

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trots elke dag al, als een pauw voor de spiegel....

En uitkijken dat zeker voor oplichters haha

 

Ik wens dries een fijne kweek toe en idd nu maar ff ontopic

 

Pg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat Boefje een oplichter is

Beweer jij nu van wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee maar superduperstrains wel.....dit is een openbaar forum dus als ze echte balle tonen springen ze toch even bij om t een en ander toe te lichten, ik heb La Buena Herba ook al voorbij zien komen hoe het met zijn offspring gaat kijk dat is klasse,

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...