Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

devilin

Problemen Met Wat Beestjes. (Hulp Snel Gevraagd)

Recommended Posts

Je zal in no-time weer van die witte springertjes gaan ontdekken.

 

 

Waarom?

 

je vervangt steeds alles zonder dat je nu op zoek gaat naar het nu vandaan komt en denkt dan dat het weg is, nou vergeet het maar met springstaartjes.

 

1e waardoor je springstaartjes krijgt (die niks anders doen dan dood organisch materiaal ruimen en da's niet de wortels) is lekker soppen die aarde zodat er een lekker rottend goedje ontstaat, mag best, da's bio toch maar neem dan ook wat er verder bij komt kijken voor lief (verdiep je eens in bodemleven zou ik zeggen).

Ga je eens een slokkie minder water geven goh dan neemt het aantal springertjes best af en als je dan ook nog eens de potten op een kleine verhoging zet zodat er geen lekwater (ideale uitwijkplek vd springstaartjes) onder de pot blijft staan en van onder beetje indroogt die aarde in de pot zou ook zomaar kunnen helpen.

 

Ga aan de slag met hoe je met je planten om gaat zonder paniekreacties en dat ze je nogal wilde verpot avonturen overleven wil nog niet zeggen dat ze strakkies ook wat produceren, ze zijn zo gevoelig voor van alles als ik weet niet wat door wat je steeds met ze uithaalt. Lachen als er een 'probleempje' komt in week 5 ergens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gekeken waar deze beestjes inderdaad vandaan kwamen.

 

De dakgoten, die zijn paar jaar niet schoongemaakt.

Vlak voordat ze overgepot werden is het professioneel laten reinigen.

(Inclusief Cv Ruimte laten reinigen)

In verband met Lucht Vervuiling.

De 4 Grootste Amnesia's heb ik inderdaad paar beginners fouten mee gemaakt.

Maarja heb all 5 jaar niks gemaakt.

De 4 grootste zijn ook 1 maand en 2 weken.

De andere staan er niet langer dan 2 weken.

 

Ik zal vanmiddag Per plant even foto's maken + Datum's + Meer Info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...