Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tjappie21

Wing 1200 Proef Draai Met Fotos

Recommended Posts

overzicht van de wing 1200 kast

ben proef aan het draaien om te kijken op welke temperatuur ik uit kom en welke LV

zit nu op 28gr gemeten op de vloer bij de potten. de LV is 48%.ben bezig om met een luchtbevochtiger de LV omhoog te krijgen de stekken staan er nog niet in. deze komen maandag. de inblaas staat momenteel vol aan geld ook voor de afzuigers .

 

 

Wat er nog moet gebeuren

 

7 potten vullen met Batmix (kwam tekort reeds bestelt )

 

de Active inblaas moet nog naar beneden gebracht worden en rond gelegd worden in het hok word een slang van 125mm met aan

het einde een deksel en in de slang worden gaten gemaakt

 

graag zie ik jullie reacties tegemoet. kan het zo goed gaan komen als maandag de stekken komen?

of moet ik nog Andere maatregelen treffen?

 

 

 

 

gallery_42093_18196_367490.jpg

 

gallery_42093_18196_353561.jpg

 

gallery_42093_18196_1110969.jpg

 

gallery_42093_18196_854939.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heyyyy mooie kasty tjappie!

ik denk dat het als de planten ietwat gegroeid zijn het LV ook automatisch al ietwat zat stijgen..

veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey thanx ja cker wel wat geworden gister avond tot 23:00 uur ff aangehad en ja hoor de lv stond op 51% zonder planten en zonder extra de spuiten met een planten spuit denk dat ik die 20% er wel boven op krijg met spuiten de temperatuur was 26,9 om 23:00 planten zelf geven natuurlijk ook nog vocht af. We gaan het mee maken maandag zal ik een kweek verslag uitbrengen kan al vertellen dat er 40x haze in komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de potten nat zijn gaat de lv ook wel omhoog hoor. Hoef je niet voor te spuiten. Je zou er ook een natte doek in kunnen hangen om de lv omhoog te krijgen. Het is net wat jezelf het handigste vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey greenmachine ja man idd das nou t leuke er aan beetje knutselen en ontdekken lekker lezen hier hoop van geleerd al

Share this post


Link to post
Share on other sites

natte (hand)doek werkt voor de kloten sorry dat dit gezegd word maar met een plantenspuit kan je het veel makkelijker veel vochtiger krijgen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kast en interresante wing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er door dat rooster licht naar buiten?

Als dat het geval is zou ik daar wat voor hangen of iets dergelijks, waar licht uit kan kan het er ook in, dat kan weer voor gestreste planten zorgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er door dat rooster licht naar buiten?

Als dat het geval is zou ik daar wat voor hangen of iets dergelijks, waar licht uit kan kan het er ook in, dat kan weer voor gestreste planten zorgen.

 

Het gaat me niet verbazen, als TS daar een UV lamp heeft hangen, al is de kleur dan niet goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet die handdoeken, bakjes water en plantenspuit..

De eerste week een zeil boven je stekken spannen (afdekzeil om te schilderen) en je lv zal omhoog schieten.

 

Succes!

 

Edit:

 

Een foto gevonden op het forum: (zeil zonder die gaatjes kan ook, maak er dan zelf een paar)

 

gallery_22371_9219_136009.jpg

Edited by Oppersmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...