Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mister xl

Suagar Punch In Buiten Scrog

Recommended Posts

Hey dil

Ja op bladschade na wat ze oploopt in haar buiten periode zou et bijna voor binnenwiet kunnen doorgaan op et oog dan hé wel is er minder thc productie ma zit nu ongeveer op de helft hopen dat dat meer gaat worden,mijn bevindingen zijn dat ook binnen soortje het ook goed buiten doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je er geen rot in hebt en ze bloeien goed af is het een geschikte soort. Ook binnen verschilt de THC productie per plant en ik oordeel een wiet daarom liever op smaak en effect dan een bepaald gehalte ergens van. Twee maten van mij kweken ook buiten en jouw verslag ze zal interesseren voor Sugar Punch vermoed ik.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Klein update,de plant heeft nog genoten van haar laatse weekje zon 4 dagen geleden ben ik haar gaan inspecteren ben ik meeldauw en rit tegen gekomen,maar besloten om te stoppen met voeding zo heef ze nog 4 dagen kunnen staan zonder water en eten. het heeft die 4 dagen vies geregent.nog wat rot bij gekomen uiteindelijk maar de schaar erin gezet ze heeft op 1 dag na 7 weken gestaan het is spijtig na helaas heb nog een foto van et netje wat nu in stalletje hangt ma gaat nu na binne wat het is er te koud en vochtig 5 lagen zijn gevult met harde buts en kleine spul en een laag met knip waar is iceolator van ga maken mvg xl

 

 

gallery_35793_18156_3525062.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je leest weet je dat er vandaag pas geknipt is.. en een plant droogt niet in een dag...

 

mister xl

mooie kweek neer gezet! je hebt me weer enthousiast gekregen om volgend jaar ook te gaan scroggen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx rubber Duck je zult geen spijt van krijgen van de scrog aleen heeft crimson wel gelijk ze es paar weken geleden omgegaan en droog ze zo nog wat foto's van de buds droog erop mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_35793_18156_4010133.jpg

 

 

gallery_35793_18156_2428436.jpg

 

 

gallery_35793_18156_2965852.jpg

 

 

Was in totaal 310 gram al deel weg gegeven dit was nog over hat meer kunnen zijn wegens te vroeg oogsten ma ik klaag niet volgend jaar beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je leest weet je dat er vandaag pas geknipt is.. en een plant droogt niet in een dag...

 

lol

 

misschien moet jij wat minder blowen,

 

 

Lijkt me een mooi en lekker wietje Xl. Sugarpuch doet het blijkbaar niet slecht buiten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is goed gesuikerd crimson heb haar ook binnen gegrowd ma ze smaakt en ruikt nu wel anders dan binnen beetje amnesia achtig ken je et mee vergelijken ook lekker mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...