Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Heinoss

TOPROT!! Snel antwoord aub!

Recommended Posts

De 4 supermooie volle dames is bloei hebben de natte dagen toch niet helemaal overleefd. Ze zitten al helemaal vol met dikke toppen die al bijna klaar zijn maar zag gister ineens op alle planten sporen van toprot. Moet ik ze nu gelijk oogsten en rotten de toppen dan niet verder weg?? En kan het kwaad met roken, proef je het ed...????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iheb ech geen idee er zijn nog maar 25 topics ove topot dus deze kan er best bij..

 

kwekeling..

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor de laatste keer: toprot eruit snijden, komt het op teveel takken gelijk oogsten en de toprot er tussenuit snijden.

 

x een sticky make misschein een idee?

MKaand geleden waren er ook een berg vragen over mannelijk vrouwelijke geslachtskennis en daar is ook een sticky van dus het helpt geen fuck denk ik....

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] En kan het kwaad met roken, proef je het ed...????????

Ja, ik heb er zijn al veel topics over gezien. :verrygood Foei! Toch kan ik de laatste vraag niet beantwoorden :P : "En kan het kwaad met roken, proef je het ed...????????"

 

Ik neem toch aan dat het niet echt giftig is als je het rookt, dan was dat wel ergens gemeld toch? En proef je het? Kweenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] En kan het kwaad met roken, proef je het ed...????????

Ja, ik heb er zijn al veel topics over gezien. :verrygood Foei! Toch kan ik de laatste vraag niet beantwoorden :P : "En kan het kwaad met roken, proef je het ed...????????"

 

Ik neem toch aan dat het niet echt giftig is als je het rookt, dan was dat wel ergens gemeld toch? En proef je het? Kweenie.

ikke wel, het is vies.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] En kan het kwaad met roken, proef je het ed...????????

Ja, ik heb er zijn al veel topics over gezien. :verrygood Foei! Toch kan ik de laatste vraag niet beantwoorden :P : "En kan het kwaad met roken, proef je het ed...????????"

 

Ik neem toch aan dat het niet echt giftig is als je het rookt, dan was dat wel ergens gemeld toch? En proef je het? Kweenie.

pff, dan moet je toch ff beter zoeken, ik weet bijna zeker dat er bijna een heel topic over is (mss issie nog van vorig jaar, maar goed, dan moet je goed zoeken...)

 

en als je een echte verrotte top hebt gezien wil je niet eens proberen m nog te roken :no

Edited by GreenGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ik snap zijn vraag wel.........het zit niet op 1 plekje maar verdeeld over heel de plant neem ik aan.........ik zou nu pakken.....al het mooie, pakken wat je pakken kan, anders loop je de kans dat ie dadelijk in 3-4 dagen in een keer ~~weg~~ is........

 

Ik heb net een topic geopend over de temperatuur buiten en het weer en zo.......

 

suuk6.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk snijd ik altijd de tak met de rotte top af 2 toppen onder de rotte top, in zijn geheel.

 

ik heb het er welleens uitgeknipt (uit de toppen) maar het was altijd de volgende dag weer terug, het is verspreid ongelovelijk.

 

het ligt er een beetje aan hoever ze zijn, maar zelf zou ik misschien overwegen ze meteen te oogsten, en geen verdere rot te riskeren.

rot verspeid iig sneller dan toppen groeien, dus tenzij je het echt GOED kan inperken, is meteen oogste vaak het beste.

 

rotte toppen roken is wel degelijk giftig! Nitrosaminen worden hierbij ontwikkeld, en deze zijn zeer ----EDIT----verwekkend en ongezond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...