Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ferne

Me Plantje Hangt Zeer Slap

Recommended Posts

Gaat hem niet worden zo.

Euthaniseren en veel lezen en kennis opdoen. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor verlichting? haha,

je weet dat je met alleen verlichting ook niet zo heel ver gaat komen?

Ach je kan het altijd proberen,

de light mix zal niet voor genoeg voeding zorgen

zeker niet in de bloei heb je ook nog voeding?

 

En zou toch echt het wortel kluitje even uitgraven, en opnieuw ingraven

tot aan de lob blaadjes. Stokje ernaast dan lijkt het alweer wat normaler

 

Nog 1 x proberen, ik zou de investering laten met de verlichting

tenzij je echt bereid bent om een investering te doen in iets wat zin heeft.

en anders echt lekker tot maart wachten das al bijna joh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb daar een oplossing voor; ik gebruik een stuk pvc buis, waar ik een led lichtje in hang, ik hang mij led lichtje zo laag mogelijk om mijn stek niet te laten uitschieten

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17934/gallery_44159_17934_1004275.jpg

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17934/gallery_44159_17934_4596898.jpg

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17934/gallery_44159_17934_7270053.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallotjes,

 

En weeeer 1 die het in de vensterbank doet! hoe minimalistisch en co0l?

Ik stem voor een vensterbank-sectie!(net zoals nog een paar van ons?)

 

@ Ferne : idd mooi gestut,ik zou hem nog wel even(heel) voorzichtig in een 5L pot zetten,nu de kluit nog klein is.. EN extra TLC geven (zoentje,verhaaltje voor 't slapen) EN luisteren naar power p en supertramp,die kauwden het al mooi sappig voor.

En ik zou een heel simpel TL-hokje maken uit een klein kastje ofzow,met zo'n schattig pc-fannetje als afzuiging :wub:

Dan kan het zeker nog wat worden,het is tenslotte nog maar een baby he....

 

@ power p : geen hoger risico op fusarium>stamrot? ik heb het nog nooit hoeven doen, maar het is leuk als het werkt.

 

@ supertramp: ik zou ook overnieuw beginnen,maar voor onze vriend is het misschien een betere ervaring om door te gaan en nog het nodige hieruit te leren,en half mei voor de volgende ronde een start maken.

 

 

 

Een TL zou al veel verschil maken in opbrengst,en het strekken laten stoppen.(zaadjes zijn altijd te duur) dus niet meer zomaar zaaien niet! Ferne! :whistle:

ow en Ferne? ik zou half mei nog 1 of 2 zaadjes zaaien en die volledig op de vensterbank laten draaien,kun je vergelijken.

En die auto purple ruik je best wel hor! ik heb ze binnen gehad en ze willen best lekker stinken met een lampie erboven!

 

Suc-6 en maak er het beste van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wordt dit niets meer Agent?

Het plantje is enkel maar wat gestrekt, verder ziet het er nog goed uit.

Een grotere pot pakken en daarin overplanten, tot aan de eerste blaadjes in de aarde.

Als je het eruit gaat scheppen is de kans groot dat je de penwortel gaat beschadigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wordt dit niets meer Agent?

Het plantje is enkel maar wat gestrekt, verder ziet het er nog goed uit.

Een grotere pot pakken en daarin overplanten, tot aan de eerste blaadjes in de aarde.

Als je het plantje eruit schept, zeker in zo'n kleine pot, dan kun je de penwortel beschadigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...