Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
haze-020

Help Blad Probleem S5 Haze

Recommended Posts

Helemaal los vd tent gaat het volgende keer weer fout als je:

s5 in een enorme pot zzet en te snel naar 12/12 gaat, op 18ltr pot echt wel 3wk voorgroeien anders is amper de helft vd pot beworteld, 11ltr potten gaat een stuk beter met s5.

 

Water geven: ze staan gortdroog man en je hebt bemeste aarde: wat nou gif verschijnsel?

 

dat is puur van woestijn met een EC van likmevestje.

 

Als ik hier stekken net wortelen af 3ml BAC bio geef en ze of te nat/droog zet in tijd van 3dgn zo.

 

Geplaatste 'zo zouden ze erbij moeten staan' foto is van een indica veldje, grappig een indica vergelijken met een zeer open haze achtige qua bloei ontwikkeling :withstupid:

 

Ohja:

 

BBB zei ooit: ook al is er gif, als je GOED ventileert dan doet dat gif helemaal niet zo veel :innocent:

 

deze deerntjes hebben niet eens de kans gehad om gif in hun systeem op te slaan, ze staan al vanaf begin in SOS mode

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah ik denk als ze te droog stonden dat zij stuk slapper bij zouden staan. Al ventileer je zo goed gif is killing ik had een 2500m3 staan met fan controller hielp geen reet en exact zelfde tent. Dit probleem ga jij met de nieuwe tent niet hebben.

 

Ik doe in kleine potjes voorgroeien max vijf dagen en dan overpotten direct op 12/12 toppen krijg alles gewoon vol btw, maar deze zijn idd erg klein voor twee weken bloei, maar achterstand door de gif is niet zo gek.

 

Ik heb echt vijf keer geprobeerd met deze tent en iedere keer nieuwe stekjes en nieuwe afzuigers en ventilatoren en filters niks hielp. Tent vervangen nooit meer last van gehad.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu ruim 5jr met de s5 bezig en een s5 gaat niet echt slap hangen bij te droog, eerder dat je rare vlekken in blad gaat krijgen en je bemerkt dag of 2 daarvoor al dat die bladeren over de hele plant toch wel strak omhoog staan allemaal :innocent:

 

Zet je ze moedwillig te nat echter dan hangt ze zo slap als ik weet niet wat en trekt ze citroentjesgeel weg.

 

Tent speelt zeker mee (ook ik ken de homebox gruwelverhalen en heb zelf zeil gedoe gehad) maar dat is echt niet DE oorzaak hier, meer een meespelende factor op de achtergrond.

 

S5 normaal behandeld en een beetje klimaat lust het het gif rauw als het ware, echt een oersterk gewas is het wat zelfs zwaar *!% nog wat oplevert :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen goeienavond.

 

vandaag mijn nieuwe tent opgehaald het is een 120x120x200 van het merk mammothe geworden.

ook heb ik 16 vierkanten poten gehaald tent gelijk neergezet ik vind het zelf goed kwaliteit

ik krijg van de week geen s5 ik krijg gewoon haze hier heb ik al 2 foto.s volgende week meer als mijn dames der zijn

mensen bedankt voor alle berichten ik leer hier veel van mvg haze-020

 

http://afbeelding.im/nF0c

 

http://afbeelding.im/wg8

 

ps wat is de beste manier om je foto.s op het forum te krijgen mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 UG

waar is de open structuur en waar de grote dunne lange vingers vroeg ik me al af

 

Haze pik je er echt zo uit: qua uiterlijk alsook de meur die ervanaf komt en de s5 is ook nog niet eens een volle haze al is plantuiterlijk wel zo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je je S5 weggegooid??!? Zonde man. Ik had haar terug in de groei gezet. Welke haze ga je nu krijgen dan?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb ze weggegooid limbic

Ik was er helemaal klaar mee

Nieuwe ronden nieuwe kansen ik krijg

amnesia als het goed is van het weekend en anders maandag wat denk jullie kan ik die aarde nog gebruiken of nieuwe hale mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verse aarde = altijd goed. Met je oude aarde weet je het nooit.

 

16 amneesjes op 120x120 is behoorlijk veel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limbic beter teveel dan teweinig ik pak dan gewoon de mooiste der tussen uit toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

xn55cy.jpg

 

Knuppeltje haze als het goed is wel beetje verbrand. Het gekke is dat deze 2 dagen groei hebben gehad en direct zijn gefimd en toch enorm hoogte in dus moest wat verzinnen lampen konden niet hoger. Alles gecropt en gebonden btw. Hele rare soort, maken nog volop bloemen aan en normaal bij haze kleinere toppen en in deze fase al knotshard, maar ik wacht af en kijk wat deze in gedachten hebben.

 

259fthf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit...

Waar uploaden jullie de foto.s ik loop echt te kutten met ze op het forum zette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rare haze kweken jullie ....

 

Haze met zoveel uitstekende blaadjes kan nooooooit goed gaan ..

 

Volgende keer de temp naar beneden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel aparte haze. Temp is 27 overdag nacht 22. Alleen waren te ver gerekt dus zat lamp er dicht op. Met amnees van vorige keer totaal geen problemen. Heel weinig blad, maar compact. Dit was een nieuwe soortje maar blijkt dat deze 11 weken nodig heeft (zegt degene bij wie ik de kleine heb gehaald) en die amnees was 9 weken en drie dagen helemaal ready. Dus volgende week begin op rfx-1 dan gaat gewoon amnees erin.

 

Laat deze staan kijk wel wat er van komt. Heeft wel gewoon enorm dikke stammen dusja.

 

Wel andere tent btw en eerste keer rfx-1. Even alleen eb en vloed optimaliseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paranoid

je wist dat oa een Amnees bij zware overvoeding maar 'toppen' aan blijft maken en klein bald overal?

 

Dat en de temp te hoog (geen omgevingstemp, plant temperatuur) krijg je lekkere fluffy wiet van waar je niks mee aan kunt, zonde van je tijd.

 

Welk hydro schema volg je?

Dit is nl. niet alleen maar van nieuw op eb&vloed terrein wat ik op de foto's zie.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik weet het alleen dit is geen amnesia, maar een of andere original haze ofzo. Ik gebruik in deze tent gewoon aarde met als voeding canna flores, canna accelerator, bn xcel, pk 13/14 (ec is max 1.7 geweest, aarde plagron light mix eerste tien dagen niet gevoed toen kwam tekort op en ben begonnen met voeden vandaar ook die gele blaadjes, kreeg tekort moeilijk weggewerkt groeiden hard, dus toen konden lampen niet verder omhoog moest ik ze gaan croppen, waren wel al gefimd in jonge fase zijn 23 planten en 3 x 600w). Deze hazeplant heeft ook nog niet echt toppen gemaakt, maar lijkt nog volop met bloem bezig te zijn. Niet zoals ik gewend ben met amnesia dat er echt volop wiet op zit in deze fase. Deze is ook 130 cm terwijl mijn amnees max 75 is ofzo. Ik heb een andere tent klaar staan met rfx-1 en daar gaat amnesia komen aanstaande dinsdag als het goed is. Ook alles van canna besteld trouwens. Gisteren even vlakzuigers, dompel, ec/ph meter en ijkvloeistof etc. opgehaald. Potten even inwateren en dacht zelf aan voorgroei op aarde in netpotjes ofzo en dan potje in de rfx-1 als ze groot genoeg zijn.

 

Amnesia is stuk makkelijker te handlen dan deze soort.

 

28jbhu1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...