Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

Toekomst Van Cannabis In Nederland

Recommended Posts

Terwijl als ik rond dezelfde tijd langs de local shop loop er gewoon relaxte mensen naar buiten komen...

 

AMERSFOORT - Burgemeester Lucas Bolsius heeft woensdagmiddag coffeeshop Trenchtown aan de Krommestraat gesloten, nadat deze voor de derde keer is beschoten.

 

Nou, gezellig, die coffeeshops.

Een noodzakelijk kwaad is het, waar we hopelijk snel van af zijn.

makkie, heb je als straatdealer last van het "legale" verkooppunt, schiet je drie keer, sluiten ze HEM op

Share this post


Link to post
Share on other sites

My bad.

Ben het verder wel weer met je eens.

Maar ook 90% van de drankgebruikers veroorzaakt ook geen onoverkomelijke problemen.

Het gebruik van cannabis is in Europa pas iets van de laatste decennia.

De gewone man kende het amper.

Na legalisatie zal de afrekening als iemand na werktijd een wietje rookt snel afnemen.

Het blijft een compleet andere drug dan alcohol. Een niet blower kijkt echt heel anders tegen een coffeeshop aan dan naar een kroeg. Dat is gewoner, nog steeds.

Aangezien cannabis over de jaren niet voor meer problemen heeft gezorgd, (het gebruik) lijkt het mij dat het meer geaccepteerd zal worden.

Maar de gezondheidsmaffia in Europa is een lastige hindernis.

Misschien dat vaporizers weer soelaas bieden, maar dat moet dan ook meer bekendheid krijgen.

 

Klopt helemaal en een wiet liefhebber kijkt natuurlijk niet helemaal objectief.

Maar kijk eens naar de verslavingszorg, wat zijn daar de harde cijfers?

Veel en veel meer alcohol verslaafde , uiteraard zijn de drinkers in de meerderheid maar dan is dat dus een groter probleem als cannabis.

Dat selecte groepje recreatieve of medicinale gebruikers doet niemand kwaad, wil niet in het criminele circuit terecht komen enz enz.

 

Kijk je hebt natuurlijk ook blowjongeren die het alleen maar doen om het blowen en de stone die er bijhoort.

Die vallen in mijn belevenis onder de categorie : meelopers en stoerdoeners!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat er de komende jaren ook gaat veranderen, iedereen blowt gewoon lekker door!

 

:dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legalisatie geloof ik ook dat er gaat komen, de tijd is er rijp voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan nieuwe generaties klaar om te starten. Zij zien hoe het nu is en hebben daar hun eigen ideeën bij.

 

Ik heb nog wel wat hoop over iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...