Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dredo

Hoeveel Zijn De Kosten Voor Een Kweek Van Minimaal 50 Plantjes Haze

Recommended Posts

Hallo mensen,

 

K heb sins kort een huis gekregen en wou een kamertje gaan kweken. Het kamertje is best groot alleen vraag ik me af wat de kosten er van zijn wat ik allemaal moet aanschaffen om zo een 50+ planten te kweken. Ik hoop dat iemand me zo goed mogelijk dit wilt uitlegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste dredo,

 

het is gebruikelijk op een forum om je eerst even voor te stellen, dat vinden we wel netjes!

verder vind je hier ontzettend veel info, ook over prijs/kwaliteit in aanschaf van een tent of materiaal.

dus eerst zoeken en dan vragen stellen ;)

kijk eens even in de bouwdoos, daar vind je veel info in het samenstellen van je eigen hok/tent + daar staat ook een stroomkosten-calculator en kan je perfect je verbruik mee berekenen

ik wou stiekem dat ik ook een huis kreeg :innocent:

 

grts,

sensi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk wat rond op het forum in de afdeling kweekverslagen daar zal je een ton aan informatie vinden.

 

Informeer je eerst goed voor je eraan begint :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel wil je er van af trekken dat is de grote vraag.

50 stuks onder een 1000 watter kan makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000euro per lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tel daar boven op nog de boete en kosten die je maakt als je gepakt wordt....

 

Waarom willen mensen die nig nooit een plantje gekweekt hebben meteen een kamer vol gooien en denken dat ze even snel geld kunnen maken.

 

Forget it, get over it zo makkelijk kun je geen geld maken.

Investeer eerst eens in een stuk of 10 groene vingers, daarna kun je verder kijken maar dan hoef je deze vraag niet meer te stellen omdat je dan zelf wel erachter bent gekomen wat alles kost.

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan €0 kosten als je wilt... Maar dan levert het wss -€200,- op...

 

Zucht...

 

Nee ff seri je kan voor n k of 5 n heel eind komen... Maar vertel wat je wil.. Je kan namelijk 50 planten kwijt onder 1 lamp maar met dit aantal kun je er ook 10 lampen boven hangen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...