Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Immuun Voor Cannabis Eten?

Recommended Posts

Ja ik denk dat ik maar eens een stukje spacecake koop in de shop, want het is me allemaal te veel gedoe.

 

En welke shop verkoopt dat dan?

Hier klagen ze dat ze dat niet mogen en kunnen verkopen

Geen idee, dat leek me voor de hand liggend maar blijkbaar niet.

 

heb je ooit een cake gebakken? :P

1 x een half uurtje werk en je hebt cake voor 10 x

te veel gedoe? :lol:

Ik heb al meerdere gerechten met cannabis bereid, maar aangezien ik er steeds weinig van voel verlies ik wat de motivatie (en mijn voorraad wiet).

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 gram wiet malen en dan laten trekken in boter a 250 gramm.

 

De 250 gramm roomboter in de cake,1 plakje gegeten en dat had ik geweten ook.

later kwam ik erachter dat 1 hapje van een plakje genoeg was hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja 60 gram is wel heel associaal..

Maar goed aangezien je natte wiet gaat gebruiken kan je wel uit gaan

van zon 25 a 30 gram! Het juist trekken van de boter is gewoon heel belangrijk

dit zal uit eindelijk het verschil uit maken, houdt echt die 2 uren aan en roer goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las laatst k dat er al werkzamestoffn op 38 gradn verdampen dus zo veel moglijk t dksel dr op zou ik zeggen! Was geloof ik een tip van weetje, credit where it's due rite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zonder deksel sta ik altijd op de kop van een cakeje.

Zou het niet zo kunnen zijn dat het wel een bepaalde temperatuur moet bereiken zodat

er andere werkzame stoffen vrijkomen? Onder de 38 graden blijven lijkt me lastig!

Als je het op een hele lage temp wil doen, kan je altijd nog au bain marie proberen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee nee maar daar ging het er over dat de eerste wekzamestoffen al verdampen bij 38 graden en dat het dus aan te raden is zoveel mogelijk condens op te vangen. Maar ik vertel enkel iets wat ik gelezen heb (en wat daar dan weer van is blijven hangen) en ben zeker zelf geen expert. Net zoals dilago heb ik na 3x mlk maken nog nie mogen spacen. 2x cake gegeten en da was werkelijk fantastish! En da was met gewoon wiet door de cake en normale boter, dus zou t zeker proberen met een cake! Al is da aardig wat jaartjes gelee toen ik nog achteruit ging lopen van wiet..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van me adviseert ook het deksel op de pan te houden en die maakt truffels waar anderen de pan van uitspacen. Ook daar voelde ik niet veel van. Voorlopig ga ik geen cannabis meer eten want het werkt niet en dan ben ik te snel door de voorraad heen. Het kleine beetje wat ik van de planten onder golfplaten heb getrokken zie ik nog wel even wat ik mee doe.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...