Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kaintjuh

Planten leeggstolen

Recommended Posts

Dit is echt niet meer normaal.

Ik heb heel veel tijd in mijn planten gestoken.

Wil ik vannochtend naar school gaan, zie ik dat van mijn grootste plant

met mooie toppen eraan alleen nog een klein afgeknipt stronkje over is!

Nu kom ik vanmiddag terug uit de stad, zie ik dat ook mijn andere plant het zelfde overkomen is.

Ik ben helemaal pissed off. :D :no :no B) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuttt gek ! dat zal dan tog wel iemand gedaan hebben die de planten regelmatig zag? anders kon hij niet zo goed timen !! DIT IS ECHT KUT VOOR JE !!

hoop dat je de dader vind :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeft niet, als ik langs me vrienden hun tuin loop ruik ik het ook gewoon :D Ik zei ook tegen hun dat ze hem niet te opvallend neerzetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon iemand die weet dat ze er staan, je ziet duidelijk dat het met een schaar is geknipt.

Dus gewoon voorbedacht. :D

Als ik degene vind die mij dit geflikt heeft....

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg man, ik weet verder niet wat ik moet zeggen.

echt een lage vorm van menszijn als je planten pikt, vooral als je zelf een pot met aarde kan neerzetten en een stekkie kan kopen. ik zou er niet wakker van liggen als zulk soort mensen dood worden gereden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, wat zou je zelf doen als tiener die nog nooit gekweekt heeft?

Ik zou het ook wel weten hoor, maar nu ik zelf kweek zou ik er wel van afblijven.

inspecteren zou ik wel doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat gaat echt te ver! iemand stopt er veel tijd in en dan ga je die plant jatten, slaat toch nergens op???

Ik ben van plan volgend jaar amen met mijn broertje te beginnen met kweken, buiten dus want ik heb geen zin om er veel geld in te stoppen, ik zie het meer als een hobby dan dat ik het puur voor de opbrengst doe en ik zou het niet leuk vinden als iemand mijn plant steelt een paar weken voor de oogst... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we nou allemaal gewoon de regel zouden hanteren:

"Je moet met je poten van iemand anders zijn spullen afblijven!!!"

 

Dan zou de wereld een stuk beter zijn.

 

Maarja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik kwam dr ook vrijdag achter dat 3 van mijn planten zijn gepikt, ik had ze in de natuur staan, en blijkbaar heeft iemand ze gevonden... Echt kut want ze zijn ook nog eens niet mooi uitgegraven, maar maar een klein kut gaatje, dus ik denk dat ze ook nog dood gaan :D

En laatst zijn dr van een vriend van mij ook al 7 gepikt, dan krijg je wel zin om zelf ook te gaan zoeken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik kwam dr ook vrijdag achter dat 3 van mijn planten zijn gepikt, ik had ze in de natuur staan, en blijkbaar heeft iemand ze gevonden... Echt kut want ze zijn ook nog eens niet mooi uitgegraven, maar maar een klein kut gaatje, dus ik denk dat ze ook nog dood gaan :no

En laatst zijn dr van een vriend van mij ook al 7 gepikt, dan krijg je wel zin om zelf ook te gaan zoeken!

ben ik het echt niet mee eens, :D

waar jij ze dan van jat zijn niet van iemand die ze ook gejat heeft

maar van iemand net als jij.

gewoon afblijven!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...