Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

michel t

Mijn Tweede Keer

Recommended Posts

Hey knakenpoetser, op dit moment heb ik op de beide inlaten aan de linker kant 1x 50 watt en 1x 30 watt. samen 160 watt.

op de rechter kant met de mechanische inblaas (welke alleen aangaat boven de 31 graden)(wat nooit gebeurd) heb ik 1x 50 watt.

alles samen is dus 210 watt!! ik wil er nog 1 van 30 watt bijmaken voor de rechter kant maar dit doe ik pas als ze het niet meer aankunnen.

 

Tjappie, ik hoop dit ik mensen op ideeen heb gebracht. hier werkt het goed. ^_^

 

 

ja El oro verde, ik ga uitbreiden, na deze ronde. het wordt dan 1,9x0,9 bij 2 mtr hoog. dat is iets meer dan een verdubbeling. van 0.8 m2 naar 1,71 m2. en ook dan ben ik niet ondermaats bezig :D

 

hier nog wat foto's, de eerste zijn van afgelopen vrijdag en de laatste is van gisteren.

 

gallery_39650_17605_2721488.jpg

gallery_39650_17605_48675.jpg

gallery_39650_17605_954490.jpg

gallery_39650_17605_526644.jpg

gallery_39650_17605_2825834.jpg

 

gallery_39650_17605_2761742.jpg

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaaaa, hier ook het kweekvirus toegeslagen!

 

Ik zeg altijd maar, als je de ruimte hebt...benutten dan maar. Wij hebben 2 tentjes zoals je weet maar het verschil tussen de ene en de andere is maar 30 cm, maar het werkt al zoveel prettiger als het wat groter is.

 

Vindt het ook wel prettig als je er rondom bij kunt om de planten beter te kunnen observeren, te behandelen, of te wegen.

 

Bodemverwarming is ook zeer aan te bevelen, je dames gaan dat zeer waarderen!

 

Hoogte is ook prettig, eigenlijk minimaal 2 meter! Jij hebt straks een prima ruimte, daar kan je wat mee.

 

 

Je dames staan er op de laatste foto alweer wat beter bij, en lekker in de bloei. Ik zou wel de potten wat meer uit elkaar zetten, je hebt nog ruimte, ruimte vinden ze prettig, beetje de boel wat uit elkaar trekken en vastzetten gaat je meer opleveren.

 

De kou is in ieder geval uit de lucht! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buizen doorontwikkelen en naar het beste idee van nederland! Met het oog op "groen"! energielabel AA dat ding! :)

 

Nice going!

 

Keep 'em green! Smell

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de laatste foto's van de dames, vanavond genomen.

ik blijf nog ff alleen water geven....

 

gallery_39650_17605_2949255.jpg

gallery_39650_17605_939904.jpg

gallery_39650_17605_1719892.jpg

gallery_39650_17605_1617820.jpg

gallery_39650_17605_2289656.jpg

gallery_39650_17605_1665692.jpg

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar dagen na het weekje alleen water begonnen de problemen. bruine plekken op meerdere bladeren.

mijns inziens een gebrek aan voeding, met name aan N.

een paar dagen de normale dosis voedig gegeven en veel blaadjes verwijderd.

 

nu zien de dames er zo uit:

 

gallery_39650_17605_2119068.jpg

gallery_39650_17605_106443.jpg

gallery_39650_17605_2528036.jpg

gallery_39650_17605_2630019.jpg

gallery_39650_17605_2314677.jpg

 

tot zover,

grtz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit man! Twee weken geleden heb je ze dus een weekje alleen water gegeven?

Je hebt nu zeven weken bloei er op zitten?

Het ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor!

Ik zou gewoon doorgaan met voeden, eventueel ongeveer 80% aan voeding van wat je in het begin gaf toen ze zo ontzettend groen waren, met de kromme vingertjes. Ze moeten nog twee weken denk ik, zorg er goed voor nu!

Dat er wat bladeren bruin of geel worden is ook niet supererg. Probeer zoveel mogelijk blad te laten zitten. Blad dat te ver heen is of wil gaan schimmelen haal je weg.

Succes :dope:

Edited by Zwemvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zwemvis, ik denk dat ik er idd zo'n 7 weken bloei heb opzitten. in het vervolg ga ik geen week meer alleen water geven, ik kijk wel wat meer naar de schone dame en ga op mijn eigen gevoel af! Natuurlijk ben ik doorgegaan met voeden, ongeveer 75% van mijn eerste giften. het wordt elke dag weer beter (lekkerder). het ruikt wel weer heerlijk in m'n hokje. hier de laatste foto, van vandaag, ik vind het er goed uitzien.

 

gallery_39650_17605_268605.jpg

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

sinds maandag staan ze weer op alleen water, maar nu definitief. ik was er wel een beetje klaar mee, al die gele en bruine blaadjes, en iig 1 dame is er wel klaar voor.

 

het plan is dinsdag of woensdag er 1 of misschien 2 om te hakken en de rest nog ff te laten staan.

 

het ruikt werkelijk fantastisch in het hokje, zou er wel in willen zitten!!!

 

morgen volgen weer wat foto's

 

@ smellowmellow: thanks, ik hou nog wel even vol, maar ik heb wel zin om het hokje te gaan uitbreiden en er wat verse meiden in te zetten.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed streven michel, uitbreiden die handel!

 

Hoe is het met de trichomen gesteld, dat zijn uiteindelijk degene die bepalen of ze klaar zijn of niet.

 

Hoe is het met je buisverwarming? capaciteit voldoende ook met deze koude dagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo ieders,

 

@ El oro verde: ja ik heb echt wat meer inhoud nodig om de temperatuur nog beter te kunnen beheersen.

en dan kan mijn lampje ook recht hangen en heb ik 40cm meer hoogte.

vanavond uitgebreid gekeken naar de trichomes, en tot mijn verbazing is de kleinste dame die het laatst is begonnen al helemaal amber (onderaan op de overzichtsfoto en in close up op foto 5).

de grootste (links en foto 2) is zo'n 80% amberkleurig.

en de laatste 2 dames (boven en rechts foto's 3 en 4) zijn milky dus die mogen nog ff.

 

het wordt iig hakken dinsdag :yummy:

 

buisverwarming werkt goed, krijg de temperatuur zo'n 12 graden omhoog en het is niet kouder geweest dan 18,9 graden.

maar ook deze ga ik nog verbeteren, ik zie nog wel wat ruimte..

 

dan nu de foto's, van vandaag.

 

gallery_39650_17605_3112508.jpg

gallery_39650_17605_364690.jpg

gallery_39650_17605_37013.jpg

gallery_39650_17605_1296363.jpg

gallery_39650_17605_71842.jpg

gallery_39650_17605_2938529.jpg

 

de laatste foto is van de linker dame, foto2

 

grtz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dinsdag, dinsdag is de dag dat ik hakken mag...... 2 dames.... :D :icecream:

oh denneboom, oh denneboom, ik vind mijn toppen wonderschoon! :)

 

grtz van een vader.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee eerst wat water. ff spoelen, dat gaat wel voor hakken

 

dinsdag 8 dagen water, dan mag het

 

en dinsdag ben ik vrij dus dat komt goed uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je ze niet een paar dagen droog laten treken michael? Scheeld straks ook drogen aangezien je dit niet onder de lamp meer doet wanneer je geoogst hebt

 

GreetZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag hebben alle dames 2 liter water gehad, want na uitgebreid kijken met de microscoop kwam ik tot de conclusie dat ze allemaal wel om mogen dinsdag. dus vandaag overvloedig water voor de laatste keer.

 

ik vind dinsdag nu al een mooie dag :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van trichomen heb ik geen verstand maar aan de haren en bladeren te zijn zijn ze klaar.

Wel blijven opletten voor toprot lijkt me dus voldoende afzuigen.

Aha, over drie dagen ga je knippen. Succes alvast! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks, zwemvis, gelukkig komt mijn hydrowaarde niet boven de 40%. en omdat ik ze allemaal tegelijk kan kortwieken kan ik ook drogen in m'n hokje!

 

en ja, het knippen wordt weer een daginvulling maar dat doe ik graag!!! :whistle:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

afgelopen dinsdag en woensdag alles geknipt, het hangt/ligt nu te drogen.

ik zag dat ze wel nog ff hadden gemogen, maar door die blaadjes stress ben ik blij dat ze om zijn en ik binnenkort kan gaan veranderen/verbouwen en dan een nieuwe poging ga doen.

ben nu ook in het bezit van een propagator,ik ga nu maar eens lekker voorgroeien.

 

ik heb het beter gezien Tjappie maar we gaan voor verbetering!! :icecream:

 

gewicht volgt nog als het droog is.

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...