Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
swagggy

1 Van De 2 Lampen Werkt Niet - Lampvoet Stuk?

Recommended Posts

oooi allemaal

 

Na lang zoeken op het forum zonder resultaat heb ik maar beslist een nieuw topic aan te maken. moest hier al een topic over bestaan mag je die mij altijd even laten zien en hoeft hier niet verder op gereageerd worden!

 

mijn HPS 400W werkt prima op mijn EVSA, maar de HPI-t 400W van Philips dus niet.. ik denk zelf dat het misschien aan de lampvoet zou kunnen liggen. Op de foto's kan je de lampvoet zien, hoort deze er zo uit te zien? Is dit de reden dat de HPI niet werkt..?

 

gallery_41160_17463_1786222.jpg

 

gallery_41160_17463_493456.jpg

 

gallery_41160_17463_1379788.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan aan de voet liggen. Gewoon even naar de GS waar je dat ding gekocht hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb t ook weleens gehad dat ik toch niet voldoende contact gemaakt had met indraaien van de lamp in het fittinghuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ik dus ook...

en bij mij was meteen mn digistar naar de klote!

 

in eerste instantie dacht ik dus ook dat het mijn schuld was.. en ik misschien netals groenefingers de lamp er niet goed in had gedraaid

 

ik ben er mee terug gegaan naar de shop, eigenaar vertelde me dat het normaal was,

en als je een doos lampen los trekt er altijd 2/3 bij zitten waarbij het lijkt dat de fitting is gesoldeerd ,

dat mn evsa er mee kapte had volgens hem er niks mee te maken :P (wie zal het zeggen)

heb wel een nieuwe lamp en digistar evsa mee gekregen...

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

off topic....

 

danmm je avatar ik dacht zojuist schenkie weer terug te lezen op het forum :jump: :hug:

 

helaas :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow, dezelfde avatar als een famous forumlid? Misschien beter effie veranderen :innocent:

 

On topic…….

Probleem is opgelost, GS stuurt me een nieuwe bulb op.. alleen spijtig datk hun mail te laat gelezen had en zelf ook al een nieuwe was gaan halen :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...