Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jack white

Welk Middel Kan Ik Het Beste Gebruiken Tegen Spint?

Recommended Posts

Ik gebruik spray en grow plant protection spray en is geen chemisch bestrijdingsmiddel. Deze gaat op een natuurlijke manier spint tegen. Ik dompel de stekjes onder in een samenstelling van water en spray en grow plant protection spray en dan een week later spray ik ze nog eens goed helemaal in,en dan ook aan de onderkant van de bladeren en dan is het opgelost!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er voor mij uit als een hele dure Neem tonic die grow spray ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat d.m.v neem olie de spint goed en biologisch te bestrijden is. Is dit echter de neem olie die je gewoon bij een natuurwinkel kunt kopen of zijn er verschillende neem olie's verkrijgbaar.

Welke word mij dan aangeraden ter verkoming van spint in mijn gewas?

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat de neemolie van de biologisten hier een soort emulsie is of iets dergelijks, waardoor de olie dus al in water is opgelost en daardoor goed spuitbaar.

Wat volgens mij ook belangrijk is met spuiten is een hoge druk. Ik spuit met 3,5 bar, en alleen van onderen naar boven. De fijne nevel komt in alle hoekjes en gaten en ik zie de spinten gillend wegrennen.

Ik spuit Savona maar die neemolie wil ik ook wel eens proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit niet ook gewoon Neem...? http://ecogrow.nl/webwinkel/insectenspray/brimex-insectenspray-concentraat-1000-ml.html

 

Ivermec-Res werkt ook, Dislike van Aptus of ARTS spint ook Bio dacht ik.

 

Het is met de meeste middelen niet na 1x klaar. Dompelen, en blijven spuiten met de Bio goedjes.

 

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...