Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Steve84

Warmte Electra Probleem Kweektent 120X120X200Cm

Recommended Posts

Vandaag is het laatste(denk ik toch) geleverd,dv12(greensell),kweekpotten(18liter eu growshop)en offcourse na 13 dagen wachten de zaden(xxl white widow autoflowers bij growers choice) ivm die adereindhulzen is het idd niet vanzelfsprekend,ik heb in de winkel wel vertinde adereindhulzen gezien maar nog niet aangeschaft omdat ik twijfelde,kan ik die op de hele installatie toepassen? Enja brandblusser zal ik dan ook maar aanschaffen want zit tenslotte nog in een app,zaadjes worden al ontkiemd en vant weekend is alles(deftig)afgewerkt,pics volgen nog, tips zijn altijd welkom mannen want dit word men 1ste kweek,doel: 15 xxl super white widow autoflowers kweken gemiddelde opbrengst per plant 60 tot 150gr :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss een idee om je verwachting iig wat lager te gaan leggen.....

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja reken voor mezelf wel realistisch hoor maar dat zouden (normaal) de gemiddelde verwachtingen moeten zijn,planten worden tussen 1.20m en 1.80 meter

Share this post


Link to post
Share on other sites

600 watt.. eerste keer.. reken maar max! 300 gram totaal!! Als je het al haalt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb een hele canna-lijn liggen en de medicijnen tegen busrit,insecten enzo dus we zien wel,zijn xxl autoflowers dus het kan wel lekker gaanmin 60gram per plant moet haalbaar zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja we zien wel maakt niet uit,1ste kweel is leren hè ;-) grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vorige keer gezegd 600w maar is 400w heb nu wel een 2de complete lamp van 400w liggen,dus 2x400w... Is dit niet te veel voor een tent van 120x120x200cm

 

Hoor het graag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou beginnen met 400w helemaal met autoflowers in je tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk wel dat 2×400 watt moet gaan mits de juiste af en aanvoer van verse frissere lucht, maar ik zou doen zoals bosrand zegt proberen met 400watt zal met deze temp. Al uitdaging genoeg wezen.kan je wat ervaring op doen met de 400watt.kan je de volgende maal beter inschatten of 2×400 in je tent met deze setup gaat lukken wat ik momenteel sterk betwijfel qua voldoende verse lucht.met dimbare vsa kan je natuurlijke effe terugschroeven wat wel ten koste van opbrengst gaat maar langdurige hitte is nog veel slechter voor je lady's zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer 1tje die aan het rekenen is :whistle:

15 planten in een dr120,

60 tot 150gr /plant is dan 900-2250gr,

mooi voor een 1ste x

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer 1tje die aan het rekenen is :whistle:

15 planten in een dr120,

60 tot 150gr /plant is dan 900-2250gr,

mooi voor een 1ste x

 

Wil ik ook met mijn 600 pittertje!! :likken:

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk wel dat 2×400 watt moet gaan mits de juiste af en aanvoer van verse frissere lucht, maar ik zou doen zoals bosrand zegt proberen met 400watt zal met deze temp. Al uitdaging genoeg wezen.kan je wat ervaring op doen met de 400watt.kan je de volgende maal beter inschatten of 2×400 in je tent met deze setup gaat lukken wat ik momenteel sterk betwijfel qua voldoende verse lucht.met dimbare vsa kan je natuurlijke effe terugschroeven wat wel ten koste van opbrengst gaat maar langdurige hitte is nog veel slechter voor je lady's zijn

ja idd het enigste is de verse luchttoevoer maar is zo geregeld,ga de 2 lampen aansluiten en testen met de betere luchttoevoer of ik de temperatuur onder controle kan houden 13 van de 15 lady's zijn al uitgekomen op dag 3

 

En men ander 2 lady's zijn lekker aant bloeien voor buiten gestaan te hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 2×400 met deze temperaturen gaat het daar toch veranderen in een saunaatje hoor,ik zou effe op 1 lamp draaien.de meesten krijgen in deze periode met moeite 1 lamp gekoeld mij incluis.

 

De planten die buiten staan hebt staan ze altijd buiten of loop je er mee te sleuren? Ja deze zonnige dagen zijn dan wel weer beter voor de buitenkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ga het nog eens bezien en ja die plantjes staan buiten als het weer en de regen meezit,anders staan ze achter de raam boven de verwarming, de 2 grootste waren zelfs int begin verwaarloosd,begin juni water gegeven 2 weken op vakantie gegaan en buiten laten staan met gedacht of ze het wel zouden redden maar toen ik snachts thuiskwam geloofde ik men ogen niet,das het voordeel de dag van vandaag met autoflowers natuurlijk de kleinste pot rechts is lemon skunk(cadeautje) de rest white widow,mijn favoriet maar wel sterkgeurend!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...