Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lion61

Growing In Grodan Vital Slabs

Recommended Posts

Het was zo'n grasslin klok ingebouwd in een stekker en inbranden kan ook gebeuren door een te hoge amp (dus idd weer te warm) ik heb er nu een losse grasslin op gezet met een los relais dit blijft dus ook weer wat koeler.

 

Ik zal je advies denk ik maar overnemen dus zal vanavond mijn tijden even aanpassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ziet er idd niet echt best uit.....Kut man.

Maar ja als je in ieder geval de oorzaak maar weet dan kun je het zien als lesgeld ;)

Die stammen zijn wel echt superdik,komt dat alleen door de humic?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Pietje,

 

je bedoeld dat blad maar het zijn er niet veel hoor dus het valt nog mee de meerderheid van de planten heeft er geen last van.

En dikke stammen heb ik altijd, dit is de derde ronde dat ik de humic gebruik zijn ze echt nog dikker dus ik vermoed dat de humic er wel toe bijdraagt.

Ik moest echt een betere schaar kopen om de stammen door te knippen.

Ik ben niet een super kwekert (denk ik) dus het moet wel door de humic komen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan valt het gelukkig mee!!

Zulke dikke stammen zie je normaal alleen bij zaailingen.

Voor zulke stammen heb je gewoon een snoeischaar nodig.......

Je zegt dat het waarschijnlijk door de humic komt en niet door de kweker, maar ja het is toch de kweker die het erbij gooit ;) hahaha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan is het toch een mooie combi ik de kweker en humic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste update,

 

Ik heb de ronde vorige week moeten onderbreken omdat ik veel last had van toprot. Dat was natuurlijk wel mijn eigen schuld ik had er teveel neergezet op aanraden van iemand. Ik doe dus voortaan gewoon wat ik altijd doe kwa bezetting per m2.

Ik kreeg de RV niet meer onder de 90% in de nacht en overdag kreeg ik deze nog wel omlaag naar 70% maar dan wel bij een temp van 26gr.

De nieuwe stekken komen morgen binnen en we gaan er nu minder in zetten gewoon weer 12 per m2.

Ik moet wel zeggen dat het mij erg bevallen is op slabs dus daar gaan we zeker mee door.

Ook zijn de nieuwe lampen mij erg bevallen ook al heb ik ze niet kunnen boosten, ik heb nog wat verbeteringen in gedachten die ik ga proberen in een volgende ronde.

 

 

De laatste weken hebben ze gesnoept van een EC van 1.5 en PH 5.9.

Alles is nu geknipt en gedroogd en het resultaat is mij nog mee gevallen zeker na zoveel toprot (heel veel in de onderste regionen) want het is wel heel lang geleden dat ik toprot heb gehad.

En zoals je op de 1e foto kan zien bleven de meiden ook maar doorgroeien de toppen waren dan ook niet heel compact.

De opbrengst was 4240gr ik nog 790gr ingevroren dit zijn allemaal kleine topjes en wat uit de spinpro komt. Jullie mogen raden wat ik daar mee gaat doen :whistle:

 

gallery_30327_17232_54239.jpg

 

gallery_30327_17232_139725.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste foto, plant rechts van het midden ziet er wel magertjes uit :|

veel torentjes idd, zonde dat je de full potential niet hebt gehaald maar je zit iig boven de 50gr. per plant:)

gewoon weer verder op slabs dan?

 

enne,vriezer=ICE :wOOt

 

heb je topic niet eens meegekregen, volgende zit ik vooraan! :punk:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt die zag er wat magertjes uit omdat die precies onder mijn afzuiger staat die kreeg dus wat minder licht.

Idd ice.....

Ik ga inderdaad nog zeker even door op de slabs

En wat betreft de full potential ik heb wel goed geprofiteerd van de dimluxen alleen niet de boost maar ik hoefde niet meer te klimmen in mijn hok om te dimmen LEKKER via mijn controller

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit

ik zou me niet druk maken om de rotte toppen die je hebt weggegooid.

 

ik denk juist dat het een mooi resultaat is geworden omdat de tent zo vol zat.

 

Goed gedaan en veel succes met de volgende ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer dan 50 gram per plant? zo ziet het er niet uit. Maargoed gefeliciteerd met het resultaat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is weer wat met rot de laatste tijd... ik hoor niets anders :thumbsdown:

 

een meevaller dat je gewicht nog wat meezit!

leuk, dan krijgen we terug een slab-kweekje te zien :tu

 

op naar de volgende lion

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer dan 50 gram per plant? zo ziet het er niet uit. Maargoed gefeliciteerd met het resultaat.

 

Geen 50gr per plant het waren 96 dames is dus slechts 44.16666666666667gr plus een beetje watin de vriezer ligt dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort verslagje geworden. Belangrijkste is dat je hem weer in de pocket hebt :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga nog een ronde doen en zal proberen het beter bij te houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...