Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabisdmt

Dr120 600W 6X White.widow 3X Northerlight Feminised

Recommended Posts

Zo hè echt wel stukken beter tune !

Hè acoustic ook met whitewidows bezig zie ik 1 400w voor een tent van 100 bij100 200/180 is precies goed dacht (breete straal van het licht)ik net als de mijne voor 600w. Een tube om je lamp houd warmte tegen maar ook licht en 600w is bijna net zoveel als 2x 400 scheelt mischien maar 1100 lumen,zal je trouwens volgen leuk)

Oja en als je een elektronische voorschakel apparaat evsa heb zoals de mijne de digistar kan je zelfs nog 60w boosten dus 2x 400w no go ook niet met cooltube lijkt mij,,,en je moet weer rekening houden met je afzuiging 2x400w minimaal 500 kuub (overcapaciteit met een s-vent dimmer is ook wel lekker softbox hardbox enz)

Edited by cannabisdmt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thx

dan laat ik het voorlopig zoals het is, denk dat ik met die white widow-big But wel een vergissing gemaakt heb, blijken volgens vele mensen hier heel herma gevoelig te zijn, maar..... voorlopig laat ik ze gewoon lekker groeien, zal er wss weer een hoop uit leren

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape: nou guys :vape:

 

ben van plan om van de week mijn huidige afzuiging in zijn geheel te gaan vervangen en mijn huidige capaciteit in zijn totaliteit op 90kuub na te gaan verdubbelen.

 

omdat ik snachts draai op 3 hoog en de flat onder mij slapen pressies 2 mensen onder mijn growroom en boven een meisje van 10 soms en de kamer grenst aan mijn balkon (met hun balkon boven en er onder) met een deur naar balkon toe en er kan geen raam open gezet worden zit er niet wel nog een roostertje boven de deur waar ik erg weinig aan heb.

dus ben wat geluidspara als gevolg!!!!

ben net pas een maandje bezig ,maar de buren zijn ook nog is nieuw wonen er pas 2 weken ..

 

dus ik wil dit voorkommen niet genezen preventief handuluhhh !!!!!! zeg buurman hoort u dat nou ook s,nachts

 

stealth paniek reactie ter plekke aaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met 120decibel in mijn kopf

 

maar goed ik heb nu de g/tools (ruck) best ruk dus 125 buisafzuiger van 420m3 met losse temp censor 2 draaiknoppen voor toeren en temperatuur die bromt behoorlijk alleen niet op maximale blaas stand.

 

dus lijkt mij het volgende wel gepast in mijn sj dr120 (120-200cm) met straks de 660w hps.

 

professionele geisoleerde softbox van metaal gewicht 6,9 kilo afmeting 35.35.35cm3 met een torin sifan slak

flensmaat 160-200mm (inlaat uitlaat) 750m3 max power

 

s.vent automatische trafo regelaar 1,5 ampere.

je hoeft alleen maar de gewenste temperatuur in te stellen.

 

phresh filter 1000m3

 

1kuub per wat met overcapaciteit van70m3 is wel netjes dacht ik zo,

in elk geval beter dan 2derde van je watage 420kuub wat ik al heb dus is echt wel minimaal dat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

kosten plaatje 397,00e

 

een sonnoconect slang heb ik al om het geluid te dempen diameter maat 202mm

een demper zal dat nog nodig zijn?

 

zijn er nog opties om deze combinatie te overtreffen aanpassen totaal iets anders dan softbox iets wat nog stiller ssssssssss is?? dan hoor ik het graag van iemand

heb nog niks overgemaakt!!!!!!!!!!!!!

 

als het ,maar ongeveer in de zelfde prijs range zit,

 

en een 1000a1200 kuub afzuiger lijkt mij toch wat te veel overcapaciteit (overkill ook al dim je het).

en kwa tent blijf ik bij deze afmetingen.

 

en het lijkt mij zooo heerlijk ontspannen om het geluid zo gedimd te krijgen

dat mijn geluidspara heerlijk mee dimd !!,,

 

 

 

:vape: :vape: :vape: :vape: :vape: :vape: :vape: :vape: :vape: :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Cannabisdmt, zou je aub willen ophouden met je eigen topic omhoog te bumpen, dit wordt over het algemeen niet gewaardeerd en heeft mijn inziens geen enkele nut, tevens is de vermelding ervan netjes gezegd irriterend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja natuurlijk krasi geen probleem dit is niet wat ik er mee wou berijken,

Is er iemand die mij kan vertellen op hoeveel%

Je slak draaid met de s-vent automatische trafo 1,5a op stand 1????

Ik neem aan dat ie dan op 30% draaid,,,

 

Kwam er net achter via een growsite dat ie tot ongeveer 20% dimt,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck fuck Schaam schaam wis wis neem alles terug haha

Tiepies geval goed uit je doppen kijken kijk verder dan..... Sorry puksupport, maar een tegen.bericht na je.email van afwezigheid ivm Had wel fijn geweest maja moet ook niet te snel wijzen,ben zelf ook totaal geen vakantie ganger ja ja excuses zoeken,,

Nee natuurlijk niet maar het ziet er gewoon betrouwbaar uit ook.advertensie hiero op wf goede resensies en ik was gewoon klaar met kiezen.

En soms duurt het natuurlijk wel Ff voor je antwoord heb op je vraag.

 

Ok nog een excuusje dan kan het niet laten puk,, meestal als je ergens heen belt en die gene van het bedrijf is op vakantie kan ie mischien een bandje ofzo afspelen zo van hè jongen waarom bel je we zijn op vakantie kijk maar is goed op de site,,,

 

Btw ken dat al amper lezen zo klijn staat het op mijn sp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je mailt, je krijgt geen reactie en denkt goh laat ik eens bestellen dan zullen ze vast wel reageren?

 

Als je je ogen open had gedaan had je dit gezien.

gesloten-900x360.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gister 2x van die 5wat Finnetjes binnen gekregen met direct drive

(heeft mijn velatura ook :likken:)

 

ik heb ze vast geclipt in de hoek van de tent diagonaal..de een blaast naar voren en de andere naar achteren ,. Voor een optimale cyclone beweging heb je.er 4 nodig,,,

Ze blazen niet op de plant maar er homogeen overheen,,

de temperatuur is in de kamer 23graden, en in de tent netjes 26graden,,en met licht uit bijna 24graden,

 

ook heb ik mijn nieuwe sonodek van 10m lang en 202mm breed,,,, uitgelegt door de gang rechtdoor naar een andere kamer richting een open raam waar de warme vochtige co2arme lucht naar buiten wordt geblazen,

 

wat een apart gezicht zo die lange glimmende slang op de grond door je huis heen,,,,,, en de luchtstroom ,,,,aan het eind van de slang,, die hoor je niet eens meer en dat vind ik wel zo prettig ja ja en daarom kweek ik zo blij!!!!

 

het is nog ff afwachten hoe dat dan zal zijn met mijn 750m3 stalenbox aan het eind van de maand.

 

 

gallery_41434_17267_458090.jpg

 

 

De klijnste plantjes verschillen ong 5 dagen met de grootste,

 

De igrowcan heeft net een weekje pk1314 gehad daarna heb ik de bloeistimulator flink verhoogt van 2 naar 4ml per liter benieuwd hoe dat uitpakt dan nog 2 weekjes voeding ong en dan alleen maar cannaboost en cannazym met spa blauw ph(6.0) afwisselen met of alleen kraanwater (ph8,3) met boost en zym 1\2 weken.

ik zal de gehele kweek niks aanzuren met phmin bloei of groei,,

De igrowcan white widow.automatic heeft nog niet van de hps kunnen genieten ook nog is het verkeerde licht regime 12/12 (18/6 de manier voor automatics) haar zusje straks wel die zal de 21ste na 3weken gaan bloeien dan zal het niet lang meer duren voor ik die 600w erin knal,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan er mooi bij, je kan ook een kleine buisvetilator in die inlaat steken,

dat zorgt ook wel voor wat meer circulatie, alleen zonde dat je die dingen niet kan dimmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering wat een hitte kamertemp 28,, tent binnen 32 op de grond in de tent 29,,

 

ze staan er mooi bij, je kan ook een kleine buisvetilator in die inlaat steken,

dat zorgt ook wel voor wat meer circulatie, alleen zonde dat je die dingen niet kan dimmen.

 

Thanks acoustic,,

 

Zie je die slang liggen zwart en silver daar zit al een 185 kuub buisafzuiger (tje) in verstopt die constant draaid als actiefe inblaas,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering wat een hitte kamertemp 28,, tent binnen 32 op de grond in de tent 29,,

 

ze staan er mooi bij, je kan ook een kleine buisvetilator in die inlaat steken,

dat zorgt ook wel voor wat meer circulatie, alleen zonde dat je die dingen niet kan dimmen.

 

Thanks acoustic,,

 

Zie je die slang liggen zwart en silver daar zit al een 185 kuub buisafzuiger in die constant draaid als actiefe inblaas,,,,

 

haha oh ok :) ik heb het ook op die manier gemaakt, aan de andere kant eentje zonder buisafzuiger.

ik ben het nog maar volop aan het leren hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nl is nu 40 cm hoog en je.ziet lichtjes top ontwikkeling na 9 dagen 12/12

Ga morgen net na het licht aan is de lobblaadjes en de eenvingerige weghalen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hortiline hortinet 120cm3 gespannen

 

temp vannacht niet boven de 32 graden geweest in de tent kamer temp rond de 29, en met licht uit nu in de ochtend om 10/00

25 met licht uit en kamer temperatuur paar tiende lager,,,

 

ik wil graag om de trichomes te kunnen fotograferen een 20 megapixel camera kopen

een canon ixus 155 met 10x optische zoom iemand ervaring met deze camera of een andere en met

het fotograferen van trichomes.

 

hier een paar pics

 

de autoflower igrowcan ww heeft nu 3 weken en paar dagen zichtbare bloei,

 

gallery_41434_17293_352348.jpg

 

 

gallery_41434_17293_3125454.jpg

 

gallery_41434_17293_2742499.jpg

 

gallery_41434_17293_3014657.jpg

 

gallery_41434_17293_2066166.jpg

 

gallery_41434_17293_829967.jpg

 

gallery_41434_17293_63282.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

wat die camera betreft, ik weet niet wat voor phone je hebt,

je kan daar een lens voor kopen die je op de lens kan klikken,

werkt perfect voor dat soort foto's

 

http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedia/article/detail/1701435/2013/09/09/Goedkoop-gadget-tovert-gsm-camera-om-tot-microscoop.dhtml

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens ff na 8 gaat het licht aan ik om 2015 kijken zie ik verdopme stipjes op een nl

 

dus zit nu flink te stressen ook nog is geen blow vandaag pfffffffff

beste oplosssen uit mijn hooft zo ff roofmeid uitzetten

het is de eerste keer dat ik kweek alle problemen zijn nieuw voor mij en ik wil het

graag tot een redelijk einde brengen alle hulp is welkom (altijd)

 

 

http://www.wietforum.nl/topic/110648-helpik-ondekte-vandaag-dit/page__fromsearch__1

 

 

gallery_41434_17295_144723.jpg

 

 

gallery_41434_17295_132031.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heb je hier wat aan?

 

vond ik ergens on-line een tijdje terug, en er zal hier op het forum ook wel wat over te vinden zijn.

 

Bladluizen zijn ongeveer een halve millimeter groot, ze zijn erg vervelend voor wietplanten omdat ze zich in je plant boren en zo voedingsstoffen opnemen. Ze vermenigvuldigen zich erg snel dus als je deze diertjes aantreft zul je hier snel iets aan moeten doen. Je kan een bladluizenplaag herkennen aan het plotseling vergelen en verwelken van je bladeren.

 

Er zijn verschillende manieren om bladluizen tegen te gaan. De natuurlijke vijand van de bladluis is het lieveheersbeestje. Deze natuurlijke vijand doet het goed in een kweekkast, maar voor buitenplanten is na besmetting toch wat zwaarder geschut nodig. Het makkelijkst is om bij de growshop wat biologisch bestrijdingsmiddel te gaan halen en de dosering te volgen.

 

goed dat je ze zo goed in de gaten houd :-)

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heb je hier wat aan?

 

vond ik ergens on-line een tijdje terug, en er zal hier op het forum ook wel wat over te vinden zijn.

 

Bladluizen zijn ongeveer een halve millimeter groot, ze zijn erg vervelend voor wietplanten omdat ze zich in je plant boren en zo voedingsstoffen opnemen. Ze vermenigvuldigen zich erg snel dus als je deze diertjes aantreft zul je hier snel iets aan moeten doen. Je kan een bladluizenplaag herkennen aan het plotseling vergelen en verwelken van je bladeren.

 

Er zijn verschillende manieren om bladluizen tegen te gaan. De natuurlijke vijand van de bladluis is het lieveheersbeestje. Deze natuurlijke vijand doet het goed in een kweekkast, maar voor buitenplanten is na besmetting toch wat zwaarder geschut nodig. Het makkelijkst is om bij de growshop wat biologisch bestrijdingsmiddel te gaan halen en de dosering te volgen.

 

goed dat je ze zo goed in de gaten houd :-)

 

succes

 

 

 

Lieveheersbeestjes zijn naast dat ze een genot zijn om naar te kijken zeer nuttige gasten in elke tuin.volwassen Lieveheersbeestjes eten namelijk tot 100 bladluizen per dag,

 

een leuk filmpje van een lieveheersbeest larve dat bladluisen aan het eten is,,,,, zinloos geweld ik dacht het niet

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er aan te denken om eerst larve liefeheersbeestjes los te laten en als die klaar zijn cannacure iemand ervaring hiermee??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lieveheersbeestjes laat je beter niet in je hok, die vliegen zich dood tegen de lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hè bosrand Heb de larve besteld, , maar wat denk jij duidelijk luis of mischien iets anders wand rood met zwarte stippen waar ik besteld heb twijfelde of het wel luis is?

De foto met het rondje is van mij de ander gewoon van internet geplukt,,

Maar als je bij bijde foto's naar hun kont kijkt hebben.ze allebij een stekeltje dus lijkt mij duidelijk,

Hè hè eindelijk wat gezakt temp nu 24 graden,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmm kan niks meer spotten heb ik ze nou allemaal te pakken gehad met mijn vingers ga evengoed straks mijn troepen er op los laten en blijf elke dag een inspectie ronde houden!

Temparatuur in de tent met licht aan 27,4 kamer temp 23,8,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...