Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

speedy weedy

Kush Ak-47 Stekken Met Wat Mogelijke Bubblegum /misty /en Papaya Er Tussen + 1 Arjans Haze Strawberry Zaadje

Recommended Posts

Paashaas

De schaar in de groei weken heeft toch zijn doel niet gemist en mijn eerste plantjes met herma trekjes moet ik nog zien

 

Dat het te vol is geworden weet ik ,maar ik zie dat niet als een probleem momenteel daar ik zo de kans heb om terug een rit mooie stekjes te snijden zonder daarvoor mijn hoofdtakken te moeten opgeven

Scrog is ook een eerste keer voor mij dus mag wel iets verkeerd lopen

 

Voeding weet ik maar als jij kan zeggen hoeveel voeding ik moet geven elke keer met 6 verschillende soorten op een mix van 3 veschillende mediums moet je het maar weten te zeggen ..... tot dan zal ik zelf moeten testen of niet soms ;)

Perfect is het niet maar ik test graag en sleep niet graag elke ronde met oud medium

 

Klimaat is indd het grootste probleem in mijn tentje vooral de vochtigheid 20% is niet echt optimaal maar ik heb de middelen niet om een dure mist maker te kopen die tig liter vocht door de afzuiging kan jagen

 

Qwa watering volg ik de tips die mij zijn gegeven hier tensio staat nu al een week elke ochtend wnr de lamp uitgaat tussen de 80 en 90 mbar het is wat moeilijk wateren met 1 tensio erin maar tegenover de vorige rondes zit ik qwa watering al een stuk beter En dat met pas een tensio te hebben sinds 2 weken ;)

Dikke toppen is leuk maar een 60 cm dik veldje met golfballen ben ik ook dik tevreden mee ;)

 

Ps de strek waar jij wss op doelt zijn die sprieten die je omhoog ziet schieten bij mij ... dat is geen strek dat zijn uitlopers die niet in het net verwikkeld zijn maar er gewoon door zijn geschoten vanaf onderen ,directe uitlopers groeien blijkbaar een stuk sneller dan uitlopers van uitlopers

 

Elke ronde doe ik het anders om er geen band werk van te maken en om van te leren ,kijk over een maandje nog maar eens :)

En btw het is niet omdat er 2 personen zijn die overal op klagen wat ik zeg dat dat ook wil zeggen dat het niet klopt ;)

Anders zouden de ervaren rotten hier al lang wat meer wind van voren te hebben gegeven ,denk ik althans jij niet

 

Nu we toch aan het typen zijn zullen we ook meteen maar wat picjes van vandaag plakken

gallery_38549_17062_397010.jpg

 

gallery_38549_17062_614953.jpg

 

gallery_38549_17062_292610.jpg

 

gallery_38549_17062_125594.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrog, waar? :whistle:

Kweet het sniper jij bent gewend je netje nog te zien tijdens je hele bloei periode .... gelukkig kan je met de hps erboven ook nog wat in de hoogte bouwen ;)

 

Hier zal je meteen linkje geven kan je het eens rustig na lezen http://www.wietforum.nl/topic/30657-scroggen/

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speedy, denk je nu echt nog steeds dat jij me een steek kunt geven, doe me lol man en wordt eens wakker zodat je ziet wat iedereen ziet.

 

Want je blijft gewoon doorgaan, wederom een reactie over hoe triestig uwe kweek er niet uitziet en wederom jouw reactie dat alles prima in orde is. Ik heb nooit nergens beweerd dat mijn eerste ronde een super ronde was, maar ik zit ook tevens niet OVERAL commentaar en advies te geven terwijl men tent er zoals die van jou uitziet.

3 voedings sensors en bladeren die niet kunnen kiezen tussen geel of groen.

Netje niet vol, een weekje langer had het wel vol geweest, en waar de dame het net wel bedekte was er totaal geen net te zien, kun jij dat ook zeggen?

 

Ach mij niet gelaten hoor, test jij maar lekker door in dat tentje van je, bij gedacht had je der tot nu toe al drie keer meer kunnen uithalen met die HPS van je, mij zul je der niet meer zien en het zou me ook totaal niet storen als jij ook uit mijn topic wegblijft want ik heb liever geen advies als slecht advies. Zal ik daar wel lekker voortdoen met mijn minderwaardige neons.

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij besloten om mijn activiteiten te stoppen op dit forum

Als ik van de reacties uit moet gaan zal iedereen hier blij mee zijn daar ik toch maar onzin uitkraam en niks weet

 

Dit topic zal dus ook een stuk korter worden als de rest en wss nog 2 a 3 updates krijgen

Halverwege de bloei

Einde van de bloei

En eindstand wnr alles droog is enkel en alleen maar omdat ik niet graag dingen onafgewerkt achterlaat

peace have fun allemaal hierna enkel nog maar pics van mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee speedy

 

Begrijp me niet verkeert hoor,maar als je andere mensen advies geeft en je verwacht dat ze dat van je aannemen.

Waarom neem je dan zelf niks aan van andere mensen.

 

Zoals jij mensen probeert te helpen,zo proberen andere mensen jou weer te helpen.

En zo te zien is dat best wel nodig.

 

Nou niet gelijk de handdoek in de ring gooien omdat je er op gewezen word dat je een beetje eigenwijs bent. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach mijn stress komt niet enkel van hier hoor harry de bs op dit forum is wel het laatste waar ik van wakker lig ,prive heb ik wel grotere problemen momenteel :)

 

Punt wat mij stoort is dit als ik advies geef en niemand zegt dat het het verkeerde advies is ,ga ik ervan uit dat ik goed zat

Als men dan ineens zoveel tijd later begint te roepen jij met je adviesen zus en zo heb ik zoiets van waarom zeg je dat dan niet meteen

nee zoveel tijd later ineens komen zeiken erover

 

De adviezen die ik mijn eerste 2 rondes kreeg was haal ze om en stop ermee vind ik geen advies om van te leren dat is opgeven

Nu deze ronde weer 1 plant soort begint geel aan zijn opbouw en opeens is alles verkeerd aan het lopen ,wegens 1 zwakke strain die ik nu al 3 x zo armzalig omhoog heb zien komen ... ook al zijn die stekjes nu ook mooi groen blad aan het maken zoals ik verwacht had

 

Sniper ziet nogsteeds geel zoals altijd ... ik kijk in de tent en ik zie donker groene planten ,licht groene planten en limoen groene plantjes klagende je geeft teveel voeding ok teveel voeding als dat zo zou zijn zouden alle bladeren het dan niet moeten hebben ...

 

Ik vermoed 99% zeker dat het door mijn bladsproei mix komt en alles te nat gespoten te hebben ,een paar verbrande bladpunten of een gele plant is moeilijk tussen te kiezen maar vanaf dat ik deze mix had gegeven trok die gele sleuf helemaal bij

 

Maar iedereen gaat meteen uit van overvoeding zonder te weten wat er allemaal nog meer mee gebeurd een sproei mix met voeding tonic en een shot pk13/14 is niet de normale gang van zaken om te geven maar mijn plantjes reageerden er wel meteen op door terug groen te worden ..het te vaak inspuiten heeft dan weer geleid tot de gele bladpunten die je her en der ziet

Hoe ik dit weet dat het dit is .... bladeren die tegen elkaar liggen hebben het wel de rest niet ,in de onderhoek bv 1 blad is geel getrokken in de vorm van de buis waartegen die hing geeft mij aan dat het geen globaal probleem is ie kan dus niet de overmatige voeding zijn

 

Ik gooi de handdoek niet in de ring hoor tentje blijft lekker doordraaien of het nog gedeeld word hier is aan het forum zelf

Mij is het eender wel nog hier zijn of niet heeft men me liever niet best heb ik weer meer tijd vrij om mijn 3d moddeling verder te doen ;)

 

En deze keer zal ik sniper wel een excuusje verschuldigd zijn denk ik daar ik zijn post wat verkeerd had geinterperteerd en mijn mood echt wel een diepte punt heeft deze week (tenzij hij het toch bedoelde dat er van scrogg geen sprake is dan blijft mijn reactie hetzelfde :) al zou ik het nu mss iets genuanceerder brengen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speedy, je doet veeeeeeel te veel ineens. Testen is leuk maar dan moet het opbrengen ook, niet omda je toch niks beters te doen hebt.

 

Maar je zit in een DR60, lekker laten volgroeien op een weekje of 4-5-6 en eens het bijna vol is gooi je de klok om wetende dat ze nog 2-3 weken voort groeien alvorens toppen te gaan bouwen. Niks moeilijk aan.

 

Wat jij doet is een plant martelen, laten groeien en plukken tot je de rimboe hebt die je nu hebt omdat je denkt dat je er meer gaat uithalen??? En dan in wat is het zonder terug te kijken 4 verschillende potten met nog eens verschillende media ook.

Tuurlijk maken die telkens weer nieuw blad aan, omdat jij het er telkens weer afhaalt. Het enige wat je der nu aan hebt is dat het veel langer duurt.

 

Mijn reactie Scrog waar, was gemeend hoor, veel heeft het niet met scrog te maken, LST misschien maar scrog niet, dan zit je met 4 planten op die oppervlakte met te weinig plaats om er een echte scrog van te maken. wat je volgens mij wel hebt gedaan, eerst gewoon en er dan een vlechtwerk ingegooid om het wat open te trekken. Das voor mij LST.

 

Basisregels jochie, zoveel wat per M² en dan hopen op een gram per watt, niet meer niet minder.

 

Zet nou gewoon die klok op 12uur, bloei ze af en tegen de volgende zorg je voor 1 grote bak aarde met 2-3 dames voor een scrog of een stuk of 6 voor een sog. Je groeit voor en zet op tijd de klok om zoals iedereen dat wereldwijd doet volgens beproefde en bewezen methodes. Zo zou ik en waarschijnlijk iedereen het doen met jouw setup.

 

If it ain't broken, don't fix it en dit volgens de KISS methode (keep it simple stupid)

 

En voor ik het vergeet, je haalt een paar keer aan HPS kweker te zijn en uit dat op zo'n manier dat dat niks voor mij is.

Ik heb bewust de keuze neon gemaakt, en als je zelf ff kijkt zie je ook dat neon me meer geld heeft gekost dan wat een magneetballastje+ kap + bulb in 250W kost. Met een EVSA liggen de prijzen dan weer ongeveer gelijk. Dus ik heb zo wat het gevoel dat je me als arme sukkelaar ziet die geen hps kan betalen. Hahahaha, neon niks als voordelen voor een microkwekert.

 

Bovenstaande is geen aanval maar een nuchtere misschien wat te recht door de kerk observatie die ik bij jou zie. Maar het is misschien wel ff nodig dat je nou ff tegen de deur aanloopt ook al heb je een moeilijke tijd momenteel.

En bovendien zijn er de laatste weken wel vaker misschien iets te subtiele hints op jou topic en sommige reacties geweest dat je ze niet opmerkt. Of toch: voorbeeld: Baekie zei in het begin al dat ze een gele schijn hebben waarop jij gelijk terug repliceert met ja maar ........ als ik dan 3 pagina's verder in je topic nog steeds die zelfde natte sla in je tent zie en der nogmaals op reageer, praat je der weer gewoon over.

Dat blijft niet duren en krijg na een tijd de reacties die je nu hebt gezien.

 

Denk ervan wat je wilt maar als je slim genoeg bent zie je zelf ook wel dat er iets scheelt. En als je dan 5 dingen veranderd weet je niet meer wat er aan het gebeuren is in je tent. Nou ff kritiek slikken, kop vooruit en weer verder. Laat dit een booster zijn om tegn volgende ronde het dak van je tentje deraf te knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ffs en ik maar denken dat ik lijstjes doe typen blij dak een groot scherm heb :)

 

Klok staat al 10 dagen op 12/12 ;)

En die potten heb ik er deze ronde uitgelaten ,het is al een grote aarde bak ,buiten de powerplant en jack herer die staan in 2 ,2 literflessen zonder bodem op de berg zodat ze meteen aan het net zaten en toch nog kunnen genieten van de medium berg voor de wortels

Ik raad het niemand aan om te doen daar het een bitch is om water te geven maar goed ik dacht eerst dat die misty's het weer niet gingen halen en zodoende weer die hele hoek niet vol zou komen

 

Mijn punt met hps is niet dat je daar te arm of wat dan ook voor bent ,achteraf gezien denk ik niet dat ik ook nog voor en hps zou zijn gegaan

Het punt wat ik daarmee bedoelde is simpel onder je tneons hebben je plantjes het veel gemakkelijker minder warmte dus je planten zullen ook minder snel last krijgen met water opname onder de hps moet je het water er bijwijze van spreken met tonnen tegelijk aanvoeren omdat die plant het anders niet kan bijbenen

Heeft niks met je financieen te maken wil daar enkel mee zeggen dat je onder een hps tegen heel wat meer standaard problemen aan loopt

Volgende punt is ook hiermee met je tneon moet je vlak kweken omdat je geen diepte straling hebt ,met de hps kan je in kubus kweken zeg maar

Mijn manier deze ronde is dus eigenlijk een scrog om de uitlopers aan te maken om dan in sog verder te gaan :D

 

Dat de plantjes wat gelig werden in het begin vond ik indd niet vreemd ,ik had 50 liter medium van mijn eerste ronde bij de hoop gegooid weet wel die kweek met citroen sap en waar ik dan tegelijk met veel te veel water dagelijks een hevige dosis voeding bij stak ook nu iedereen kan dan wel zeggen teveel dit of teveel dat maar door al die probleem mediums bij elkaar te mikken kan je weinig anders doen dan de planten de rotzooi te laten slikken en hopen dat ze het overleven :)

 

Als je dan begint te zeggen ze vallen wat geel uit denk ik zelf wees blij dat ze nog overeind staan :D

Het meeste gelige/bruine op het begin was ook puur door de tl verbranding uit de babykamer ,daarna sloegen ze geel uit door de rotzooi die ze te verwerken kregen na de overpot in de berg

ook 9 van de 10 x als jij en baekie zeggen gele waas gele waas is dat wnr ik een pic neerplant met het hps licht aan

Is ook de reden dat ik nu pics maak wnr de lamp uit is en de zon lekker schijnt ;)enigste wat ik dan heb is dat het midden wat lichter uitvalt dan het eigenlijk is ,omdat daar het licht door het raam schijnt

 

Het blad deed ik weg knippen zodat de oksels en onderkant vol belicht werden om uitlopers lekker snel te laten boven komen ,ook dat heeft zijn doel niet gemist bladeren op de hoogte van het net hebben heeft geen nut daar die toch nooit licht zouden hebben gekregen ik had gerust de klok al veel eerder kunnen omgooien maar dan had ik met de pp en herer in de problemen gekomen

 

De volgende ronde hoop ik het medium te kunnen uitwisselen voor 2 zakken batmix met 2 zakken canna plus of plagron light

Het zullen zeker geen 4 plantjes worden eerder een stuk of 20 stekken die verdeeld over de bak staan verdeeld en dan meteen na een korte inwortelings periode op 12/12 zullen gaan

Nu heb ik 5 spots in de aarde bak waar er tussen de 2 en 4 bij elkaar staan ...nadeel van stekken laten wortelen in de ronde potjes :)

 

Er veranderd indd elke ronde wel veel in mijn tentje sensors /blumat /verschillende soortjes /nu ook terug de lv wat omhoog aan het proberen te krijgen wat lukt in de donker periode wnr alle fans uitstaan anders poef binnen 10 min 20%lv

 

Als je btw kijkt naar de herrer en pp die 2 hebben geen enkele gele punt ;)

 

De komende tijd is het aan mij om de watergift onder de knie te krijgen en een realistisch waterings schema te maken als uitgangs punt ,leren doe je met vallen en opstaan en daar het geen productie kweek is vind ik het niet erg om af en toe te vallen daar leer je namelijk meer van dan wnr je het voorzichtig en op zeker speelt ;)

Laatste ronde deed ik 0.4 gr /watt ongeveer dus ik heb als doel deze ronde de 100 gram aan te tikken ,die tensio is daar al behoorlijk mee aan het helpen en de jungle van uitlopers gaat dat zeker wel waarmaken

 

 

 

Dak van mijn tentje eraf knallen nee dank je dat heb ik vorige ronde al gedaan met de kush wil ze nu graag halverwege de tent houden :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou een hele korte opmerking dan, mijn eerste ronde was ook 0.4gr/W en je weet even goed dat ik een bar slechte start heb gemaakt die verduiveld goed is bijgetrokken ondanks mijn onkunde.

Maar wel zonder overbodig dieven en ellelang voorgroeien en overzetten, hopen aarde en lege flessen om alles op 1 nivo te krijgen. Lees je het verschil????? Met slechts 1 plant 80x80 volgroeien duurt nou eenmaal langer als dan dat je de tent volzet, Maar als je onder 220/250W dik 200gr droog uithaalt heb je goed gedraaid, punt uit dan mag jij testen wat je wil, ons klimaat + kunstlicht + .... zijn inmiddels vaste en bewezen factoren. Wil je toch meer moet je meer licht en een grotere tent voorzien, simpel, daar helpen dieven, extra voorgroei en wat weet ik allemaal nog niks aan.

 

Na deze run gooi je al je aarde weg en begint met verse growmix, niks te batmix meer tenzij een laag onderin de pot net zoals ik nou gedaan heb, niks meer mengen maar progressief vullen? Gaat voorlopig prima, vorige week zag ze iets lichter, nou merk ik duidelijk dat er wat meer kleur op komt ook al heb ik nog geen voeding gegeven dus die wortels zitten nou in de laag batmix te wroeten. Pot wat laten uitdrogen en gericht watergeven (onder of bovenaan) helpt heel veel om die wortels te sturen. Voor mij is nu het belangrijkste punt uitdokteren waar en wanneer ik voeding ga bij geven want die 6 weken batmix uitzitten maakt dat die growmix zowat uitgewerkt gaat zijn dus ook hier zal ik progressief te werk moeten gaan. Ik denk dan aan een te kleine hoeveelheid water voor het moment met voeding te maken, lagst boven te wateren, en een uurtje of 2 later de rest van het benodigde vocht onderaan toe te dien maar uiteraard zonder voeding.

 

Ik koop iig geen batmix meer maar ga lekker zelf een grondmix samenstellen met Plagron Biomix, wat perliet en kokos en een goed algemeen verkrijgbare potgrond. Hoef ik daarvoor al niet meer naar de GS

 

Met dak van de tent knallen wil ik zeggen, gewoon een ronde draaien die het maximale uit jouw setup haalt. Dus als je nu al plant van volgende ronde een bak vol stekken te zetten van de plant die het NU en bij afbloei het beste doet (om de beste genen klaar te hebben) een weekje tijd voor aan te slaan in EEN (das 1) aarde bak en dan naar 12/12 rijkt naar een klepper van een SOG, succes ermee.

Dat je dan slecht een bak met aarde gebruikt wat normaal niet aan te raden is kan je wel weer gebruiken om een hele hoop anders uit te sluiten kwa watergift, voeding etc.

 

Succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jou ronde was gewoon zo kut omdat je ze in de pure batmix had gestoken ,daardoor was ik net optijd om mijn vleermuizen te mengen

 

De stekken voor volgende ronde hun soorten staan al vast misty word eruit gegooid en zal ik ook niet meer gaan groeien 3 rondes erin gezet nu en 3 rondes heeft ze problemen gegeven de bubblegum twijfel ik nog over de kush /papaya/herer en pp gaan er zeker terug in die hebben veel minder last van een foutje hier en daar

Dat is elk geval als ik zolang nog een woonplek heb om te kweken ;)

 

Tot het zover is zal ik eerst nog een heel stel stressende weken moeten zien door te komen ,dus wie weet volgende ronde staat elk geval vast dat er nog niet gepland kan worden moet het week per week bekijken nu wat de opties zijn maar komt wel goed op een of andere manier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au contrair, ik heb men aarde teveel vermengt met zaai/stekgrond en batmix met als gevolg dat ik te arme grond had die erg sterk bemest delen was maar eens zo snel uitgewerkt. Als je dan nog eens te lang wacht om te voeden sta je zo 3 weken achter.

 

Daarom progressief werken. Laag batmix onderin, growmix erover en een kuiltje zaai/stek voor de eerste dagen.

Loop nu precies zoals ik het wil. Later gewoon enkel een zelf gemaakte aarde met een minimum aan mest in en sneller gaan voeden.

Komt wel goed maar Batmix koop ik nooit meer, is overigens ook niet sterker bemest als andere aarde als ik de NPK waardes van verschillende aardes vergelijk, maar gewoon hoger geconcentreerd. Teveel voeding dan wat een jonge plant kan opnemen dus.

Less = More

Share this post


Link to post
Share on other sites

less is more,

precies :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Less is more toch :)

gallery_38549_17062_882693.jpg

 

gallery_38549_17062_331060.jpg

 

gallery_38549_17062_469489.jpg

 

gallery_38549_17062_955488.jpg

 

Groetjes vanuit de gele tuin :smoke

Jack herrer en power plant gaan nog enkele weken duren daar die trutten nog maar pas in de bloei zijn gekomen :no

De rest van arjan zijn zaad is niet uitgekomen suprise suprise dus volgende ronde zal op dit grond mengsel wss doorgaan met 2 plantjes van stekken en een nog te kiemen papaya zaadje

 

Het gros van de toppen zijn al wat bruin harig maar weinig amber trichs dus laten ze nog lekker staan zweten onder de lamp voor nu

Geef nu 1x in de week voeding over het hele bed om de wortels van de jack en power aan te supporteren voor de rest enkel water op de berg met af en toe wat extra voeding in de fes grond bij jack en pp :)

 

Deze week al een beetje warme lucht gedroogt in de micro en heb me niet meer bewogen voor 2 dagen :rofl

Ps:de kush is deze ronde zeer bescheiden geweest met zijn groei tegenover vorige ronde ,heb wel veel dode takken weg moeten halen in de laatste weken met uitlopers die geen groei spurt hadden gekregen ,wss net teveel blad weg gehaald destijds of te vol denkend geweest bij het net wikkelen ,net is btw ook weg geknipt 2 weken geleden

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je toch nog iets laat zien Speedy, mooie witte topjes :icecream:

 

Heb je geen foto van de tent ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papaya groeit met elke fk up wel wat moois uit :)

 

Tent pics komen later lamp staat aan en ik ben nog maar halverwege met het geel blad verwijderen :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meeste is al weg geknipt wat resteerd is een paar stompjes achterin waar nog een bosje candy aan het groeien is

Alsook de jack en PP die nog met witte haren in de bloei staan ,deze zijn wat traag in de bloei gekomen dus mogen nog zeker een weekje of 2-3

Ook is mij deze week de bladgroei van deze dames opgevallen ,geen vingers enkel dikke duim bladen :)

 

Het resterende bosje

gallery_38549_17062_319781.jpg

 

PP/jack

gallery_38549_17062_15211.jpg

gallery_38549_17062_1324169.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel gram haal je daar nou uit ..

als je beter verzorgd denk ik het dubbele

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel gram haal je daar nou uit ..

als je beter verzorgd denk ik het dubbele

 

Hier hebben we het met hem al meerdere keren over gehad. Leerde jammer genoeg niet van zijn vorige run. Deze run erop aangesproken maar helaas zie ik weer een vervelende einde. Met alle respect Speedy, maar waarom doe je nou niets met onze advies?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta perplex

terwijl de paar vorige foto's er goed uitzagen

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nogal zielig uit ja na 3 x oogsten ;)

 

Tot zover al een lekkere 64 gram mogen drogen op oude vervuilde grond en een jaar oude lamp

Van de pp en jack verwacht ik nog een gram of 10 tenzij ze nog echt stevig gaan aandikken

Deze staan ook nog maar een week of 4 in de bloei dus gaat nog even duren

 

Volgende ronde zal pas terug beginnen na de verhuis ,met wss wat meer watt en ruimte :)

De topjes die al gedroogd zijn komen lekker zacht binnen met een lekkere knal als je er eentje opsteekt

 

Met een temp tussen de 32 en 36 graden deze zomer zijn de plantjes aardig geroosterd deze ronde ,ook mijn afwezigheid voor een paar dagen tussendoor heeft weinig goed bijgedragen aan de ronde :whistle:

23-7

gallery_38549_17062_716265.jpg

 

18-8

gallery_38549_17062_1034843.jpg

 

Het gat van de misty

gallery_38549_17062_1077276.jpg

 

Nu wachten op de jack en pp en dan kan ik beginnen met alles schoon te maken en op te ruimen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

250W, nou al 64gr en je verwacht nog (ik neem aan 10gr/plant) 20gr, das totaal 84gr :whistle:

Sorry man, maar dan liever mijn gemartelde en mishandelde Killingfelds onder men neons hoor.

 

Bedoel ik niet slecht he, maar als je toch verhuist laat je die zak aarde maar alvast ergens staan, ben je daar al vanaf en begin en begin je volgende vanaf 0.

Niks klooien testen what ever,lekker verse aarde, leuk fem zaad, 5 potten en gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...