Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

speedy weedy

Kush Ak-47 Stekken Met Wat Mogelijke Bubblegum /misty /en Papaya Er Tussen + 1 Arjans Haze Strawberry Zaadje

Recommended Posts

ja ach ieder zn kweekmethode ..

k zou de wiet weleens willen proeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaip deze ronde heeft mijn lamp de bloei periode tegen het plafond gehangen ,en dan nog 36 graden meten aan de toppen ;)

 

Volgende ronde is zeker met nieuw medium -medium verhuist niet mee :)

 

Elmo

Maat van mij beschreef hem als zeer zacht op de keel ..verder kwam hij niet :innocent:

 

Mijn besluit over deze ronde is toch te lang gefixeerd geweest op het netje vullen met uitlopers (waarvan 70% wat onder het net begon is afgestorven )

In het vervolg niks geen net bs meer gewoon wat plantjes onder de zon en laat maar gaan

 

Wil nog wel 1 opstelling ooit proberen Van die muur potten in de tent om de muren mee te bekleden

Mss leuk om eens een dwerg ronde te doen op die manier met tl :)

 

Vandaag de gedroogde topjes geknipt van de achterste 2 Toch nog een leuke 8 gram van de onderlaag :)

Volgend weekend gaan jack pp en het laatste papaya stekje onder het mes - papaya wss al vroeger daar ze al mooi oranje/bruin ziet :)

 

Zag er een stuk voller uit toen het erin ging :rolleyes2:

gallery_38549_17062_361684.jpg

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...