Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bolluhhaze

Rechters slaan door….Doede de LUL

Recommended Posts

Ongeloof is wat er door me heen ging,. toen de uitspraak van de rechter binnen kwam. Uit de telegraaf ,..

 

 

De Friese teler kondigde direct na de uitspraak aan dat hij in hoger beroep gaat. „Ik kan van dit vonnis wel vuur spuwen”, zei hij. De Jong kan naar eigen zeggen het gevorderde bedrag niet terugbetalen. „Ik ga aan crowdfunding doen. Als iedere cannabisgebruiker in Nederland een euro stort, dan ben ik uit de brand”, aldus de teler.

 

Doede moet een boete betalen van 233.000 euro… voor de buiten planten die hij heeft gehad in 2010 en 2011, het is belachelijk, 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. De rechter heeft het bedrag door midden gedaan omdat buiten wiet mindere waarde heeft als binnen wiet. Ze slikken gewoon de duidelijke leugens van het O.M. Ook is me onduidelijk als de cananbis in beslag is genomen uberaubt iets heeft kunnen verdienen.

5000 toppen aan 1 wiet plant. meer als 200 kilo droge wiet geoost van de buiten planten. Dit kan niet waar zijn en een rechter met een beetje kennis van zaken moet dit weten.

De rechters lijken bewust te kiezen om elke form van gedoogbeleid zover mogelijk de grond in te boren. Coffeeshopeigenaren in Amsterdam hebben geen rechten meer, ze worden van de wallen gewipt. Over het zuiden des lands met de wietpas en de discriminatie van toeristen wil ik het dan nog niet hebben.

En nu een bio- buiten kweker die als voorbeeld wordt gebruikt, krijgt een boete van meer als 230.000 euro. Waarom zeggen ze dan niet direct we sluiten alle coffeeshops en gooien het weer in criminele handen. De gezondheid van de burger doet ons geen moer. en dat criminailen meer en meer geld verdienen wat ze via harddrugs weer verdubbelen,… en zorgen voor een vermenging van markten is ook niet meer belangrijk.

Wees dan ook gewoon eerlijk,.. en duidelijk. Zeg niet dat je het goed voor hebt met de burgers en laat ietst totaal anders zien. Dit is verrot….

Doede gaat aan crowdfunding doen en wil graag van elke cannabisroker 1 euro,. Dit lijkt me een uitstekend idee, om hem eerst uit de brand te helpen.

Laten we het hoger beroep van Doede aanpakken om een tegen stem te laten horen. Laat elke blower en grower er naar toe gaan. Laten horen en laten zien dat we het huidige beleid zat zijn. Dat we schone wiet in de shops willen en niet de mensen die daar voor zorgen bestraft zien worden. Pak de misdaad rond om het kweken harder aan. Het jatten van stroom bijvoorbeeld , het onveilig maken van woonhuizen,. Maar wat doet iemand met een paar buiten planten nu eigenlijk voor kwaad?

Daarom roep ik iedereen op, om Doede te steunen en naar het hogere beroep te komen. Zodra ik hier iets meer van weet zal ik er zeker over bloggen.

Bron: http://www.weedforum...r-doede-de-lul/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spong time

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im in! Er zal en moet iets georganiseerd worden!

 

Ik hoop zo erg dat we doede kunnen helpen!

 

Laten we dit groots aanpakken. Ik kan overal naartoe komen en geld doneren! Ik zal vooraan in de linie staan als een strijder.

 

Ik ben niet goed in dit soort dingen organiseren maar de rest ben ik enorm goed in.

 

Op mij kunnen jullie rekenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mot je ff bij amnees zijn, die doet er wel een eurotje bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien bij de nederlands versie van kickstarter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ben jij dan? ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rechters slaan niet door..

Rechters slaan volledig mis!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey doede bij een op een op Ned. 2

 

Ik ben toch wel achter deze beste man, het is niet dat hij een beroeps crimineel is.

 

En dan ook nog dat de "overheid" met valse informatie komen...

 

Mijn mening ronduit belachelijk hoe ze met mensen omgaan

En dan te bedenken dat het in andere "strengere" landen tegenwoordig gelegaliseerd word zoniet gedoogd

 

Heel veel sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...