Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grointje

detectie voorkomen

Recommended Posts

Ik heb een koelbox op vriezen staan (grote koelbox op electriciteit) aan de ene kant een flens waar delucht in komt, in het midden van de koelbox een scheiding gemaakt met gaatjes erin, andere kant van de koelbox een flens voor de uitblaas.

werkt goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blaas 3x600w uit naar de zolder.. Is dit riskant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus warme lucht met koudere lucht mengen voordat je uitblaast ?

 

En waar wou je die koude lucht vandaan halen?

Ehhhm.... Ehhhh.....

van buiten?

 

:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bang is het probleem niet echt, een straf ga je er toch niet echt voor krijgen, is eerder dat ik er ook wat aan over wil houden :) detectie folie heeft nut zodra t niet in contact komt met de temperatuur die t moet verdoezelen (volgens mij), stel je draait begane grond en je doet op de vloer van verdieping erboven moet dit werken, dus uitblaas naar douche ofzo kan toch ook? alleen zowiezo niet rechtstreeks naar buiten lijkt me, voor de rest komt wel goed

 

Ik draai hier op een flat met 16 stuks op 1.2 vierkante meter waar rondom mij mensen wonen, ik heb 't zo gedaan:

Ik heb een ton genomen waarin ik rechtop een 2e filter heb gezet, bovenkant rondom de filter afgedekt met een vuilniszak die ik dus strak rond de filter flens heb getrokken en rondom de ton met ty-wraps vast heb gezet.

Vervolgens in de zijkant van de ton een gat gemaat waarin een stuk buis wordt geplaatst, deze rondom afkitten/plakken en van daar uit gaat er een buis naar buiten.

Dit heeft 3 voordelen:

-Lucht wordt dubbel gefilterd

-Lucht wordt gekoeld tot kamer temp.

- werkt als demper.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...