Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mooi meubilair! :)

Dank u wel, tis het meubilair van mn Huisbaas... zal het doorgeven

 

Maar 5 gram aan de cheeseplant..? hoe kan dat nu!

 

Voor alle moeite met lst-en enzo had je vind ik persoonlijk toch wel wat rijkelijker beloond mogen worden! T waren wel allemaal autoflowers he..? Die kun je zover ik weet beter gewoon hun eigen gang laten gaan. LST-en wat ik er van weet motiveer je zijwaartse vertakkingen maar rem je de algemene groei, en autos worden al nie zo heel groot.

 

Volgend jaar lekker wat auto jack of wat auto northern light weg zetten en je zult van 2 planten zo ie zo je totaal halen, wie weet van 1 plant als het mee zit!

 

Wel een mooie prestatie, en blij dat het smaken mag!

Nee het waren semi auto flowers (planten die half juli de bloei ingaan).

Hoe dat kan met de cheeseplant? Erg koude april dus weinig groei (tis een binnenplant) door een groeishock, blaadjes werden zelfs paars op de zaailing. Dan een redelijk goed seizoen maar net als ie zn eerste pre flowers laat zien sloeg die 2 zeer koude weken in Augustus toe. Resultaat was een totale groeishock, hij deed niets meer en werd langzaam geel. Toen had hij een ook nog een week van zn bloeitijd nodig om te reactiveren dus had ik nog maar 6 weken over. Dat ging ook wel goed maar wel regen gehad en ja tis en blijft een binnenplant dus hij kreeg vrij snel ook nog eens rot.

 

Al met al een pech plantje maar heeft lekkere olie opgeleverd dus ik klaag niet :P

 

 

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

koude april?

3 graden warmer dan normaal.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

koude april?

3 graden warmer dan normaal.....

Mijn ervaring is hier anders, weet ook nog dat dit jaar Koningsdag echt 100 keer zo koud was dan het jaar ervoor. Ze vonden het iig te koud mn planten en begonnen toen reeds te purpelen en stil te staan. Zoals ik al zeg volgend jaar veel anders doen... maar netzoveel plezier hebben erin en dat is het belangrijkste denk ik.. niet eens het eindproduct!

 

Plus dit http://nieuws.weeron...-verwacht-week/ de nachten waren echt heel koud halverwege april

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...