Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

zeer zeker! ik kijk er nu al naar uit, maar elke dag als ik thuiskom van me werk, vind ik het toch weer mooi om naar te kijken.

 

zoals je weet heb ik een tijdgebrek en omdat het de eerste keer was en niet durfde te faalen met 4 planten werden het er 2 :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

korte update! 30 DAGEN BLOEI: de dames gaan lekker ze doen het alle2 erg goed temperatuur nog steeds rond de 30 . LV 48.

de voeding doet zijn werk.! hier even een foto van een top! gallery_39684_16899_753658.jpg

 

Fijne avond!

 

greetz Messiah

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar is hij weer. een goede avond allemaal, door drukte de vorige keer een korte update.

 

We zitten inmiddels op dag 40 BLOEI. alles verloopt soepel met deze dagen toch wel erg warm in me hokje. heb de afzuiger vol aanstaan.

En wat geniet ik helemaal als ik dan weer foto's ga vergelijken prachtig. vooral omdat wat ik nu heb gedaan op kweekgebied het beste is wat ik tot nu toe heb gedaan, dus ik ben er gewoon heel erg blij mee, ookal weet ik dat ik er nog veel meer uit kan halen! ik zit nu op een 2ml de liter aan bac bloei voeding ik wil deze opbouwen tot 3 en dan nog een week of anderhalf alleen water.

 

verder niet veel te vertellen het gaat ze gangetje geen bijzonderheden opgemerkt.

 

met zoals gewoonlijk de foto's ( de foto's zijn genomen met flits in het donker vlak nadat de lichten uit gingen.)

 

foto samen gallery_39684_16899_2593603.jpg

 

dame rechtsgallery_39684_16899_630537.jpg

 

links!! gallery_39684_16899_1190554.jpg

 

Greetz!!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel of je al jaren kweekt moest het netje vol zijn) moet je je eens proberen voorstel wat je er zou kunnen uithalen :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit.

Mooie besneeuwde toppen.

Op naar de eindsprint....

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je je eens proberen voorstel wat je er zou kunnen uithalen :likken:

 

idd. Kwaliteit en plangezondheid zitten wel goed, nu enkel nog het netje vol krijgen!

succes met het knippen binnekort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal!! ik heb er zin in :yummy:.

 

ik beloof bij deze dat me net de volgende keer vol gaat :rolleyes:

 

ben blij met deze positieve feedback! allhoewel als jullie iets zien of opmerken hoor ik het altijd graag! we leren elke dag.

 

Fijn weekend Messiah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw wat een nutahs !

 

Erg aantrekkelijk hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat is het geworden? :D

 

En ben je de bloei begonnen met tellen vanaf de eerste witte haartjes of vanaf de dag dat de lamp 12/12 staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een 53 gram was deze ronde begonne.

 

en de bloei begin je te tellen vanaf de dag dat je lamp 12/12 staat.

 

dit was een half jaar terug. ik ben ondertusse een nieuwe gestart mischien vind je die ook interesant :D

 

http://www.wietforum.nl/topic/111540-zijn-we-weer-scrog-2-x-ohs-2-x-night-queen/page__fromsearch__1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...