Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

komando

ideale pp kweekschema kilo knaller

Recommended Posts

ja 114 liter zet je niet ff op de weegschaal :whistle: als je 2 tensio s zou gebruiken heb je 2 meetpunten in je pot daar neem je een gemiddelde van

1 tensio 1 meetpunt op zulke grote potten is 2 meetpunten wel fijn maar ga niet blind werken op je tensio s probeer ook cker je planten te "lezen"

 

als je een poosje kweekt wil je gaan verbeteren optimaliseren en net die paar extra grammetjes pakken als je net begint is dit niet aan de orde dan kan je beter voor iets gaan als niets

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ergens in dezelfde setting 60 liter smartpotten 2 x tensiometer erbij en buffertabletten van sannie vanaf week 3 beetje bijvoeden met bac bio bloom. Super simpel en hartstikke lekkere biologische wiet. Werk bij voorkeur uit zaad dan heb je veel minder kans op ziektes. Als je wilt 1 of tweek keer toppen en buigen om de tent helemaal vol te krijgen. Redelijk snel doorboosten naar 1160 watt en op het eind een beetje terug dimmen. Voordeel van biologisch kweken op deze manier je hoeft niet op je ph en ec te letten en hebt toch super resultaat. Je kunt eigenlijk niet veel fout doen zeker niet als je met de tensiometer werktl Let op 80 % van de mensen geeft teveel water op aarde dus zo'n tensiometer is een super hulpmiddel. Succes met de kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tips weer mannen!

 

Is het misschien handig om 1 normale blumat tensiometer te kopen en 1 blumat tensiometer xl die tot 46cm diepte gaat.

Dan heb je 2 verschillende dieptes, of hoe moet ik dit precies zien als ik 2 tensiometers in dezelfde pot doe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had trouwens nog een vraag.

Ik had contact opgenomen met puksupport en die zeiden dat ik beter de stalenbox kan nemen, dat die zodanig stil is dat ik geen softbox nodig heb. Is een beetje tegenstrijdig met wat ik lees allemaal. Daarnaast zei die dat een 1500 box niet kon zonder iets anders ook te veranderen? Iets met stroom dacht ik. Heb t niet helemaal gevolgd wat die zei haha

 

Dus zijn advies was gewoon de tent zo laten zoals die is.. Wat zeggen jullie? Ik wil sowieso geen geur naar buiten en het moet gewoon super lopen het complete systeem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je al de moeite neemt om ff te bellen kan je op zn minst ff zorgen dat je t gesprek ook begrijpt natuurlijk..

k vermoed dat puk bedoelt dat je wel een controller nodig hebt op die 1500m3

en de keuze voor afzuiger zal je zelf moeten nemen en anders bij puk langs gaan om te luisteren naar het verschil in geluid ofzo

 

Zowiezo zou k even kijken waar je m wilt plaatsen is het tegen een buiten muur of heb je buren . Moet je bochten gebruiken of kan je rechtstreeks van je tent naar buiten blazen enz enz

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal ik even navragen over hoe en wat precies. Miss met een foto van de ruimte..

 

Hoe zit het met toppen, dieven etc etc moet dit gebeuren voor een betere opbrengst? Is hier een standaard reglement voor wanneer dit precies moet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu al zit te denken over "betere opbrengst" (beter dan wat? Hoe veel rondjes heb je al gedraait?) en niet eens zelf gaat een recherche doen hoe de strain op toppen reageert dan is mijn advies: Kies voor iets anders dat je kunt doen! Blijf af van kweken! Als je niet eens de geduld hebt om eventjes google te gebruiken heb je zeker niet de geduld om te kweken. En als je niet eens de geduld hebt eventjes uit te proberen hoe het gaat en gelijk de "best mogelijk opbrengst" moet hebben dan heb je erg hoge verwachtingen (in verband met erg weinig ervaring).

 

Je moet leren de juiste boel te gieten als je op aarde zit etc, dat is belangrijk in het begin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...