Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

666henk

guerilla 2014

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik ben niet nieuw op dit forum, maar heb wel sinds kort een account.

Deze zomer wil ik een guerilla gaan gooien. Nu heb ik een paar vraagjes;

 

ik wil white widows gaan doen, gewoon normale geen autoflowers, nu is mijn vraag als ik ze in juli wil laten bloeien voor 8 weken ( ong. begin september oogsten ), wanneer moet ik dan beginnen met ontkiemen en voorgroeien?

 

Gr.

666Henk

Edited by 666henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe wil je white widows in Julli gaan laten bloeien? Normaal zonder verduisteren gaan die WW pas begin September bloeien. Zou me nog maar eens goed gaan inlezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer jij je white widows wil laten bloeien is volstrekt onbelangrijk. Dat tijdstip bepalen de white widows zelf wel, zodra ze vinden dat de donkerperiode lang genoeg duurt. Ergens eind juli tot half augustus zullen de eerste bloemaanzetten verschijnen. Tel daar een week of tien bij op en je kunt ergens half oktober oogsten. Begin september oogsten van white widows is volstrekt onmogelijk zonder te verduisteren.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer jij je white widows wil laten bloeien is volstrekt onbelangrijk. Dat tijdstip bepalen de white widows zelf wel, zodra ze vinden dat de donkerperiode lang genoeg duurt. Ergens eind juli tot half augustus zullen de eerste bloemaanzetten verschijnen. Tel daar een week of tien bij op en je kunt ergens half oktober oogsten. Begin september oogsten van white widows is volstrekt onmogelijk zonder te verduisteren.

 

Ook als ik ze in potten laat groeien? kan je dan niet een beetje zelf bepalen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloeitijden zijn puur licht afhankelijk, je kunt een extreem kleine bak pakken dan zullen ze van de stress in de bloei schieten maar dan oogst je 2 gram.

Met zaad erin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloeitijden zijn puur licht afhankelijk, je kunt een extreem kleine bak pakken dan zullen ze van de stress in de bloei schieten maar dan oogst je 2 gram.

Met zaad erin.

oke welk soort indica bloeit wel af in begin september?

Share this post


Link to post
Share on other sites

begin september word moeilijk, dan moet je auto's nemen

 

kijk hier maar eens, leuke Deense soortjes die half tot eind september afbloeien.

 

www.hybridsfromhell.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees je eens in over het verduisteren dan zul je nog iets kunnen doen mischien, de natuur doet het niet voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees je eens in over het verduisteren dan zul je nog iets kunnen doen mischien, de natuur doet het niet voor je.

 

ik ben niet vies van werken duss.....

ik zal me daar even in verdiepen. thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergis je niet wat er allemaal bij komt kijken. Stel: je wil begin september oogsten. Dan moet je vanaf 1 juli tot ongeveer 31 augustus, twee volle maanden dus, elke dag twee keer en ook nog op het zelfde tijdstip naar je guerrilla kweekje om te verduisteren en de verduistering weg te halen. Dat is nauwelijks te doen. Er zijn op dit moment best redelijke autoflowers, zoals Big Devil en Think Different. Veel minder werk en je kan, mits je vroeg begint, twee rondes in een seizoen draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergis je niet wat er allemaal bij komt kijken. Stel: je wil begin september oogsten. Dan moet je vanaf 1 juli tot ongeveer 31 augustus, twee volle maanden dus, elke dag twee keer en ook nog op het zelfde tijdstip naar je guerrilla kweekje om te verduisteren en de verduistering weg te halen. Dat is nauwelijks te doen. Er zijn op dit moment best redelijke autoflowers, zoals Big Devil en Think Different. Veel minder werk en je kan, mits je vroeg begint, twee rondes in een seizoen draaien.

ik heb naar de temperaturen van vorig jaar gekeken en daar schrok ik best wel van. eigenlijk pas vanaf juli echt de goede buitentemperatuur, vandaar dat ik die maanden als leidraad nam. (leidraad?;p). maar autoflowers kunnen idd ook onder lagere temperaturen... ik ga er nog ff goed over nadenken. Thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staar je niet blind op de temperatuur. Elke wietplant groeit zodra het een graad of 15 is. Bloeien doen ze pas, nadat de nacht en de dag qua lichturen ongeveer gelijk zijn. Maar met auto's heb je niet vandoen met lichturen. De nieuwe auto's zijn best redelijk te roken en de opbrengst valt ook mee. Het tijdperk van de LR1 en de LR2 ligt achter ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowryder 2 word ook nu nog graag gekweekt lees ik her en der. Waarschijnlijk het rokertje dat geliefd is vanwege de santa erin, wat niet gek is.

 

Automazar van dutch passion ga ik zeker proberen, jammer dat die krengen zo duur zijn maar duidelijk is waarom. Die kan flink wat geven als die de ruimte heeft, word ook groter dan normale auto's. Nog geen slechte reviews tegen gekomen en ook de foto's die erbij staan in verslagen liegen er niet om.

 

Ik ga het wel doen, elke dag op hetzelfde tijdstip naar dezelfde plek, maar ik heb het dan ook niet over 1 plantje.

 

Ik moet een kas (en misschien wel 2) verduisteren van 20mlang 2,5m breed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo grootschalig gaat werken, is het lonend om nu al met wat moederplanten onder tl beginnen. Van een "beetje" moeder kun je wekelijks 10 tot twintig stekken halen. Overigens is het werken met "kaswiet" best boeiend. Als je in de kas gaat "toppen" hoef je de top niet weg te flikkeren. Elke top is een nieuwe stek.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan geen moeders houden Xtreme, ik heb de stekken pas in juni nodig dus ik heb nog eventjes om buiten voor te groeien. Echt groot zullen ze niet worden maar het zal me enkele tientjes schelen op de stekken die ik wel kan snijden. Moeders zullen zo half april naar buiten worden gedaan her en der in tuintjes.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kaskweek blijft in mijn ogen nog steeds de leukste manier van kweken. Van alle overbodige troep, zoals armetierige zijtakjes, maak je gewoon stekken. Onze dochter heeft -toen ze nog op het VWO zat- er honderden van weggegeven aan klasgenoten. Zelfs haar gymnastiekleraar, wiens vrouw allerlei tincturen maakt, heeft stekken bij ons opgehaald. Overigens heb ik maar met een soort succesvol in de kas gekweekt en dat was NLX. De rest, zoals white widow en vroeg bloeiende Denen, mislukten faliekant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de reden van de mislukking gebleken Xtreme? Mijn eerste plant in de tuin was een NLX van alien. Was een erg lekker rokertje, ook verduisterd in de schuur, ik ging op vakantie en heb het aan huisgenoten overgelaten toen ik terug kwam natuurlijk herma helaas.

 

Denen horen niet in een kas, dat zijn planten die in de regen moeten staan.

 

Ik wil gewoon comerciele PP erin donderen, geen poespas. Ik ken de plant dus word een makkie. De kas is open aan de kopse kanten en het zeil komt niet tot aan de grond niet aan de zijkanten, er zit ongeveer 50cm tussen dus je kunt het zien als alleen een dakje i.p.v. een kas.

Ik twijfel alleen of de stekken diep genoeg wortelen om bij het grondwater te komen als eenmaal de greenspan eroverheen zit.

Ik twijfel daarom ook of ik ze in omgekeerde bekers moet zetten wat de eerste wortels naar onderen dwingt te groeien.

 

Ik wil gewoon stekken hebben maar fem zaad bied gegarandeerd een oplossing voor het waterprobleem wat stekken misschien kunnen geven. Ze moeten een meter hoog worden uiteindelijk, hoeveel kan ik er het beste op een meter kwijt?

 

Het word zeker een flinke klus, opbouw is zo gedaan, heb als verankering een zooitje van die bezemstelen gekocht bij de action daar maak ik de palen en haringen van waar alles mee verankerd word, kosten geen moer.

 

Dit concept is mijn kas, zelfde bouw met verticale zijkanten en een boog erop onder spanning, ik wil ook op dezelfde manier het verduisterzijl eroverheen doen als op het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=OEufre2RBE0

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo wat alles ging mis: White widow te late afbloei en dus budrot. De Deense soorten: schimmel al in de groei. Over het wortelen zou ik me geen zorgen maken. Als planten een sapstroom naar boven kunnen pompen (sequoia's worden meer dan 80 meter hoog)dan kunnen ze door de zuigende werking van het wortelgestel ook vocht aan de grond onttrekken. Huur desnoods een grondboor voor een paar euro bij Boels. Dan heb je vooraf zicht op het grondwaterpeil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kas komt guerilla te staan dus lawaai maken lijkt me geen goed plan. Of bedoel je zo eentje waar je met de hand telkens een meter erop zet om dieper te gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een handboortje. Het lijkt op een kurkentrekker, met een lange steel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna je weet dat ik het zelfde aan het voorbereiden ben. Het lijkt mij echt waardeloos om te moeten verduisteren, dat was je plan toch? Het risico vergroot je gigantisch maar dat weet je zelf ook wel.

 

Ik ga voor auto's die wat groter ( 90 cm en focking breed) worden, ben er nu zaden mee aan het maken binnen. Nee het is geen soortje die al te krijgen Is. Zit eirdbei, ndb in gemixt met een auto ak, door gekruist tot 100% auto en geen paars. Omdat ze wat langer groeien gaat die pen wortel echt wel diep de grond in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ze maar die van een meter heb je niks aan daar kom je niet mee aan het grondwater, ik ken de professionele ook die je kan verlengen door er telkens weer een stuk stang op te draaier waarmee je weer een meter dieper kan gaan.

 

@Johnny,

 

Verduisteren is inderdaad bitter als je elke dag terug moet, vooral in de ochtend, maar dat mag de pret niet drukken.

Mijn doel is naenoeg binnenwiet produceren en de prijs daarvan te vangen. Ik heb geen ander doel, ja dat ik kwalitatief product

lever maar dat zal geen probleem zijn met mijn aanpak. Pure comercie.

 

Ik heb de 6mx3m kas van partytentenshop (het vorige type, niet de gegalvaniseerde) daar komen mijn auto's in. Waarschijnlijk

automazar van Dutch passion.

Er zijn veel leuke auto's in omloop maar voor bulk is het niet te doen, niet voor mij in ieder geval. Ik heb gelukkig een adresje

waar ik goedkope autohaze zaden kan inslaan, heb deze eerder gehad in een tomatenkasje en heb ik voor binnenwiet weten te verpatsen dus die is zeker weer van de partij. Alleen zo in de outdoor zet ik ze niet meer, te potent 120 stuks gaven me maar 750 gr droog in de volle grond dus dat was niks.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het loont in wel als het lukt, hoop het voor je.

 

Mijn doel is ook om een hoog kwalitatief product te kweken. Ik weet natuurlijk niet wat dit soortje gaat doen buiten, mij gaat er ook om in augustus af te bloeien. Met greenspan er boven hoop ik rot zoveel mogelijk te beperken. Pen wortel is zoals eerder genoemt een voordeel.

 

Zaden moet je inderdaad zelf maken anders is het niet te doen.

 

Heb toevallig ook auto mazar voor in de tuin, komen misschien ook wel in een kas. Mag er ook 5 bij me buurman zetten dus dat kan ook nog wel een beetje leuk worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de PP binnen gekweekt in het verleden dus ik werk met bekend materiaal en dat moet ik hebben. Ik weet dat na het toppen de PP nog dubbel zo groot word en na een dag of 10-11 nadat de klok om is gegaan zichtbare bloei erin is.

Het is een tijdje geleden dus ik weet niet of het dezelfde pp is, de boer waar ik ze haalde is ook verleden tijd dus is het maar afwachten wat het is.

Ik ben er niet bang voor, hier in de regio is het vrijwel allemaal PP.

 

Ik kan ook wel Special queen pakken van RQS, de prijs is lekker gunstig en zelfde prijs als stekken. Die heb ik ook al eerder gehad maar heb ik niet af kunnen bloeien ze zijn me geript op guerilla, maar het leken me al geen goede opbrengers zo aan het verloop van de bloei te zien. Wel een erg potent en lekker rokertje.

 

Ik heb ook nog critical Super Silver Haze van Delicious seeds, fem dat wel. Maar wil daar ook stekken van zetten en misschien een paar er van bij zetten.

Ook Herijuana van Sannie staat paraat maar ben er nog niet over uit of ik die moet gebruiken, snelle bloeier en lekker indica maar ik kan geen hoogte krijgen van de verhalen hier op het forum, sommige zeggen weer hermagevoelig en andere zeggen weer uitstekende opbrenger, is nu een kweekje gaande met 5 stuks die houd ik ff in de gaten, voor de rest ben ik nog steeds aan het plannen en me punten verbeteren waar ik kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou als ik toch ging verduisteren een 9 weken haze pakken, als het als binnen weg gaat scheelt dat niet veel qua bloeitijd maar aan het einde wel.

 

Geen idee idee wat die herijuana buiten zal doen, heb hem reg wel eens binnen gehad zonder herma gezeik en 350 gram van 1 400 watt lampje. Ik heb binnen met verschillende soorten fem zaad van sannie herma's gehad, alleen de shackzilla 2 keer zdionder hermas afgebloeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...