Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
paranoidfromtheweed

Probleempje ami haze

Recommended Posts

wcl3k7.jpg

 

Iemand enig idee waar dit op duidt? Nooit eerder problemen gehad met bladeren en nu twee x achter elkaar? 3 x 600, 2500m3 afzuiging, 2,88 m2, 18L potten, 30 groene strijders, bio nova grond mix, pk 13-14 conform schema bio nova 15ml op 100. Zou dat t probleem kunnen zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is de EC waarde? en waarom geef je zo vroeg al pk mee daar zijn ze toch veel te klein voor..

Mijn gok is op overvoeding maar zonder meer info is dat lastig te bevestigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En een beetje te droog medium en 15ml / 100l pk nu al ? Ben niet bekend met bio nova maar lijkt mij niet de bedoeling als k zo naar de ander plantjes kijk is dit de minst erge ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf gebruik ik ook bio nova maar dan de professional supermix plan. ik ben met bio nova bezig geweest om een schema te maken wat

perfect aansluit op onze damen. dit schema wijkt behoorlijk af van het orgineel.

 

wat ik zo denk is dat je te veel supermix hebt gebruikt het schema geeft aan dat je veilig op 500 ml pr 100 l water kan doseren echter is dit veel te veel;

en zou je max maar 300 ml mogen geven.

 

wat je nu hebt is een overmaat aan stikstof en een tekort aan p en k.

 

oplossing: 50 ml PK 13/14 afbouwen naar 0 in week 6

K-20 opbouwen van 25 naar 75 in dezelfde periode.

20 ml bas voeing max langzaam weer opbouwen tot max 300 ml

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar even wezen kijken maar k zie op t schema van bio nova pas eerste week bloei pk13/14 ..zover zijn we toch nog niet op de foto s ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Combi te droog naar te nat en (oa daardoor) te hoge EC, killing voor een Amnees (slaan compleet dicht).

 

3dgn voorgroei op 18ltrs?

als je dan ook maar 'iets' tegenkomt in die korte start/aanslaan pluk je daar later wrange vruchten van.

 

Hoe 'strak' zuig je af met die 2500m3 ?

flinke onderdruk verergert afsterven bladranden flink was mijn ervaring, ze vreten zichzelf dan helemaal op, al het blad krult op maar blijft aan plant hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzuiger staat op 70% veelal, maar ik ben ongeveer dag tien bloei en ze blijven maar moeilijk doen. Ja bio nova schrijft al eerste week bloei voor, maar mischien was mijn medium inderdaad te droog of iets dergelijks. De andere lijken nergens moeite mee te hebben, maar zijn dan ook een stuk verder:

 

29gnyxf.jpg

 

xa9o4.jpg

 

 

Ohja week 8 dag drie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze hebben 8 dagen 18/6 gestaan waarvan vier dagen onder boterhamzakjes, vanwege luchtvochtigheid. Het begon eerst met de nieuwe scheutjes de oude blad bleef diepgroen. Dus dacht ik een niet mobiel element most likely ijzer of iets dergelijks. Dus bio nova trace elements gehaald, spoorelementen met o.a ijzer. Trokken groen, maar nu krijgen we van die naar beneden gekrulde bladeren met verbrande punten. Echte probleemkinderen, maarja de ene plant is de andere niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is al bloemvorming te zien dus ze staan al minimaal een week in de bloei, denk dat dit niet meer goed gaat komen.

Als ik zo naar de tent kijk....... misschien een gif probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al nieuwe bestelt, maar dacht als deze bijtrekken dan vervang ik ze niet, zo niet zet ik de nieuwe erin. Duurt altijd alleen even, maar ik heb in ieder geval gisteren alleen water gegeven en de inlaat een stuk groter gemaakt i.v.m. onderdruk dus even proberen probleem te vinden voordat nieuwe er zijn. Dan zie ik het maar als een wijze les. Iedereen bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...