Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mrWeed

olympische spelen

Recommended Posts

Hallo ik kijk graag naar de Winter Olypic games maar ik word drie keer lijp van het sportaanbod van de NOS . Fuck off met dat lameass schaatsen, ik wil de andere sporten zien zoals snowboarden freestyle skieën etc.

Waar kan ik online terecht? De Nos heeft wel streams maar die zijn zo ontiegelijk low quality (ondanks dat je het op high quality zet), die sla ik liever over.

 

Waar kijken onze zuider buren naar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope geen OS op EUrosport :(

Ik vraag mij af waar die godvergeten NOS onze belastingcenten laat en ons voorziet van een klote stream, flikte ze vorige OS ook al :thumbsdown:

Edited by mrWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ard zend ijshockey en snowboarden uit, nos zet alleen in op schaatsen dus helaas.

 

Ik mis ook de leuke dingen die je kan volgen helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zij zitten nu lekker in hawai, wat dacht je nu, dat je een mooi livestream ging krijgen...? :)

 

Online

Maar wie niet direct de beschikking heeft over een televisie kan uiteraard ook online terecht. Sinds enige tijd kan Nederland 1 live online bekeken worden net als Nederland 2 en Nederland 3, dit kan op npo.nl/live. Daarnaast is er de website van de NOS speciaal ingericht voor de Olympische Spelen, nos.nl/os2014/. De openingsceremonie kan vanmiddag op de website live worden bekeken en natuurlijk kun je hier in de komende twee weken ook terecht om live alle sporten te bekijken. In totaal zijn er net als twee jaar geleden tijdens de Spelen in Londen acht livestreams beschikbaar waarvan één livestream de uitzending van Nederland 1 doorgeeft. Verder vind je op de website veel video’s, liveblogs, overzichten van de medailles, wedstrijdschema’s, instructiefilmpjes en natuurlijk uitslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nossite is bekend maar die is zo erg hightech quality dat een livestream uit de vorige eeuw nog beter is.

Net gebeld naar de NOS en een klacht ingediend en ik was niet de enige die hier over zeikte. Tevens mijn ongenoegen geuitover het sport aanbod bij de NOS. De keuze uit tig wintersporten dus de NOS kiest wat ze het hele jaar laten zien, fukking schaatsen, de tranen schieten in mijn broek.

 

(Zodra ik de nederlandse zenders uit mijn TV-pakket kan flikkeren, is de dag dat ik weer met plezier tv ga kijken.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier ziggo met zoveel kanalen 300+ maar ik kijk maar naar een paar omdat het aanbod op de zenders tegenwoordig echt triest is.

Heb je eindelijk iets leuks gevonden kom je er na 30 seconden achter dat het weer de zoveelste herhaling blijkt te zijn.

 

Ik mis de echte kanalen, extreme sport channel, redbull tv enz enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is overal herhaling van herhaling tegenwoordig....

 

ook op xtreme sport ;)

kijkt sensi wel is naar

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( die zit bij ziggo niet in het aanbod helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schoteltje hangen, dan heb je alles he ;)

hier toch iig....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk eigenlijk alleen nog BBC1-4 en VI op maandag en vrijdag. Verder haat ik de nederlandse tv, je wordt behandeld als een domme koe, meer reklame dan programma. En Nederland heeft 1 kwaliteit: buitenlandse programma ideeën zo verkrachten dat het eigenlijk wel weer grappig is met presentatoren die zichzelf belangrijker vinden dan het programma. Nouja zo kan ik nog wel even doorgaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe het met, NGC, Discovery ( science), Animal planet, fox sports voor voetbal, sport 1 voor F1.

 

En het vrouwtje kijkt alleen naar tlc :)

 

@ sensi

 

Zal me eens verdiepen in een schote, kun je dan fox sports en sport 1 ook ontvangen ( gratis)?

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

gratis gaat de zon op....

 

ik ken de zenders ook niet die je noemt, maar in BE is een schoteltje tegenwoordig het goedkoopste dacht ik, en je hebt alle zenders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja belgie ;)

 

Dan is fox sports niet voor de hand liggend natuurlijk ( eredivisie voetbal).

Ik dacht dat je met een schotel soms illegaal zenders kon ontvangen.

Vroeger was dat met canal+ in ieder geval wel zo maar hoe dat nu zit weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je kan met een schoteltje gratis ontvangen, althans dat was een paar jaar geleden nog zo. Je moet wel iemand weten of zelf wat apperatuur kopen om de kaartjes met codes zelf te maken. Maar dat kan je beter zelf uitzoeken, mijn info is gedateerd, maatje van me had satelietschotel en die betaalde niks.(en zag alles ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan zeker idd!

 

ik ken ook iemand die alles gratis kijkt, hoe dat juist allemaal zit weet ik ook niet juist....

zal je ergens wel vinden.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een banaan met chocoladesaus is pas lekker...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het toch wel indrukwekkend om te zien welke tijd kramer weer neer heeft gezet, lekker goud in 't zakkie.

Schaatsen is een sport die respect verdient, alles op eigen kracht. Skiën is pas lomp das echt voor kakkers haha :P

 

En trouwens niemand vind echte sport toch mee wat aan? Nu heb je dancing with the stars en so you wanna be a singer. En dan heb je dat ze met die stoelen met de rug naar je toe zitten als er iemand aan het zingen gaat, die stoelendans show. Wat een grap..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieder zijn smaak, maar wat is er mis met schaatsen? Vaak spannende wedstrijden van gezien. Ik kijk alleen nog dat

op de NL tv en voor de rest alleen nog Sporza. Tv kijken doe ik heel weinig, Te veel gedramatiseerd, gemanipuleerd

á la Hollywood vermaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mis met schaatsen hoor!, maar ik heb liever de ruige sporten zoals ijshockey, snowboarden enzo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schaatsen was toppie,

Koning Wim-Lex en Maxiima en Rutte die zich gedroegen als mongolen?

Het leek wel karnaval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik ben wel een schaatfan, had niet minder dan verwacht dat sven het zou winnen. De nederlandse schaatsers zijn numeriek als vedettes voor de medailles, let maar op worden er wel zo,n 20. begrijpelijk dat de nos daar veel aandacht aan besteed!

Maar kan me wel voorstelle dat anderen daar anders over denken.

Wust, schaatst net zo zelfverzekerd als sven, en dat is wel uniek. Morge gaat zij knallen, heb ook zeker veel sympathie voor Sablikova, met haar ideale Obenen blijft zij gevaarlijk, maar Wust is mentaal wel ijzersterk! Kat in het bakkie zou ik denken!

iedereen toch vooral veel kijkgenot!

OT MORGEH! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...