Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
organic 666

zijn de regel hier het zelfde als op OG

Recommended Posts

user had die pm niet moeten sturen en de mod had op zijn minst een time out van een paar weken moeten krijgen en de mededeling dat dit gedrag echt niet getolereerd kan en zal worden.

 

Sannie had in mijn ogen iets beter moeten ingrijpen als admin van het board.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb reply daar gegeven LOL

Heb een topic gemaakt waarom er zo gepraat wordt :-) Kijken what happends.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Cursus van doc hoe ban ik mezelf in 6 stappen kan ook de prullenbak in :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er nu al achter dat de mentaliteit daar toch wel een stukker lager ligt als hier :-] Zat nog te twijfelen of ik het daar beetje zou volgen maar nein, geen zin in dat soort lui :)

 

Solved in the sence of, We geven mod gelijk en diegene die banned is np voor hem 3 anderen :->

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch leuk hoe ze hun shit zelf willen oplossen :P goed geregeld ;-)

 

ah en een ban krijg je nie zomaar hoor el manito :P daar moet je toch wel beter je best voor doen dan een topic plaatsen als dat van dirkieto of een reply als die van mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

lullig voor sannie en eskobar van hun zaden en voor de klanten van tsd dat ze verneukt zijn.

dan posten ze later dat ze om veiligheidsreden de boel sluiten .

en dat ze iedereen gaan compenseren.

ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

strax worden er nog mensen achter het behang gemetseld.

het loopt heel hard achteruit .

 

gewoon genieten

mac

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn praktijken voor/van een criminele organisatie

bedreiging en intimidatie

met goed vinden van bestuur

OG knokploeg in rotterdam?

zijn wij nog veilig voor OG gang

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha wat een komediant, stoer doen via internet Foeifoei!!! :rofl

 

grote jongen hoor.. :whistle:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal het anders vragen

zijn wij allemaal lid van een criminele organisatie??

worden meetings knok dagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol wat mis ik nu whazzup zit er ook in :o hoe kan je nou zijn kop er af willen halen, hij straalt goedheid als de kerstman uit !! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij voorbeeld :likken: ik heb niks tegen wazzup :vape: :vape:

gaat erom dit kan en mag niet goedgevonden worden

anders wordt dit de norm?

als je maar vervelend ben lang genoeg krijg je niet gewoon eerder een ban maar doods bedreigingen enz

als nu andere mod zn reactie ook zo is kunnen ze ook niks zeggen hij wel/ik niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik ben er al uit hoor

opengrow daar moet je zijn .

daar hebben de mods het openlijk over kloten kutten ezelneukerij ojojojoi :likken: :likken: :likken: :likken: :likken: .

mac goes opengrow met die neukzeindekontshow met de groeten van pinjo .

nee maar ff serieus wat een soap daar joh hee joh hee !

zwaar kikken man .

whaaaaaaaaa hahhaha

en as het daar wat beter typt en fotoos load wat de neuk man .

kinderachtige dreigementen van dan haal ik mn broer met mn neef want die kan karate .

en die zn neef zit op kungfu en dan en dan en dan .

wat een zeep . :jump:

 

geneterie geneterie

mac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Whazzup heeft het te druk met bright light maar OG is van God los.Ga je krijgen met die gentech overvoerde yanks.Insane in the brain.

 

Nog maar een gouwe ouwe

 

http://youtu.be/FIEH9N9sxMk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm voor mij moest deze npost maar eens gesloten worden en naar de prullenbak verhuizen, het hoort hier niet thuis en gaat ons niet aan, en om er dan op een ander forum over komen bleiten omdat je een ban een je been hebt, waar gehakt wordt vliegen spaanders.

.

Als TS Hush is heeft ie al bij al de bal het eerst gespeeld en kaatst die indiaan em terug, had ie wel iets netter mogen doen maar er zit in elkegeval veel meer achter dan het op eerste zicht lijkt. Zou natuurlijk niet online moeten blijven staan want dat keert je ooit nog wel eens tegen je.

 

Ik heb zelf ook al enkele jaren als moderator bezig geweest op een ander forum, ging ook al een tijd bergaf. Maar toen zo'n jonkie tegen me wou uit pakken heb ik de snotter een ban aan de broek gedaan, vervolgens al men posts gewist (stuk of 5000, en bij momenten heb ik gewoon hele topics verwijderd) en aan een bevriende admin gevraagd mij profiel te deactiveren en verwijderen. Die admin en sommige van de mods en forumleden zie ik nog (dagelijks) en het forum daar is ter zielen gegaan. niemand van de harde kern uit de beter jaren komt er nog.

 

Dus houd het hier wat leuker, smokers zitten nog steeds in een negatieve hoek, en als er iemand dan eens op uitkomt dat smokers elkaar online doodsbedreigingen uiten, de "print-screen" knop is voor een onderzoeksrechter normaal al voldoende om zen licht eens op te steken naar de beheerders.

Want uit mijn carriere als mod weet ik 100% zeker dat de overheid meeleest op tal van fora en internet site's

Wij zijn het forum, al heb dit tal van technische mankementen, de leden hebben toch geen update gehad of wel.

 

 

 

just my 2 cts

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sniper, We houden het ook hier gezellig en funny, Op engels forum verstaan ze toch niks van ons nederlands :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
als er iemand dan eens op uitkomt dat smokers elkaar online doodsbedreigingen uiten, de "print-screen" knop is voor een onderzoeksrechter normaal al voldoende om zen licht eens op te steken naar de beheerders.
Je geeft dus al eigenlijk aan waarom de actie die tegen de mod is genomen niet echt ok is, Sannie zou moeten inzien dat dit soort bedreigingen op zijn board toch echt een bedreiging voor het voortbestaan van zijn board is. 1 idioot hoeft maar de fbi in te schakelen (die online doodsbedreigingen ook bloedserieus nemen) en het balletje gaat aan het rollen. En dat je dan in Holland zit maakt geen flikker meer uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een pannenkoek die indiaan..

 

Met ze ik ben marinier.

Dat is net zo stoer als parkeerbeheer of dergelijke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donebone, ik praat em zeker niet goed,maar hij geeft wel aan dat hij eerst een pm heb gehad die niet al te vriendelijk was en ook een bedreiging of uitnodeging tot een handgemeen bevatte. Dat ie dat online, en nog op die manier uit is helemaal niet goed te praten.

 

Dat het niet gemodereert wordt en zelf voor een ongeregistreerde mens als ik te lezen is, is helemaal onbegrijpelijk.

Daarom ook haal het van dit forum af, En sannie haal het daar ook maar weg maar dat is OG zen probleem en niet WF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...