Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TYGERWOOD

hoi 2 x amnees

Recommended Posts

hoi ga toch luisteren naar mijn vrienden op forum en ga toch eerste kweek binnen doen zal beginnen

 

met 2amneesjes te ontkiemen en zal fotos er op zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm setup? Heb je een tent? of een kamertje of een hokje? heb je een 400 watt lamp of een 600 watt lamp? of wat anders? afzuiging?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 keer amnees kan me ook wel een makelijker soortje voorstellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb buiten ook altijd geweldige amnesia gekweekt was zelfs eerste soortje waar ik mee begonnen ben. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi heb tentje besteld. Ik heb wel een lamp en kamertje maar vrouwtje lief had liever dat het uitzicht was. Dus heb in sjop tent besteld led 150.w compleet alles op en aan. Dus hoop volgende week mogen gaan te halen. Heb het zaad in water staan. morgen planten en in men grow-box tot ik de tent heb.Was eerst van plan om buiten te laten Bloeien maar een goede vriend werkt bij k.m.i en zegt dat de winter 2 maand in totaal kan opschuiven, februari begin en hij denkt pas tegen april gedaan en om niet te hoeven raden naar weer en op aan raden van forum vrienden kan ik best eerste kweekje binnen doen.

EN weet het maar is zo lekker rokertje dat ik hem absoluut wil hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

led is niet fantastisch goed als je er graag wat grammen afhaalt, een hps of tl5 zou ik aanraden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk wattage heeft je growlamp?

Ik ben niet geheel zeker dat je in de juiste sectie post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ik ben van plan om mijn zaadje laten uit te komen in kleine grow box en verder in de tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

de tent is er en heb led nog kunnen vervangen in hvs 400w

 

heb er een zakje gold label licht miix bij gekocht zoals vermeld

 

dan heb ik daar ook bij gekregen start pakket aptus voeding

regulator ;startbooster ;camg-boost :topbooster: k-booster :super pk en een grote fles 1 component soil nutrition kan iemand me beetje helpen schema of zo met beetje uitleg want raak er niet wegwijs uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...