Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vitamine thC

Internet niet meer anoniem!

Recommended Posts

Binnenkort is niemand meer anoniem op het internet, voorheen moesten de providers zwijgen over informatie, nu moeten zei jouw gegevens geven als daar een goeie reden voor is!!! Misschien geeft dat op dit forum ook wel gezeik!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's echt kut, vooral voor de indoor sectie, maar neem aan dat er binnenkort wel nieuwe regels komen op dit forum.

 

daarom stel ik voor aan het wietforum team zoiets als

deze topic

te sluiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het risico dat je loopt he moet je maar niet zo eigenwijs zijn en ga me niet uitschelden want eigenwijs dat ben je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh? ik zeg helemaal niet dat je eigenwijs bent

 

 

(wat ik precies bedoel: )

maar als we dit forum in 'leven' willen houden dan zullen er toch andere regels moeten komen, want anders sterft dit dood.

 

En niet op emiel bedoelt maar dat zijn gewoon vragen die van nut zijn voor de politie om een onderzoekje te beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het risico dat je loopt he moet je maar niet zo eigenwijs zijn en ga me niet uitschelden want eigenwijs dat ben je.

Pas maar op met eigenwijs want juist met schelden kan zo je gegevens worden opgevraagt als ik het goed begreep wat ze zeiden op tv :smoke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

van mij mogen ze. wat zou het nadeel voor mij daarvan moeten zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zelfde regels gaan gelden als bij het telefoon verkeer . Zo al sje misschien weet is Nederland tegenwoordig de nummer 1 ter wereld wat betreft het aantal telefoon taps!! Veel onderzoeken van de politie starten met een telefoon tap. een andere telefoon ,of een ander nummer helpt niet ,als ze willen kunnen ze je vinden . Als alles technisch voor elkaar is gaat het met internet op dezelfde manier werken .

 

Ken je rechten!!!!! DE belangrijkste rule als je in aanraking komt met justitie/openbaar ministerie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...