Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

Northernlight Sensi Seeds * 4 (400W hpi-hps) (bio-organic)

Recommended Posts

Ze staan nu 17 dagen bij mij op 12/12 en hebben vandaan pas voor het eerst bloei gekregen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel grappig hoe 2 dezelfde soortjes van andere zaadbanken toch zown verschil hebben van blad opbouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben ook niet dezelfde ouders natuurlijk...

 

 

Ze staan nu 17 dagen bij mij op 12/12 en hebben vandaan pas voor het eerst bloei gekregen:)

 

dat is mooi, net iets meer dan 14 dagen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 DAGEN 18/6

4 DAGEN 12/12

 

gallery_20996_16514_115481.jpg

 

gallery_20996_16514_132639.jpg

 

gallery_20996_16514_638348.jpg

 

gallery_20996_16514_1056799.jpg

 

gallery_20996_16514_214532.jpg

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 5 tabs per pot zit je ruim. Dat zal wel snor zitten. Hoeveel ruimte heb je eigenlijk tot je beschikking daar? mbt toppen/fimmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lamp kan nog +-40 cm omhoog....

 

ik dacht te buigen en knakken als ze te groot worden, het is ook een 90% indica die 45 a 50 dagen bloeit, dus ik denk dat ni zo lang gaat doorgroeien...

 

ik heb nog wat ruimte links en rechts...

 

zouden jullie toppen misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien dr mooi groen uit iig als k zo je hokje zie en dr vanuit ga dat ze nog een dagje of 10 doorgaan zou k ze niet toppen en gewoon voor een mooie grote cola gaan

denk dat die ruimtte links en rechts nog wel wordt opgevuld.

 

mocht hij toch nog ineens een heel stuk omhoog gaan schieten kan je m altijd nog ff knakken maar denk niet dat dit nodig zal zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norhternlight kan wel nog een flinke spurt krijgen hoor maar 40 cm is denk ik wel genoeg.

Mijn NL groeit altijd nog 2 weken ongeveer na de 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij zijn toch nog 40 cm gegroeit nadat ik ze in de bloei heb gegooit paar zelfs nog 50 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt wel goed denk ik...

 

Toppen heeft de plant stress en vertraging en aangezien ik al op dag 5 van 12/12 zit, zullen ze niet zo hard meer groeien, ik heb mijn lamp iets dichter gehangen zodat ze niet de neiging hebben nog veel te strekken...

 

Wanneer zou ik de hps erboven hangen? wanneer ze stoppen met groeien is denk ik het beste, aangezien ze tot dan het meest blauw licht nodig hebben....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als ze stoppen met groeien eerste bloei verschijnd hps erboven en knallen tenminste zo zou ik het doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 DAGEN 18/6

7 DAGEN 12/12

 

De voorbloei is begonnen :jump:

 

gallery_20996_16514_958018.jpg

 

gallery_20996_16514_607767.jpg

 

gallery_20996_16514_461165.jpg

 

gallery_20996_16514_1239535.jpg

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een kleine aanpassing gedaan, heb de potten wat uit elkaar gezet zodat de zijtakken beter licht krijggen

 

gallery_20996_16514_2100877.jpg

 

gallery_20996_16514_1375425.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De groei lijkt er langzaam uit te gaan, lamp staat nu 40 - 50 cm van de planten.

 

Vandaag hebben ze elk 1L water met 0.5ml BAC bloei + beetje bacto gekregen.

 

Het is vandaag dag 10 van de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er gezond uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag heb ik ze elk 0.5L water gegeven en heb de kleinste vertakkingen onderaan de plant weggeknipt, deze konden toch niet meer deftig naar het ligt groeien, dan kan de plant die energie beter in de rest steken....

 

Verder lijken ze niet meer te groeien. De lamp staat nu op 40-45 cm van de planten.

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag heb ik er eentje geknakt, het verschil tussen de hoofdtak en de zijtakken was te groot aan het worden naar mijn zin. Heb ze wat ondersteund met een touwtje, normaal moet ze op enkele dagen wel hersteld zijn, niet ideaal nu de bloei net goed gaat beginnen, maar ik hoop er mijn voordeel uit te halen dat alle toppen meer op gelijke hoogte van de lamp afstaan...

 

gallery_20996_16514_317478.jpg

 

gallery_20996_16514_489183.jpg

 

gallery_20996_16514_48921.jpg

 

gallery_20996_16514_4867.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dan maar inneens al de planten die te groot werden gebogen en geknakt, bij eentje was er een klein scheurtje ontstaan, het is diegene die aan het touwtje hangt, maar dat komt normaal wel goed.

 

gallery_20996_16514_1098638.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er laatst ook 1 geknakt om dezelfde reden gaf een mooiere top als de rest :)

Zien dr verder mooi en gezond uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben ook iets meer dan een halve liter water met bacto gekregen.

 

Heb er laatst ook 1 geknakt om dezelfde reden gaf een mooiere top als de rest :)

Zien dr verder mooi en gezond uit

 

Deze zomer heb ik gezien wat een plant aankan en dat is eigenlijk bijna niet te geloven. Het lijkt eigenlijk op scroggen zonder net dat ik doe nu, de afstand van de hoofdtoppen en zijtoppen zal minimaal zijn, waardoor ik meer opbrengst zal hebben.

 

Maar ik doe het niet graag,de eerste die gescheurd was omdat ik te voorzichtig wou zijn, bij de volgende 2 met meer vertrouwen gewerkt en ze zijn niet eens gescheurd, heb ze kunnen buigen, de 4e heeft het denk ik niet nodig dat is de linkse plant vanonder.

 

Denk ook wel dat een hoofdtop mee opbrengt als die geplooid/gebogen is....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo volle boel daar en ze groeien nog wel even door zo te zien.

 

Ik heb ook de ervaring dat geknakte hoofdtoppen het goed doen, waarom is mij nog een raadsel. Heb jij daar ideeën over?

 

 

Ik plet de stam altijd een beetje tussen mijn vingers en dan knakken, breekt ie minder snel af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem aan dat je wel eerst gewoon even t stammetje tussen je vinger rolt tot hij wat zacht word?

meestal hangt hij dan zichzelf al naar beneden dan doe k r een touwtje rond met een gewichtje aan scheurt haat nooit en ja als hij scheurt een stukje ducktape erom dan redden ze t wel.

heb de stam al eens bijna door geknakt maar beetje hang en plakwerk en ze komen er gewoon weer bovenop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...