Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

bulk upload foto's

Recommended Posts

Ga naar een album, nieuwe afbeelding,,

dan Bladeren>upload>Bladeren>upload>Bladeren>upload>Bladeren>upload>Bladeren>upload> etc

en dan twee keer review & publish om het af te maken.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind dat nog niet echt snel gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een goede zaak dat je je foto's op de eigen servers moet plaatsen, maar mag toch wat makkelijker gaan als je't mij vraagt.

Vroeger ging dat prima, lijkt me mogelijk..

 

Nu kan ik me inbeelden dat de mods dit zelf ook niet echt ideaal vinden en men bezig is met het bekijken van een oplossing, we zullen wat geduld moeten hebben denk ik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De mods zijn nergens mee bezig ,die kunnen er niks aan veranderen ,het is klote zo ,een ding weet ik wel ,als het voor het nieuwe seizoen niet is opgelost plaats ik niks meer ,en met mij denken er veel hetzelfde .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo werkte het al de hele tijd sinds de vernieuwing

Je kiest en upload dan de volgende tot alles is geupload dan revieuw en publish alles tegelijk

 

Het probleem wat de meeste zullen vinden is dat je niet 10 pics tegelijk kan kiezen om in een keer te uploaden ....

 

Nu ik moet wel zeggen het komt nu wel niet meer voor dat de upload blijft hangen en je zodoende dubbele pics in je album hebt

Momenteel is het dus gewoon wat omslachtig .maar naar mijn idee kon je toen ook niet 10 pics in een keer selecteren en uploaden ,je kon ze wel 1 voor een kiezen en dan tegelijk uploaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey je kan al je foto's nog wel in een bulk uploaden op opengrow. Die foto's kun je ook weer met de bb code van opengrow hier op wietforum plaatsen. Het gaat op opengrow precies hetzelfde met uploaden. Alleen kan je daar in je map wel meerdere foto's selecteren. Die uploaden dan in één keer.

 

Deze is van opengrow

 

gallery_9715_4236_275906.jpg

 

Ziet er gewoon legitiem uit toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...