Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

Verherbouw binnenbalkon

Recommended Posts

ph ik ben je volgende volger ik heb een hoop geprobeerd nu word het eens tijd voor jou machische recept de flora nova lijn ik ga het doen volgens de lucas methode

flora micro en flora bloom eens kijken wat dat brengt ..... like your style man..

 

 

grtzz ernie

 

enne ik geef ze de ruimte 5 per meter onder 600 kiken hoe ze worden die ammies

 

ik gebruik een bierkoeler als mini optie 220 watt opname en koelt voor 1000

 

afzuiging zuigt aan door de koel radiator van het apparaat ..... dus ben gelijk de hitte kwijt waterbad koeler en de koelspiraal circuleert door een autoradiator die voor mn inlaat staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

SityBox ik kweek net als iedereen altijd met co2 zonder lukt het niet ;) Alleen heb ik het wat hoger in de winter omdat alles uit huis komt. @Ernie leuk je weer hier te zien man maar help me ff met de Lucas way? Graag een foto van je koeler jah! En mijn afnemer is al helemaal blij met mijn style :D maar je bent van de bio way afgestapt? begrijpelijk........

Ik laat al jaren mijn rookwaar testen door mijn buurvrouw,en zij is heel kritisch,neemt geen blad voor de mond en kraakt genadeloos dingen af.

Zij rookt al meer dan een jaar de Ph donner amnees en kent haar dus goed.

 

Vergelijk deze ronde met GHE en vorige organische rondes,

 

De organische gekweekte is scherper,weegt minder zwaar.

De met GHE gekweekte is vetter,duidelijk meer thc/kristallen,ze weegt zwaarder door,rookt minder scherp,is zoeter,en ruikt intenser.

Qua eindgewicht maakt het niets uit maar GHE is hier duidelijk de winnaar t.o.v. organisch gekweekte Ph donner amnees.

 

Ik had dit niet verwacht maar ben erwel eerlijk in!

@ Predator dag 3 12/12 is de vroegste foto die ik heb. gallery_22925_16482_283724.jpg Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anyway het gaat weer lekker.....

gallery_22925_16482_216071.jpg Dag 34/12/12 Lekker egaal ook ..... gallery_22925_16482_389335.jpg gallery_22925_16482_403025.jpg Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik gebruik een bierkoeler als mini optie 220 watt opname en koelt voor 1000

 

afzuiging zuigt aan door de koel radiator van het apparaat ..... dus ben gelijk de hitte kwijt waterbad koeler en de koelspiraal circuleert door een autoradiator die voor mn inlaat staat

zou je eens wat fotos hiervan kunnen posten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je de planten nog voorbij je passieve inlaat laten groeien?

Ik heb hier al vaker gelezen over vermenging van koude/warme lucht. Dat is hoe je beneden ook verse lucht krijgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze blijven niet groeien ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...