Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HappieY

Ervaring met langevloei.net?

Recommended Posts

Kan geen btw/kvk nummer vinden op de site, heb ze maar een mail gestuurd of ze die hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat even weten of het wat is.

Ben zelf ook op zoek voor een doosje. kan ik weer een tijdje vooruit zonder elke keer per 5 pakjes te kopen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol nee UG.... waren ook 2 of 3 afgeprijste (moest er wel naar zoeken )..... maar betrouwbaar oogt het niet als ik mn eerlijke mening mag geven :)

flamez-king-size-regular-200x190.jpg

van € 12,10 voor € 9,68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben heel benieuwd. Als iemand wat besteld heeft, laat effe weten of alles kosjer is.

 

Klinkt heel interessant, zo goedkoop. Maar die aloude frase 'te mooi om waar te zijn' blijft door mijn achterhoofd galmen..

 

Plz, keep us posted

Share this post


Link to post
Share on other sites

kon me niet voorstellen dat een site (al zou alles vervalst zijn) geen kvk nummer etc erbij zet om het iig geloofwaardig over te laten komen.

dus heb de site voor de rest maar even bekeken...en na 10 sec had ik het al.

 

Onze bedrijfsgegevens

 

 

Fazantenhof 103

4332XT Middelburg

KvK Nr. - 20147844

BTW Nr. - NL015029682B01

0651997594

 

als iemand iets koopt wil ik het ook wel graag weten...wat verkeerd klinken doet het zeker niet, al blijf je denken aan 'als het te mooi lijkt om waar te zijn...'

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog goedkoper dan de inkoop...kan nooit voor die prijs!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog goedkoper dan de inkoop...kan nooit voor die prijs!!

Ja dat dacht ik dus al. Ik wacht nog even af op het antwoord van de email. Had hem ook gevraagd hoe hij zou goedkoop kan zijn.

Btw/kvk had ik met mijn stonedde kop over het hoofd gezien :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jointjes zou roken had ik het best willen uitproberen krijg ik het niet klaag ik ze aan plus een vergoeding. Maar rook pijp dus vindt beetje debiel om vloeitjes te gaan bestellen.

 

Wel grappig is serieus of het kost 12,10 of 9,68 2 soorten prijzen het maakt het niet geloofwaardig maar lijkt me juist voor iemand die je wil oplichten dat hij het geloofwaardig wil maken. Dus lijkt me betrouwbaar haha wel met een aangeschoten kop tot die beslissing gekomen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

betrouwbaar als ze goedkoper zijn de de inkoopsprijs...lijkt me sterk dan Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog 12 pakjes

Dus Ik zal de gok eens wagen zo volgende week

Als ze wel leveren bespaar ik me toch 35 euro (oude doos heeft 45 gekost in winkel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff posten om op de hoogte te blijven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@LUISTER!!!! OPLETTEN @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Dit klopt niet !!!!! Ik heb hun kvk nummer opgezocht en die staat onder een ander bedrijf!!

Dus niet bestellen!! SCAM

 

Als iemand mij ff zegt hoe ik een link hierin krijg laat ik het zien maar je kan het ook opzoeken, je kopiert het kvk nummer, alleen de cijfers en op Google type je in, kvk nummer zoeken. Dan kom je erachter dat het het kvk nummer van is antalus.nl

 

Dus ik ga antalus.nl ff snel mailen nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom laatst op een site waar 20x 1 fem zaden 70 euro kost, maar als ik een pakje neem van 1x 20 stuks dan ben ik 110 kwijt.. :head_hurts_kr:

 

leuk als je word gestraft om een groter aantal te kopen... (wat dus eigenlijk niet meer zaden is, 40 euro meer voor het zelfde aantal)

en ook de teksten staan door elkaar en lopen over elkaar heen etc..

 

soms moet je de site voor zich zelf laten spreken en gewoon weer lekker verder kijken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha wat een gedoe......

 

volgens mij zijn er zovelen die het er toch op wagen, die beste man word slapend rijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doneer een topje wiet (Shackzilla organisch) als schadevergoeding als het niet lukt.

 

Dat hij zoveel sites heeft zegt natuurlijk niets, kan best een partijtje hebben gekocht en proberen te slijten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zou best kunnen ook best niet :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk voor de gein eens op de site www.antalus.nl.

Die andere sites (zoals langevloei.nl) zijn gewoon bedoeld om statistieken (online koopgedrag) en gegevens van kopers te verzamelen.

Ik geloof nooit, dat je een doos met vloei voor dat geld thuisgestuurd krijgt.

 

Zo zie ik het tenminste. :rolleyes:

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...