Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Thanxs ziet er smakelijk uit.

 

Is deze van DutchPassion weet je dat? Wat een plant joh, 1 bonk top heerlijk.

 

 

Edit: ja nu zie ik het, die stoelen hebben wij ook.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

loa

 

daar de amnesia/kf geen strek meer vertoond en de eerste bladprobjes zich beginnen te mannefetseren gaan mac tot een rigorueze verpotting over ,

'namelijk de 12 lter emmert per plant .

met met het ene product dmc voor dikke sappige tomaten .

en voor de andere met mac s mix bix .

waar kippestront beendermeel kalk bacteries schimmels en batguano in zich bevinden ,

puur om te testen welk menxl het beste werkt .

kieke wat ie doet .

 

gg

m

gallery_7335_4881_1169389.jpggallery_7335_4881_705616.jpggallery_7335_4881_2517385.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel apart mac, waar mijn tomaten van dood gaan gaat jou plantje van groeien !

moet toch niet gekker worden!!

ziet er erg appetijtelijk smakelijk en lekker uit :whistle:

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 ltr, ik herhaal twaalf lieter!!!!!! Nou Mac die gaan straks niet te stoppen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

gallery_7335_4881_705616.jpg

 

meer voor sappige dikke buds ipv tomaten :D

 

bacto force zie ik ook staan op je pic, tevreden over?

 

grow ze mac

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

bacto force zit er ook door dat klopt .

dat is me aangeraden door een growshop medewerker dan hoef je niet te bekalken zei die .

tis zo n 10 % bactoforce 30 %beendermeel 30 %batguano en 30% kippenstrontpellets .

als ik de emmer openmaakt komt er een ungehuire lijkelucht uit lingeren .

en ook is het niet lekker droog maar ietwat klam .

er zijn allerlei ontledingen terloorgangen en chemische reakties gaande in die emmert.

weggooien is zonde .

maar met die tomatenmest is het ook leuk kweken .

is een mooi alternatief .

en elke gang naar online of live growshop is me er 1 teveel .

en bij de welkoop denkt men wat leuk dat die man zo druk doende met zn tomaatjes is .

met zn grondje met zn plantespuitje en met zn vijvertje met die baskets .

en met zn mistmaker zn velda vijverbacteries turfpellets om zn vijver af te zuren .

en met zn regenton wat moet dieman leuk wonen !

zij weten niet beter .

en bij gamma zo van ooh wat een vakman met zn 12 liter gamma emmerts das een man die metselen kan !

en ik hoop dat dat gaat knallen sniper .

en anders dat er wat femzaden vanaf gaan komen is me ook goed .

voor de wiet kweek ik niet .

ben geen junk !

 

gewoon genieten

mac

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomaten mest gebruik ik zelf ook voor buiten , planten die ik in een speciekuip zet en gaan gelijk een lier , goede mest

 

rozenkorrels durf ik ook al eens te gebruiken voor buiten en overgieten met bubbletjes water, lekker freaky als je het als topdressing gebruikt, maar werkt en altijd gezonde planten gehad

 

niet alles moet van de grow shop komen

 

bacto force zelf nooit gehad en denk niet dat ik het ga halen ook :D

 

met kippen en koeien stront kom je ook al een heel eind en de volgende bloed en beendermeel ,kieseriet, vinasse, wormen shit, vleermuizenshit..................

 

vele dingen vind je gewoon bij de boerenbond en daar kijken de mensen zeker niet raar van op :D gewoon klojen en zien wat het beste bevalt en veel proberen

 

bij jou loopt het gelijk wel lekker, heb je topic eens deftig door nomen gisteren, blijven gaan man :tu zeer goed bezig

 

ben ook geen junk :likken: heb gewoon groene vingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_7335_4881_1064197.jpggallery_7335_4881_112748.jpggallery_7335_4881_167822.jpgaa

 

gallery_7335_4881_672152.jpg af en heries

mee un hex

 

ggallery_7335_4881_1577835.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben wel een junk en voel me beledigd! :P

 

gaat gwn weer lekker maccie!

 

als vind ik d sluikreclame voor de welkoop en gamma opvallend! zeker vriendjes van je :P

 

vakman ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mac ziet er echt heerlijk!!!! Uit...

 

Mag ik vragen welke lampen je gebruikt?

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

twee afjes omgelegd derde moet nog ff ripen .

 

met de dreigende sluiting van de growshops onder ivoos bewind wil mac zich kunnen doomsdayprepperen met gamma en welkoop .

 

ik gebruik 150 watts hps .

en ik ben toe aan een nieuwe vsa en twee of 3 bulbs .

nu doet het vervelende feit zich voor dat je online wel her en der een 150 watts hps vsa kunt kopen en ook her en der een een 150watts hps bulb

maar nergens online een webshop waar je en vsa en bulb kunt bestellen .

ja bij happytuin maar daar lees ik geen goeie reviews over helaas .

er zijn wel online shops die beide verkopen maar die hebben gib - en die wil ik niet want das rotzooi heb ik van lezen zeggen .

ik wil philips of sylvana en desnoods superplant vanwege de prijs maar geen gib .

ik wil trouwens gewoon een magneet vsa want die electronische vind ik veels te duur .

nu moet ik zeggen dat mn huidige lampjes ook nog lekkere dikke zware compacte toppen leveren maar die is al zo oud die moet vervangen worden en de bulbs ook .

niet dat ik ze weggooi want je weet niet wat voor rare tijden er nog gaan komen vandaar .

dat is de rokkie rood voor de microfluoert

 

gg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wil doomsdaypreppen in de gama moet je fluo gaan maccieman. Bestel je gewoon je lampen op Conrad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:likken: alowa

 

helaas wil ons ivo nog steeds nix van legalisering weten .

nu weer onder het mom dat het te gevaarlijk is om gedoogde kwekerijen te bewaken .

tis een vieze vette dikke ouwe grijze dominante doemdenker onze ievje .

en voor de broodkwekers overhier een veilige solide dikke plompe zware rots in de branding .

en vandaar dat mac onafankelijk van growshops wil zijn .

ik heb een nieuwe 150 watts hps bestekt en ook ergens een x-aantal corresponderende bulbjes ook .

4 stuks a 13 eur dan kan mac weer 10 jaar draaien graaien en maaien .

ik heb wel internationale vrienden op icmag die wel 14 jaar met 1 vsa met corrospondeerenden bulb toe kunnen .

uit armoe of angst.

en zij beweren geen mindere opbrengsten ermee .

gaat mac zn ouwe bulpen en vsa weggooien .

x-aantal werf neen .

bewaren !

 

de laatste beelden van de autoflowers alhierood .

giga opbrengertjes de mosterpot kan niet eens dicht yammert de pammert .

ik heb er net een halve gram van opgerookt en zit te rieleksen met een grote droppel

voorvocht an mn knoppel .

en de gedroogde bleometjjes ruiken en smaken naar haze =oldskool haze geur/smaak met correspondeerenden high .

waarbij het lome gevoel zich ook op lokaties bevind die nog al taboelesk zijn om te vertellen .

maar tis net of er een twee groepjes elfjes met een zijden sjaaltje onder mn kloten een soort en met van touwtrek wedstrijd houden waarbij mn ballen op het sjaaltje van links naar rechts zachtjes worden mee gerolt corresponderend met het winnende team .

en dat vertel je hier niet graag .

althans niet mij .

 

gallery_7335_4881_915462.jpggallery_7335_4881_674929.jpggallery_7335_4881_171342.jpg

 

daar de laatste veg nog groterder was heb ik daar zelfs een bockworstpot van de lidl moeten legen en opwarmen .

ook weer uit dit xmplaar kogeltjes .

die vertegenwoordigen een f2 autoduck/autoxtreme .

en daar gaat mac spoedig mee verder .

ik ben blijer met de kogels as met het kruid :likken: .

word vervlogdma

 

c wat typt het weer klote op wf word daar nog wat aan gedaan of moetje dan chroome downloaden >? :likken:

 

oojhja ps ; wat klopt hier niet gallery_7335_4881_4957.jpg

 

tis een hex die of verkeerd om op der bezem zit .

of die alleen tegenwinds een windje wil laten .

of ze gebruik een jazzachtige variatie op het kontfluitje van vlemminx .

dat ze in amazonezit zit is verders niet zo gek want ze wil die bezemsteel ook niet omlippen natuurlijk dat doet een dame niet .

en hoe weet zij dat er een fotgraaf of schilder achter haar meevliegt of is dit met een onbemande hexendrone genomen .

in dat geval een pose .

 

gewoon genieten

mac

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het typt idd erg klote Mac, je gaagt van edit mode on/of om dan toch te zaien dat et fout getypt is, nu ja er letterkens missen enzo weetjewel,

Dat ga je dan weer editten e dan krijg je ene grote blok letterkes.

Dn zet ik het af e ga ene roken om e zien of het daar aan lig weetjewel, maar noppes hoor tis diene forum zlef

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

j sniper i know /

het trieste is dat het me geen ene flikker meer intereseert .

alllemaal afgeserveert .

en waar is iedereen gebleven de mensen van welleer ze zijn er niet meer .

moedeloos voorwaarts

gg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, een paar die hards, en een paar van die wannabe diehards die nog groen zien achter de oren, maar leuk vin ik et ook nimmeer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ja maar sniper er zullen betere tijden komen .

in ieder geva andere tijden .

en ja da tje hier dan 3en een halve maanden afjes loopt af te bleoien interseert hier geen ene sodemieter weetje wel joh hee .

maar dets leif joh .

mac gaat gewoon door met plempen wees gerust of baalt ervan .

tis me eigen geheugen weetjewel en tis nog steeds gratis .

en een forum is altijd in beweging n.

nu komen de outdoor taffies weer op de props enzo .

ook lache toch .

en met die gorillas met hun spots dan raak je tog niet uitgelachen met de klungelsmurven met koperdraadfolietape en met vaseline ingesmeerde doormidden gesneden petflessen .

met hullie wildschrik en pssst weg kat .

met de konijnenhollen naaiers en sprinkhanenneukers whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajhahhahhahha /.

en de cropcirclemaisstampers gnraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah .

man man man ik kijk er al lang weer naar uit .

en dan komt hopenlijk piet piraat weer eens terug met zn kuipen balkjekweekerij .

ertse tera ertse tera .

en de toprotters :likken: en de meeldauwers :jump: de boswachtfuckers de smurfenpijpers met de lauweloene leipers.

tsjaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaah zin aan joh hee

 

outdoor i love it (alleen groeien niet om je eigen wijf te naaien want das saai joh hee ).

 

gewoon genietenma

c

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik kan t nie meer in me picas kome .

en nie meer in me mailbox nie .

dus geen picas nie en nie mail antwoorden nie . :likken: he gelukkig de befbek doet het nog .

maar de autoflowers uit deze ronde zijn killing potente rookertjes .

man man man das haze pure klare haze die autoduck x autoxtreme .

lekkere uplifting happy feelings en dingetjes .

en ook de amnees/killingfiels femzadenkweek gaat 100 punten goed om van de amnees/killingfields x herijuana maar te zwijgen want daar zit me toch een terings veel zaden in te bruinen ondere de zon nie normaal nie meer nie .

dat is me leijk ontkomen wat een bestuiving . zuinig ,

er waren nog maar een paar klokjes geopend maar die heb lopen stuiven niet te zuinig joh hee joh weetjewel .

nu ga ik die herijuana/amnees/killingfields femzaden binnenkort testen en omdat het heri met haze is

kom ik zelf haast automatisch op herie jezus als naam is dat nou gewoon normaal vraag ik me af of is dat ziek ?

heri haze herijeez of herihaze .

loop je de shop binnen ""hallo blook doet mijn der es effen een grammetjes herihaze .

here jezus ?

euh lamaar .

 

gewoon genieten

mac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maccus Benedictus von Errorius IV,

"Herrie Jezus"

 

Hij kwam, hij zag, hij disfunctioneerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magk een grammetje andre hazes, uhm herriehazus, nee doe toch maar de jesus christus.

 

Ja nee Mac, dat kan echt niet. Stel je voor jouw koffieshop zit ergens in Urk, dan komen die Urkers bij jouw dr wiet halen. Niks tegen Urkers natuurlijk maar die mensen zijn zo gelovig als wat. Nee dat kan echt niet.

 

:lol: :D :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

wanneer word hier die ruk bug opgelost want ik kan geen picas meer plaatsen .

rechtsbovenin zit het stukje view new content over mn mailbox en mn profiel heen gekreukeld .

en kan niet meer in mn eigen profiel komen .

en daardoor ook geen pics meer plaatsen .

dat zal menig of mischien ieder een worst wezen maar ik vind het gewoon lullig beste wietforum .

ik weet deze site is gratis maar ik vind dit gewoon een mens zwaar klote ook van de bok bij de weg .

daar ik schitterde pics heb van de amnees/killingfields die vol femzaden zit en ook van de herrie die ook vol zit met femzaden van de amnees /killingfields die ik als werknaam de naam herrie jezus meegeef .

ga nu niet roepen van mac neem chroom of fox want daar ben ik niet van gediend .

julie de harde waar veranderen en mac moet zn instellingen hier ff veranderen .(ik dacht het effen van niet joh hee ) .

over mn dode lichaam niet heey moffoos .

mocht er achter de schermen nog steeds keihard aan deze wanorde worden gewerkt dan heb ik nix gezegd .

daar ben ik geen hond in .

word het in het geval dat er nog aan word gewerkt mischien niet eens tijd om de desbetreffende iteer de laan uit te

trappen .

want die gast die bakt er geen een peer van .

die gast is voor zn welriekende dampende keutelt nog te duur man hee man heey .

en om dat het eerst wel enigzins goed was vraag ik me af of er niet een oft ander zelf muterend virus rondwaard of wf alhierood ?

wat alle zachte waar stukje bij beetje verandert dan wel vernield ?

nu ben ik geenzins iterisch onderlegd dus ik roep maar wat .

maar ik zit er toch maar lekker mee .

want dan kan ik die schitterende pracht niet in al zn praalheid laten zien weetjewel .

ach ik wacht het maar gewoon af .

dan maar geen micro/fluo /duck en tuinen van zuid lesbian dream verslagen meer maken gvd .

en gleoieden g

tis meschien ook allemaal wel wat teveel gevraagd hoor ik leg me er maar bij neer (figuurlijk dan )>.

en ik moet zeggen het waren 7 fantastische jaren .

 

mac error

 

ps ''dit probleem speelt al zins 2 maart dat kan een indicatie zijn omtrend deze bug geachtte modderatoren !

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Goeie more mac zeg onder welke besturingssyteem & browser werk jij???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Helemaal gelijk Mac, dit forum is niet meer wat het is geweest.

Ook vaak met moeite bericht geschreven, of een reactie proberen te plaatsen.

Kost je 5 jaar van je leven, om vervolgens weer alles "kwijt" te wezen.

Succes en genietse.....

 

mzzl, wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...