Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NoNonSense

Eventjes voorstellen

Recommended Posts

Goedemiddag wfers!

 

Ik lees al een aantal jaren kweekverslagen op deze site. Aangezien ik zelf ook onlangs van start ben gegaan met een kleine binnentuin vond ik het wel tijd voor een eigen account. Ik ben geïnteresseerd in muziek en dan vooral in het draaien ervan, wel met vinyl!! Ook heb ik met vrienden een eigen geluid installatie in elkaar geknutseld, waar we overigens nog steeds mee bezig zijn en aan het verbeteren. Voor de mensen met verstand van dit onderwerp, het is bij elkaar ongeveer 18 kilowatt aan geluid. Ik hoop hier feedback te krijgen op eigen kweek verslagen en andere onderwerpen.

 

Groeten,

 

NoNonsense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom, ook ik houd van muziek en was vroeger stereo fanaat.

Ik heb jarenlang naar elektrostaten (Audiostatics voor hoge en midden tonen en aparte Audiostatics voor het laag) geluisterd

 

Maar ik moest om de 3 jaar de elektronica en de milar-membramen laten vervangen: daar koop je een bescheiden middenklasse auto voor. Dus die zijn de deur uit gegaan.

Achteraf bezien had ik beter magnetostaten kunnen kopen: daar gaat de elektronica en het membraam veel langer van mee.

 

Mijn grote wens is ooit een Sonus Faber Stradivari luidsprekerset aan te schaffen en die bi-ampling aan te sturen met een Quad stuurversterker en 2 Quad mono-eindversterkers.

 

Het blijft een dure hobby: je schrikt van de prijs per meter voor Van den Hull The Clearwater luidsprekerkabel en als je bi-wired heb je snel wat meters nodig.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor de thuis installatie gewoon twee monitor speakers, yamaha hs80m actief. En het grote geluid is voor feesten, ben sinds kort beetje bezig met het afstellen van de processor, wat nog een hele klus is... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo NoNonSense, welkom op WF ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo dames en heren, Ik ben el oro verde (het groene goud) Ik kweek zelf al een aantal jaartjes, en lees al enige tijd op diverse forums een hoop onzin en natuurlijk ook heel veel waarheden omtrent ons groene plantje. Natuurlijk kriebelt het dan om antwoord te geven en/of vragen te stellen, welnu bij deze dan! Eigenlijk heb ik het niet zo op forums vanwege het publiekelijk je verhalen te delen, je weet nooit, "Big brother is watching you!" maar nu toch de stoute schoenen aangetrokken. Ik hoop sommige mensen te verblijden met mijn kennis, en ik hoop dat mensen met hun kennis mij verblijden...want het is nu eenmaal een feit..."goeie, lekkere, gewichtige, potente dames kweken is en blijft topsport!" Hear/see you! El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een post van iemand anders.....

 

Graag eigen topic openen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Urbangrower, had het bericht al gepost voor ik daar erg in had, alle begin is lastig, maar heb mezelf nu voorgesteld op de juiste manier. Sorry NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...