Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mujito

BAC Voeding

Recommended Posts

Volgende ronde zou ik graag willen werken met Biologishe voeding van BAC

nu lees ik dat sommige voedingsmiddelen PH verhogend zijn hoe kan t dan zo zijn dat je het water niet hoeft af te zuren?

 

en gebruiks aanwijzingen????? hoeveelheid dosering etc... hoelang je ermee doet voor hoeveel planten?>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met organische bac voeding hoef je in principe niet af te zuren met een 1 liter fles bloeivoeding en een 1 liter fles bio pk

kan je met een tent van 150x150 en twee 600 lampjes wel rondkomen.

 

gr parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo mujito,

 

 

Als ik het ook goed begrepen heb, is dat als je over gaat op bio de PH automatisch gereguleerd word door de buffertabs.

 

Ik ken je het in ieder geval aanraden om over te stappen naar de voedingslijn van BAC.

Geen gezeur meer met afzuren etc.. alleen water geven met een "beetje" voeding...

 

Ik staarde me ook blind op de hoeveelheden die er op de fles stond... NIET DOEN DUS! Je hebt in principe veel minder voeding nodig dan is voorgeschreven...

Je krijgt er alleen maar meer problemen door als je de hoeveelheden gebruikt die op de fles staat.

Als je de helft gebruikt om de 2 dagen komt het ook goed hoor geloof me :D

 

 

 

Gewoon goed naar je planten blijven kijken, die vertellen wel wat ze nodig hebben :rofl

 

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke maar ik geef met de hand water telkens 10 L hoeveel buffer tabs zijn er nodig dan waneer toe te dienen? want als ze klein zijn hebk ik geen buffertabs nodig neem ik aan?

 

voor de rest ga ik me nog goed inlezen wat bio betreft want snap er de ballen nog niet van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...