Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cityboxer

Hoe veel planten per m2 in 25L potten

Recommended Posts

Herstel, ik begrijp het wel, als het je gaat om de maximale capaciteit van je medium en wat dit in verhouding boven de grond kan opleveren. Maar moeilijk doen om een plantje meer of minder zie ik als een minder groot probleem dan kiezen tussen 20 of 100 planten zeg maar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medicinale wiet ( Jack Herer ) wordt in Groningen gekweekt in 3,5 liter potjes gevult met mapito, hier komt een ons per plant vanaf. planten zijn bijna 2 meter hoog. 1 maand voorgroei, 8,5 week afbloei ( 7 week zichtbaar )

 

dus ja....

 

Het zijn vooral de skills die je beheerst, die zorgen voor een hoge opbrengst.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo groot mogelijke potten met max 4/5 planten per meter, met 1 week tot 10 dagen voorgroei moet je het dan makkelijk vol krijgen en ook 1 op 1 kunnen halen.. (uiteraard niet met 1000 watt per meter)

 

ik vind het niet zo denderend klinken hoor airmax, vind het maar erg lang die ronde.. (meer als 3 maanden voor een ronde)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Herstel, ik begrijp het wel, als het je gaat om de maximale capaciteit van je medium en wat dit in verhouding boven de grond kan opleveren. Maar moeilijk doen om een plantje meer of minder zie ik als een minder groot probleem dan kiezen tussen 20 of 100 planten zeg maar :lol:

 

 

Is ook niet heel moeilijk, dacht misschien is hier wel een gouden regel voor.

 

Overigens maakt 2 of 5 potten per m2 wel veel verschil op 20m2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste keer had ik 5 planten in 25liter potten op 1m 600 watt.. 2 weken laten voorgroeien alleen een keer getopt/gefimt.

Met potgrond van de supermarkt (de Deen) met wat perliet, 20 procent cocos brick van de Action en restjes voeding van verschillende lijnen die ik over had van (advanced nutrients, biobizz, Atami Bcuzz cocos xD en Advanced Hydroponics of Holland (deze arme student zijn geld was op :rofl )^^

Pakte ik droog toch nog 662 gram silver haze.. :lol: :D dus zo kan het ook.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...