Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

maceraat, koude aftreksels? daar heb ik zeker wel van gehoord ,dat hoeft zeker niet giftig te zijn ,het zit soms ook in levensmiddelen en huidverzorgings produkten. Natuurlijk denk ik niet dat er geen chemische verontreiniging in een heldere vloeistof kan zitten , maar chemisch is iets heel anders als giftig !! . En bovendien wordt BBQ en/of andere as vaak genoeg gebruikt als meststof . Het gaat mij er niet om deze bewering stug vol te houden , maar ik wil begrijpen waarom hij niet klopt .

 

Zelfs bij de volledige verbranding van benzine(organische brandstof) onstaat er geen giftige vaste reststof , wel gitige gassen zoals koolstofdioxide,koolstofmonoxide, en eventueel zwaveldioxide

 

Spiritus bestaat uit ethanol(grootste deel) en methanol +kleurstof ,welke giftige vaste reststof blijft er daar dan van over na verbranding onder grote hitte? Die grote hitte is wel een voorwaarde,maar dat kan ook met houtskool .

 

Een algemene opmerking : voor scheikundig gerelateerde vragen kijk op het forum: www.chemixtry.fuckhedz.com -een zeer goed gemodereerd nederlandstalig forum waar je goede feitelijke antwoorden krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus: As uit mijn pijpje kan ik gerust door het water mengen? (niet meer dan 1 eetlepel per "petfles")

 

En kan ik dat ook al tijdens de groei geven? Of alleen tijdens bloei? (dan kan ik nog ff sparen... ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...