Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Liquid

Bubbleator versus Pollinator

Recommended Posts

Goedenavond medekwekers,

 

Aangezien ik nog redelijk wat fluffy toppen heb liggen wilde ik een Bubbleator of een Pollinator aanschaffen.

Indien het resultaat vergelijkbaar is qua hoeveelheid/kwaliteit dan lijkt mij de pollinator hoewel duurder in prijs (€ 350, vs € 165,-) het makkelijkste in gebruik.

Welke raden jullie aan?

 

Alvast bedankt,

 

Liquid

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bubbleator gaat zeker voor Pollinator. Nog beter,.. een paar Ice-o-lator bags aanschaffen en zelf de mixer erin.

 

Voorbeeld topics zat hier.

 

Zelfs hier onder staat een link :)

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo eerst?, je doet het juist eerst door de pollinator en daarna juist door de bubblelator :P

Of was dat de vraagstelling niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

 

 

ga je het met de mixer doen , dan kijk uit dat je niet te hard draait en je afval helemaal kapot slaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk hoopte ik dat iedereen zou zeggen dat de Pollinator veeeeeeel beter, makkelijker, effectiever en sneller was en dat dat de prijs zou rechtvaardigen. Bedankt voor jullie informatie, ik denk er nog eens goed over na... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien sneller maar dat was het dan ook :)

 

dit is met de bubbleator gemaakt

gallery_30925_13648_731205.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het geld zou hebben had ik ze aller bij gehaald.

Ik weet wel dat de smaak van bijde erg verschild.

Maar vind een full meld bubble hashje beter inklappen dan skuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"de pollinator" is het slechtste product wat ik ooit gehad heb

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) :P :) waar willen ze dat nu commercieel verkopen, hier krijgen ze dat aan de straatstenen niet kwijt...ice daar in tegen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien ik nog steeds in de twijfelmodus zit ben ik verder gaan spitten,

in dit geval hecht ik voornamelijk waarde aan de gasten met ervaring op dit gebied.

Bijvoorbeeld, Amnees is vaak wat kort door de bocht maar hij laat er geen twijfel over mogelijk dat ik deze shit niet moet hebben, waarvoor dank.

Nu vond ik dus net een post van Whazzup waarin hij beweerd dat de smaak van pollinator beter is dan de smaak van de iceolator ::

Beide gasten hebben verstand van zaken, Whazzup zijn post is echter jaren geleden. Wat denk jij hiervan Amnees/Whazzup?

DAARNAAST, NIET GEHEEL ONBELANGRIJK, HET IS ALLEMAAL VOOR MIJN EIGEN GEBRUIK... Dus smaak is ZEER belangrijk.

 

whazzup to_post_off.gif 23 May 2008, 19:52

Bericht

#8

av-5211.gif

 

Smoke he does

admin.gif

Groep: Admin

spacer.gif

hoe meer je er wilt afhalen hoe slechter de kwaliteit wordt. De eerste zeef uit de polinator is het beste. Ik zou het op prijs stellen als leden adviezen geven vanuit ervaring in plaats van "horen zeggen". De smaak van polinator hash is veel beter dan van ice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan je nou over smaak oordelen :)

kwaliteit daar in tegen, ice is gewoon veel zuiverder... :P

 

bubble all the way

Share this post


Link to post
Share on other sites
"de pollinator" is het slechtste product wat ik ooit gehad heb

 

 

en dan bedoel ik niet alleen in de categorie " zeefmachines " maar zegmaar van alles wat je überhaupt kunt kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe kan je nou over smaak oordelen :)

kwaliteit daar in tegen, ice is gewoon veel zuiverder... :wave:

 

bubble all the way

 

precies...geef mij ook maar bubble...smaken verschillen nu eenmaal , maar geef skuff maar aan iemand anders :P :) :D

 

 

 

kijk hoe veel mensen hier ice maken en hoeveel er skuff maken :rofl

 

ja kan ook BHo maken of wat dacht je van nitro hasj ?

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een onvergelijkbaar product toch?

en klopje van 3 minuten

en dan wassen

van beide markten thuis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is het ook enkel eigen medisch gebruik, ik heb ze allebei gemaakt, voor mij 100% bubble hash !!!

 

zeker qua smaak en textuur! en effect eigenlijk ook :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier rook ik tegenwoordig ook ice met de bubble methode gemaakt. Dat spul is goed. Het opent de longen, je voelt echt een soort tinteling in de borst. Vrienden van mij moeten er van hoesten en vinden het niet lekker. Voor mij is het geen probleem.

Iemand enig idee of dat door het soort komt of door de manier van extraheren? Ik doe het nu met een wasmachientje en een aantal ice zakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vrienden zijn niks gewend :) , maar kan ook wel een beetje te maken hebben welke strain je gebruikt ......is ook geen coffeeshop hasj heh :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties, ik zal nog deze week de Bublleator aanschaffen...

Iemand nog tips m.b.t tot de (mc) zakken die ik nodig heb, is 70 mc klein genoeg?

Meeste pakketten die ik zie bevatten:

 

- pyramidezak 220 mc

- 'cleaner'zak 220 mc

- polmfilterzak 70 mc

 

Op pollinator.nl zie ik ook zakken van ver onder de 70 mc, gebruiken jullie die ook?

Het pakket met 8 verschillende zakken kost € 330,-.

 

Nogmaals bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik de 220, de 70 en de 38...kijk even op marktplaats bij campingwasmachines daar vindt je ze voor paar tientjes dan hoef je alleen nog maar de zakken te kopen..

 

kleinste trichomen zijn rond de 25mc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier rook ik tegenwoordig ook ice met de bubble methode gemaakt. Dat spul is goed. Het opent de longen, je voelt echt een soort tinteling in de borst. Vrienden van mij moeten er van hoesten en vinden het niet lekker. Voor mij is het geen probleem.

 

meestal is het zo dat als je dan als een gek moet hoesten dat komt doordat je peuken rookt, al die troep die daarvan in je keel zit komt in een keer los, das niet fijn. als je niet rookt heb je daar als het goed is nauwelijks last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liquid!

 

Heb net dit setje besteld:

http://www.herborizer.com/en/shop.html?pag...p;category_id=5

Moet je nog een 15 euri bijrekenen aan verzending.

 

Sterk en doen wat ze moeten doen.even duur dan die china dingen maar net wat betrouwbaarder.

Zijn vier liters , goed voor 50 gram drooggewicht.

je kan ook voor de 20 liters gaan , goed voor 200 grame...bedenk wel dat je dan massa ijs nodig hebt.

Meningen verschillen maar die 8 maten heb je niet nodig...als je hier toch voor kiest ben je nog goedkoper uit.

 

Als je dat 70 micron zakje effe in de vriezer stopt met wat grammen droog afval en je schud een aantal minuten boven

Een wit blad en de smaak bevalt je beter kan je nog voor die polinatort gaan.

Een hashshaker is miss ook wat.

 

Succes!

Yeah!!

Tette

Edited by dentette

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat me weten hoe die zakken zijn als je wil...hier zijn die "dure"zo kapot bij intensief gebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

220mc driehoek

220+70+38mc in emmer

Meer heb je niet nodig of je moet om werk verlegen zitten :P

Wel ff checken dat driehoekzakritsje niet heel klein stukje opengaat bij 3e keer draaien (gebeurt hier (te) vaak), klote weg te krijgen al die kleine groene sliertjes uit de wasmachine, in de bubble komt het niet dankzij die 220 zak gelukkig:(

 

1gal zakken, erg oppassen met de mixer bij die dingen :)

 

Bubble of skuff, mijn longen prefereren de 1e maar mijn brein de 2e als het eens op hol wil slaan :)

Roken van bubble staat beetje gelijk aan puur hashpijpje roken van een zwarte hash voor mij waar skuff meer weg heeft van een wietjointje waar wat polm bij in zit.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...