Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Salviaman

Voorbereidingen guerilla 2014

Recommended Posts

Hallo,

 

Vandaag ben ik de natuur weer eens ingetrokken opzoek naar wat nieuwe spot's voor volgend jaar.

Ik heb al een hoop leuke spots gevonden maar vandaag kwam ik er een tegen die bijna perfect was.

Het was een open plek van +/- 40 m3, het enige probleem is dat er een opening van 2 meter zit waardoor ze me vanaf de weg (100 meter) zouden kunnen zien.

 

Na een heerlijk stukje hasj kwam ik op het idee om deze opening dicht te maken door hier iets van planten te gaan plaatsen.

Heeft iemand een idee wat ik hier het beste zou kunnen planten?

Dus een snelgroeiende plant die vroeg in het voorjaar naar buiten kan.

 

Salviaman ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat groeit idd erg hard, maar ik vrees dat ik dan net zo goed een bordje kan neerzetten met "hier staan mijn wietplanten verstopt"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij als je bramenstruiken takken in de grond zet groeien ze door.

med_gallery_36770_15840_515467.jpg

 

Polygonum anders even vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog niet eens zo gek GGFTAF, maar ik zoek meer inheemse planten.

 

Limbic, dat zou nog wel eens de oplossing kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij als je bramenstruiken takken in de grond zet groeien ze door.

med_gallery_36770_15840_515467.jpg

 

Polygonum anders even vragen.

 

limbic heeft dik gelijk!

 

(heb er thuis ook staan, ongelooflijk hoe hard ze groeien)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook wel van iemand hier gelezen dat ie wilgentakken in de (natte) grond plaatste, dan lopen ze vanzelf weer uit, maar zal denk ik wel een paar jaar duren voor je een mooi haagje hebt. Probleem blijft in het vroege voorjaar als alles nog redelijk kaal is en jij er aan de slag gaat...

 

Hoe is de grond op je stek? Ga je opwaarderen o.i.d.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou gewoon wat struikgewas uit de buurt verplaatsen, bijv braamstruiken zoals vermeld.

Dat ga ik ook doen.

Heb net op men spot voor 2014 een pad ontdekt op 40 m, is best dichtbegroeid maar is niet genoeg vrees ik.

Zal misschien ook beter verhuizen zeker? Safety First?

Kan je misschien ook beter een veiligere plek zoeken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf denk ik om aardpeer te gebruiken. Het is een eetbaar wintervast gewas, in oktober te planten en wordt 2m hoog. Geeft in de zomer een zonnenbloemachtige bloem en zal bij geen onderhoud snel overwoekeren. B)

 

Ik heb bedacht om rondom de spot aardpeer, roomse kervel (wintervast, okt. planten, wordt 150cm hoog, groeit snel om zich heen en ruikt naar anijs), knoflook (wintervast, okt. planten, 100cm hoog en ruikt naar KNOFLOOK!) en evt. uien (maart planten en wordt 70-100cm hoog) tegen het zicht en geur te planten.

 

Het nadeel van bramen zijn de doornen en bamboe is erg moeilijk uit te roeien in de toekomst......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die spots vlak nabij wegen, "urban spots", hebben een hoog slagings percentage indien goed verstopt. Men verwacht eerder diep in het bos dus op een urban spot zal niet gezocht worden.

 

Ik draai al 4 jaar op dezelfde spot en die is nog geen 10 meter van een weg af waar mensen fietsen, lopen en autorijden.

Is één van mijn succesvolste spots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...