Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Legaliseer cannabis en stop milieu- en gezondheidscrisis!

Recommended Posts

Guest elmanito

Bob Marley is de meest bekende blower aller tijden, Snoop Dogg kent iedereen ondertussen ook als een preker voor het groene plantje. Maar waarom hangt er nog altijd zo'n taboe rond die plant? Waarom geloven de mensen eerder leugens dan de waarheid? Die waarheid is dat er nog nooit iemand is overleden door cannabis. NOOIT! Never!

 

Hoe kan het dan dat er in Amerika om de 37 seconden iemand de gevangenis in vliegt voor het bezit van cannabis? Dikwijls gaat het hier om maar enkele luttele grammetjes of zelfs maar een joint. Onlangs stierf er een jongen in de gevangenis omdat hem medische hulp werd ontzegd tijdens zijn verblijf daar. Kun je je voorstellen? OK, er zijn dus wel al mensen gestorven door cannabis, maar niet rechtstreeks, wel door een gevolg van het onzinnige beleid hierrond.

 

Wat me nog kwader maakt, is het feit dat er kinderen en volwassenen zijn die met niks anders gebaat zijn dan cannabis. Mensen met epilepsie bijvoorbeeld, dat is ook wetenschappelijk bewezen! Gisteren nog las ik het verhaal van een meisje die zo'n erge epilepsie had dat ze bijna ten dode was opgeschreven. Toen heeft haar moeder de moedige keuze gemaakt om medicinale cannabis te gebruiken, omdat andere medicatie niks hielp. Het meisje functioneert nu op een heel ander niveau, ze kan terug genieten van het leven en heeft nu bijna geen aanvallen meer.

 

Dit is geen alleenstaand geval. Mensen overal ter wereld klagen het verbod aan, omdat het medicijn waar ze zo goed mee geholpen zijn, hun wordt ontzegd. Google maar eens rond en surf wat op youtube. Hartverscheurende beelden zie je daar. Nadat je tot de conclusie bent gekomen dat cannabis de levenskwaliteit aanzienlijk verbetert van mensen met pijn en ziekte, dan kan je niet anders dan toegeven dat cannabis MOET gelegaliseerd worden. Het huidige verbod is een schending van de mensenrechten.

 

Niet enkel van medicinaal gebruik kunnen heel wat mensen profiteren (kankerpatiënten, mensen met chronische pijn, enzovoort), maar ook als roesmiddel is cannabis één van de veiligste middelen aller tijden. Lees mijn tekst 'Cannabis, om gek van te worden?' als je nog niet volledig overtuigd bent.

 

Het verbod op cannabis zorgt ervoor dat ook het industriële gebruik maar niet uit de startblokken raakt. Nochtans kan hennep op een milieuvriendelijke wijze instaan voor de productie van papier, textiel, voedsel (megavoedzaam!), bouwmaterialen, plastiek, enz. Waar wachten we eigenlijk nog op? Ons klimaat is in crisis, we mogen geen tijd meer verliezen!

 

Teken mee de petitie om alles in snelvaart te laten verlopen. Dank je!

 

http://cutdecrap.be/petities/legalisering-cannabis-belgie/

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

getekent :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt omdat er uiteindelijk in de hele wereld maar een paar man aan de touwtjes trekken.

 

Dat is de gezondheidsindustrie

Dat is de Energie/Olie industrie

Dat is in iets mindere mate de levensmiddelen industrie

 

Bij de bovenste twee zijn er genoeg alternatieven die beter/gezonder/goedkoper zijn.

Daar is ook genoeg informatie over te vinden.

 

De bovenste twee zullen er ook alles aan doen om dit zo lang mogelijk zo te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat cannabis een hele goedkope en effectieve medicijn is, en ze kunnen er niet veel winst mee pakken vergeleken met alle chemische medicijnen. Had ook ergens geleden dat cannabis geschikt voor mensen die adervernauwing hebben, omdat cannabis juist de aders opent. Vandaar dat mensen rode ogen krijgen. Ik kan het niet meer vinden anders had ik het hier gepost.

 

Cannabis doodt ook kankercellen. Dat is allang al bewezen maar de Amerikaanse overheid hielt het geheim omdat ze veel geld zouden mislopen. Kan je nagaan hoeveel mensen ze op hun geweten hebben alleen maar vanwege geld. Ik ben het wel eens met Prutsertje (jaja dat had jij niet verwacht).

 

Kijk maar eens wat de zorgverzekeraars in Nederland per jaar aan winst verdienen, 1,4 miljard euro. Dus cannabis is een grote bedreiging voor hun inkomen en als het volledig gelegaliseerd zou worden dan zijn mensen niet meer afhankelijk van hun. Vandaar dat cannabis altijd slecht gepraat word in de media. Ik bedoel kom op, je ziet zelf hoeveel reclame er gemaakt word voor alcohol producten terwijl dit een harddrug is dat jaarlijks veel levens eist. Maar daar verdienen ze op.

 

Kwam laatst nog een leuke stukje tegen dat hierover ging. Hoe ze cannabis in kwaad daglicht hebben geplaatst. Dat was puur om een commerciële rede, en uit eigenbelang/hebzucht.

 

Het grootste gevaar van cannabis is het verbod: het is crimineel! Maar waarom is de plant verboden terwijl deze zoveel goede eigenschappen heeft? In de jaren twintig van de vorige eeuw was alcohol in de VS verboden. Misdaadsyndicaten namen de productie en handel over, misdaadbestrijders traden tegen hen op. In het zuiden van de VS ging met name de zwarte bevolking over op marihuana, die gemakkelijk groeit en dus vrijwel gratis is. Toen de alcohol weer werd vrijgegeven, begon men de marihuana te demoniseren. Een gezonde roker heeft immers geen trek in alcohol!

 

Intussen had DuPont een procédé ontwikkeld om plastic en nylon te maken uit aardolie en DuPont leverde ook de krantenmagnaat Hearst de chemicaliën die nodig waren voor de productie van papier uit houtpulp. Voor DuPont was cannabis levensgevaarlijk en Hearst zorgde voor de propaganda! Ook de katoenindustrie zag in de cannabis een geduchte concurrent. In 1937 werd cannabis in de VS verboden. De katoenplanters zagen hun afzet stijgen, DuPont en Hearst maakten winst als water en de misdaadbestrijders konden gaan jagen op de gezonde roker. Leuke bijkomstigheid: de meeste van deze “criminelen” waren arm en zwart! Alleen tijdens de 2e Wereldoorlog werd het verbod even opgeheven, vanwege het strategische belang van canvas.

 

Bron: http://www.boublog.nl/14/09/2007/de-gevaren-van-cannabis/ (moet je echt lezen!!!!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat komt omdat er uiteindelijk in de hele wereld maar een paar man aan de touwtjes trekken.

 

Dat is de gezondheidsindustrie

Dat is de Energie/Olie industrie

Dat is in iets mindere mate de levensmiddelen industrie

 

Bij de bovenste twee zijn er genoeg alternatieven die beter/gezonder/goedkoper zijn.

Daar is ook genoeg informatie over te vinden.

 

De bovenste twee zullen er ook alles aan doen om dit zo lang mogelijk zo te houden.

 

 

Inderdaad zullen de bovenste twee dat zo lang mogelijk uitstellen dat maakt thrivemovement wel duidelijk ! (

) THRIVEMOVEMENT !

 

Dit filmpje verscheen onlangs al op wf en bevestigd de reply van prutser hier ! het volk zou kunnen overwinnen alleen zolang deze families en coorperatie de toutwjes in handen hebben gaat het inderdaad nog wat tijd in beslag nemen om het te bewrkstellen waarom ? omdat ze er gewoon weg miljadair van worden.

 

Pettitie tekenen leuk, moedig ook alleen ik heb het gevoel dat het weining nut heeft want ook het kabinet heeft geen inspraak van wat er gaat gebeuren, hen wordt enkel verteld het beleid van deze zelfde machtige famielies en coorperaties uit te voeren!

 

 

 

@ Moskoufiets : de documentaire hierboven heb je ongetwijfeld al gezien ( Zo niet is het echt een aanrader kdenk dat jou je hier wel in kunt vinden )!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SindaCate: Dank je wel ik ga hem vanavond wel kijken. Heb er net effe snel doorheen gekeken zag wat van de illuminatie? Tjah New World Order, kijk maar eens naar Monsanto zal waarschijnlijk ook een onderdeel daarvan zijn. Ondanks dat het echt puur kanker verwekkend is willen ze het toch iedereen aansmeren. Ziek wereld als je er stil bij staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal dat thrive even voor je samenvatten in 20 seconden:

 

- je bent niet door een God geschapen, maar door buitenaardse wezens (we vervangen dus 1 woord)

- graancirkels zijn daar het ultieme BEWIJS van (nul wetenschappelijk overigens, moet je maar 'geloven')

- 'free energy' bestaat maar wordt onderdrukt door 'uw meesters' (alleen de zon is gratis)

- geld is de oorzaak van alle ellende ('guns don't kill people, people do': geld idem)

- dan nog wat new age gebabbel en wat boedhistische insights (fortune cookie knowledge)

- we hebben ook een winkel waar u 'thrive stickers' kunt kopen voor 2 dollar (aha, nu komt de aap dus uit de mouw)

 

Gewoon mensen die stickers, shirtjes, dvd-tjes etc met new age gebabbel verkopen aan mensen die schijnbaar een enorme behoefte hebben aan 'guidance'.

 

En daarmee zeg ik niet dat de media niet liegt (rtlnieuws claimt bv dat 70% van de NL bevolking VOOR ingrijpen in Syrie is, hahahahaha, yeah right) of dat grote bedrijven geen stoute dingen doen (ABN naar de beurs ja?), maar dat het pushen van een religie like any other (gimme your money!) weinig zoden aan enige dijk gaat zetten.

 

Ons klimaat is in crisis, we mogen geen tijd meer verliezen!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal dat thrive even voor je samenvatten in 20 seconden:

 

- je bent niet door een God geschapen, maar door buitenaardse wezens (we vervangen dus 1 woord)

- graancirkels zijn daar het ultieme BEWIJS van (nul wetenschappelijk overigens, moet je maar 'geloven')

- 'free energy' bestaat maar wordt onderdrukt door 'uw meesters' (alleen de zon is gratis)

- geld is de oorzaak van alle ellende ('guns don't kill people, people do': geld idem)

- dan nog wat new age gebabbel en wat boedhistische insights (fortune cookie knowledge)

- we hebben ook een winkel waar u 'thrive stickers' kunt kopen voor 2 dollar (aha, nu komt de aap dus uit de mouw)

 

Gewoon mensen die stickers, shirtjes, dvd-tjes etc met new age gebabbel verkopen aan mensen die schijnbaar een enorme behoefte hebben aan 'guidance'.

 

En daarmee zeg ik niet dat de media niet liegt (rtlnieuws claimt bv dat 70% van de NL bevolking VOOR ingrijpen in Syrie is, hahahahaha, yeah right) of dat grote bedrijven geen stoute dingen doen (ABN naar de beurs ja?), maar dat het pushen van een religie like any other (gimme your money!) weinig zoden aan enige dijk gaat zetten.

 

Ons klimaat is in crisis, we mogen geen tijd meer verliezen!

 

 

 

@ Ponix

 

Ik snap ook wel dat men deze organisatie/sekte opzetten enkel ook om geld te verdienen en een grote goep volgers te krijgen dat laat ik even terzeide, Gaat mij om de punten die ze aangeven wat ik voorheen niet wist maar me doenders goed kan indenken, dat die families en cooperaties het balletje zo laten rollen ten allen tijden in hun voordeel en niet dat van het volk/burger xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...