Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
M3nX

Planten in de bloei, hoe lang ongeveer nog?

Recommended Posts

Kan iemand m.b.v. deze foto's een inschatting maken hoe lang de planten nog ongeveer moeten?

 

gallery_17398_15854_18544.png

 

gallery_17398_15854_373034.png

 

gallery_17398_15854_44047.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien makkelijk om er bij te vermelden welke soort het is ?

zowiezo zijn alle haren nog wit en staat hij nog vol in de bloei dus de eerste weken ben je nog wel zoet met wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nou net ook het probleem... Ik heb de Lowryder en Super Skunk gezet (beide autoflowers), alleen heb ik de zaden door elkaar gehaald. Ik zie wel duidelijk verschil, dus dat het twee soorten zijn. De een bloeit heviger en is compacter (die op de foto's), de ander bloeit wat minder goed, strekt wat meer en is luchtiger (heeft ook niet echt één flinke hoofdtop).

Share this post


Link to post
Share on other sites

de superskunk kan makkelijk een lengte bereiken van 1m als auto, de lowryder is zoals de naam al zegt klein dus om die uit elkaar te houden moet niet al te moeilijk zijn zou ik zeggen ;)

 

edit : weet je nog wanneer ze in bloei zijn gegaan ?

de superskunk heeft ong 8-9 weken bloei de lowryder 6-8, uiteraard ligt dit ook aan het weer, maar dan kan je wel een ruwe schatting maken :P

Edited by gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

met wat ik hier zie vraag je best "wanneer mag ik knippen" binnen 4 weken.

 

Als het de LR was zou ik toch al hevigere zwelling verwachten, dus ik zet mijn geld op de superskunk

Share this post


Link to post
Share on other sites

een foto van beide planten naast elkaar dat we ook de grote en groeiwijze kunnen zien zou erg makkelijk zijn denk ik baekelandt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze moeten zo lang.. totdat ze klaar zijn .. 4 weken .. 5 weken .. beslis zelf maar ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de planten eind april gezet, dus ze staan al ongeveer 3 maanden. Ze zijn heel lang blijven groeien zonder bloeiverschijnselen. Wel was het weer in het begin erg slecht (veel regen, nog erg koud). Verschil in lengte is er overigens niet echt.

 

Morgen zal ik wel wat foto's maken ter vergelijking. Anyway, ik heb geen haast, maar vroeg mij gewoon af wanneer deze ongeveer oogstklaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze moeten zo lang.. totdat ze klaar zijn .. 4 weken .. 5 weken .. beslis zelf maar ..

 

+1

Zolang het nog niet op de wiet lijkt die je rookt is ie niet klaar, loepje erbij wanneer het er wel op lijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aankomende 3 weken hoeft geen haar op je hoofd te denken aan oogsten.

 

Vanaf dan kun je gaan kijken of minstens 70 procent van de haren bruin/oranje is, de rest rijpt nog verder tijdens het drogen en dan zit je goed. Wiet roken waar nog doorzichtige/witte haren aanzitten is BAH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet ook niet wanneer ik moet oogsten ;) maar ik heb een microscoopje op DX.com gekocht met weegschaal en schaar voor heeeel geodkoop !

kan je zo zien wanneer de trichomen amerkleurig gaan worden ( oogst)

 

Succes growbuddie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...