Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Muurbloempje

2de x Guerilla,25xBigBang(fem),5xNorthernLightsauto

Recommended Posts

Mooie grote planten alleen zie ik nog weinig bloei. Dan zit je al eind oktober of later als je planten zijn afgebloeid, als dat maar goed gaat. :lol:

 

Grote planten zijn helaas geen garantie op een grote oost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi ; Thanx, so far so good, maar ik zou het wel heel erg vinden als er nu nog meer ontdekt worden, we hebben al zoveel tegenslagen gehad ook buiten deze hobby dat dit echt een belangrijke appel voor heel veel dorst is geworden...

 

@Johnny Sack ; Idd bloei is later dan normaal, de bedoeling was dat ze begin oktober klaar waren , ik kijk moeder natuur heeel lief aan en hoop op niet teveel regen.....

 

En ik heb bigbang omdat het een lekkere medicinale wiet is, en ik wilde heel graag dat er minstens 1tje 4 meter wordt,de opbrengsthoeveelheid was iets minder belangrijk.

 

Gelukkig zijn de auto's bijna klaar, dan heb ik in elk geval wat te roken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooie grote planten ,dat is bij mijn ook ,maar gelukkig bloeien ze al bij me ,je moet geluk hebben dat je een vroege soort hebt ,die vroeg bloeit en daar zaad van maakt ,dan ben je veel vroeger klaar met alles .

Nu lopen we er nog naar toe in okt ,en dan is de pak kans groter vind ik ,de bladeren zijn dan al volop van de bomen en struiken ,dus ze kunnen je beter zien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan maar 1 ding zeggen: Wow, die zijn groot :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update,

 

 

We wilden de autoflowers gaan oogsten, en alles was weg, de autoflowers, en alle reuzen, nu hebben we nog 2 planten, die met rupsenschade van elk ongeveer 1.80m .

Als die er nog staan, daar moeten we nog gaan kijken.

Waarschijnlijk wel, die staan kilometers van de ontdekte plek....

Ik weet niet of ik volgend jaar weer iets ga zetten, het is wel een hele harde klap , psychologisch en financieel, ik zit al bijna een jaar zonder werk, dit moest rekeningen betalen, dat gaat nu niet.

Wat een kutjaar, zulk mooi weer, en dan bijna alles kwijt....

Het is wel ontdekt en niet geript want anders waren alleen de auto's weg.

Het vreemde is dat ik helemaal niks erbij voel, ik ben echt emotioneel dood nu, het is maar goed dat ik geen boswachter of iets tegen ben gekomen........

Ik ga hier ook een tijdje niet meer zijn denk ik.....

Misschien tot ziens...

 

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkzooi

guerilla kweken is net russische roulette met teveel kogels in het magazijn.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt kut voor je man.. ;)

hoort er bij maar blijft balen, maar opgeven is geen optie voor een grower.... schouders er onder en volgend jaar gewoon weer knallen !! :lol:

 

ook ik zit al een tijd zonder werk en solliciteer me blauw, en had dit jaar niet eens de optie om iets buiten te zetten..

het kan dus nog erger :D

dusss uhhh, als er nog iemand een ervaren grower/blower zoekt voor in zijn (grow)shop laat het ff weten aub ... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote om te horen man, zijn blijkbaar teveel mensen gewoon op uit: wachten to september en dan op jacht om tye jatten, misselijkmakend gewoon. Maar er staan altijd betere tijden te wachten, nooit opgeven...volgend jaar gewoon nog meer neerzetten op een nieuwe spot en wel alles binnenhalen, geen jaar is hetzelfde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...