Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

Enquete Worldwideweed.nl

Recommended Posts

Ik kreeg vandaag deze mail binnen.

Goed initiatief,...maar ondanks dat ik elders kweek kan ik het niet helpen paranoïde te zijn,

van de andere kant zou ik wel mee willen doen.

 

Meer Ccb/WF leden hier die zo'n mail binnen kregen ?

 

 

 

Beste Sympathisant,

 

Graag vragen wij even uw aandacht voor het volgende.

 

Al eerder dit jaar heeft onze stichting op verschillende manieren een bijdrage geleverd aan het onderzoek van UvA/Bonger instituut naar de kleine (hobby)kweker. Dit onderzoek loopt nog steeds en kan alle extra informatie gebruiken om een helder beeld neer te zetten achter de hennepteelt.

 

Wij vragen al onze bezoekers en sympathisanten die ervaring hebben met het kweken van hun plantjes deze enquête in te vullen. Anonimiteit en privacy is gewaarborgd! Help mee aan het echte verhaal en de bewustwording over cannabis. Deel deze link s.v.p. ( Directe link naar dit bericht op WeSmoke.nl )

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Christine Francke

 

Secretariaat Stichting WeSmoke

 

 

 

Oproep van het Bonger Instituut:

 

Prof. dr. Dirk Korf, dr. Marije Wouters en Thomas Blok van het Bonger Instituut van de Universiteit van Amsterdam doen een onderzoek naar kleinschalige wietkwekers, genaamd WorldWideWeed.

 

Hiervoor hebben we een online vragenlijst ontwikkeld voor iedereen die wel eens heeft gekweekt. Deelname is vrijwillig en volledig anoniem: de IP-adressen worden niet geregistreerd. De vragenlijst is te vinden op de site en invullen duurt ongeveer een kwartiertje.

 

Onderzoek naar de wietteelt in Nederland komt vaak uit de koker van de politie en justitie. Wij willen de teelt onderzoeken vanuit het perspectief van de kweker, en deze dus zelf aan het woord laten.

 

Jouw deelname vormt de basis voor kennis die kan leiden tot een beter begrip van de redenen waarom mensen wiet kweken. Vaak wordt beweerd dat alleen grote criminele organisaties wiet telen, die veel schade aanrichten en geweld gebruiken. Door mee te doen kan je helpen het beeld van de wietkweker in Nederland dichterbij de werkelijkheid te brengen.

 

Naast deze vragenlijst zal Thomas Blok de komende tijd ook interviews afnemen met kwekers en andere mensen in de wietbranche. Wil je meedoen? Stuur een e-mail naar worldwideweed@xs4all.nl. Anonimiteit en discretie is gewaarborgd.

 

De resultaten zullen mogelijk eind 2013 worden gepubliceerd.

 

Met al jouw vragen over dit onderzoek kan je terecht bij Thomas Blok (worldwideweed@xs4all.nl).

 

Prof. dr. Dirk J. Korf, dr. Marije Wouters en Thomas Blok

 

WorldWideWeed

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Stichting We Smoke

Cannabis Consumentenbond

Corr. Adres : Postbus 118

4530 AC Terneuzen

----------------------------------------------------------------

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volledig anoniem en onder auspicien van

 

WODC

 

en dat valt weer onder Ministerie van Justitie, fijn zo de database in met die gegevens :wOOt

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat naar je prive email of via PM hier gebeurd......

 

Er zijn reeds twee topics gesloten die door WWW gemaakt zijn, waarom;

 

Kort gezegd, een onderzoek naar kweekmethoden en resultaten kan alleen maar leiden tot een beter inzicht van justitie in onze activiteiten, en een aanscherping van wetgeving en strafmaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel raar je doet anoniem mee en later hebben ze nog meer vragen

 

hoe weten ze dan dat je eerder anoniem mee deed ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke, Ik kreeg hem binnen via mijn privé mail,....Mijn Ip is niet de plaats waar ik kweek, (Fake IP) dus dat zal wel los lopen.

Maar vond het zo dubbel vandaar even gekeken hier of er reacties op kwamen en zie hier.

Thx voor de Warning !!!

 

@lostchild,...Erg triest toch, dat die klote staat met zijn smoel overal in moet zitten.

 

Dat de maatschappij verrot,..hypocriet, bekrompen , kortzichtig was

dat was me welbekend ,....maar dat een club die zich Cannabis Consumenten Bond zich hier voor leent,....Of staat

CCB erbij om het wat vertrouwder te maken ,...want mail adres van hun ontbreekt,..wel mail adressen van Wesmoke.nl

zegt genoeg eigenlijk,...en dan het (Bong)er instituut, :wOOt ...ja nu zie ik overal verdachte dingen :lol:

 

 

 

Hoe ze nu aan mijn mail komen is nog steeds de vraag , heb meteen een gepeperde mail terug gestuurd.

 

 

 

Thx :lol:

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachen of huilen?

 

Nee, lachen. :lol: Zoveel mis met dat hele worldwideweed-bong-insituut-enquete-gebeuren dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Als je zoiets ook klakkeloos overneemt en in de media gooit is er ook iets mis met je.

 

Hoog Stapel gehalte dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anonimiteit gegarandeerd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjeetje zeg, goede eindredactie ook

 

Wie cannabis rookt om zijn problemen te vergeten, had een sterk verhoogde kans om er ook afhankelijk van te worden’

Wie elke dag een fles wijn drinkt om te vergeten loopt sterk de kans verslaafd te raken

Opmerkelijk nog was dat het cannabisgebruik zelf weinig impact had op het al dan niet verslaafd raken.

 

Goed onderzoek :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...