Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

*royal hihgnes*-*dance world*-*haze berry* fem.

Recommended Posts

dan heb jij hier dus wat aan :D

 

maak er gebruik van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer zeker,had voor volgende kweek al Dance World en Royal Highness gepland.Clarita

Edited by clarita

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi clarita :D ik kan je nog niet zeggen hoe ze smaakt en bevalt, maar kan je dit binnenkort wel laten weten!

 

idd spijtig predator! tot nog toe geen zaad of zaadvorming gezien, ik (denk-hoop) dat ik de banaantjes ben voor geweest voor ze zijn ontploft, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen...

hoe dan ook waren het banaantjes en geen echt herman ballen.

als er dus wat te vinden is is het wel vrouwelijk zaad.

 

ondertussen is alles om, we zijn nog met de foto's bezig, maar deze volgen snel :rofl

 

fijne avond allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier zijn nog de vergelijkingstestjes voor de procenten

 

gallery_16219_15921_25483.jpg

gallery_16219_15921_30555.jpg

 

damp ze :D :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie uitstrijkjes sensi

Veel plezier met dampen!

 

Interessant,ik ben ook geintereseerd in soorten met meer cbn,mooi verslag dank daarvoor.Clarita

 

8%CBN-7%THC

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi clarita :D ik kan je nog niet zeggen hoe ze smaakt en bevalt, maar kan je dit binnenkort wel laten weten!

 

idd spijtig predator! tot nog toe geen zaad of zaadvorming gezien, ik (denk-hoop) dat ik de banaantjes ben voor geweest voor ze zijn ontploft, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen...

hoe dan ook waren het banaantjes en geen echt herman ballen.

als er dus wat te vinden is is het wel vrouwelijk zaad.

 

ondertussen is alles om, we zijn nog met de foto's bezig, maar deze volgen snel :lol:

 

fijne avond allemaal

Graag,kan dat in een pm?Bedankt

 

Mooie uitstrijkjes sensi

Veel plezier met dampen!

 

Interessant,ik ben ook geintereseerd in soorten met meer cbn,mooi verslag dank daarvoor.Clarita

 

8%CBN-7%THC

Sorry,maar ik bedoeldeCBD :rofl

Edited by clarita

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles is ondertussen droog hier!

ik ben eigenlijk echt verschoten van de medische soortjes!

het zijn geen grote opbrengers in mijn geval, maar f*ck..!! wat een geuren en smaken zijn me dat....

 

de dance world zit een overdreven lekker nycd geur en smaak in, en de royal highness zit een overdreven lekkere cheese geur en smaak in...

zijn zeker een van de betere soortjes die ik gerookt heb in mijn leven!

 

de dance world had een heel laag thc gehalte waardoor dit zeker geen bankhanger is ofzo.....

ik rook liever zoiets in de dag dan een moddervette amnesiah of cheese, dan plak je al snel in bank als je snap wat ik bedoel.

 

de haze berry is wel de meeste opbrenger maar tov de medische doet ze een beetje onder....

ze heeft heel veel weg van de blue mistic vind ik, waar natuurlijk ook bleuberry inzit, beetje normaal dus met dezelfde moeder.

 

 

gallery_16219_15921_5105200.jpg

gallery_16219_15921_2083319.jpg

haze berry

gallery_16219_15921_6095410.jpg

haze berry

gallery_16219_15921_3930945.jpg

haze berry

gallery_16219_15921_4123701.jpg

haze berry

gallery_16219_15921_3176831.jpg

haze berry

gallery_16219_15921_5826995.jpg

gallery_16219_15921_4548348.jpg

haze berry

gallery_16219_15921_3564470.jpg

dance world

gallery_16219_15921_624787.jpg

dance world

gallery_16219_15921_4520326.jpg

dance world

gallery_16219_15921_1023057.jpg

dance world

gallery_16219_15921_5703814.jpg

gallery_16219_15921_594434.jpg

gallery_16219_15921_5821990.jpg

royal highnes

gallery_16219_15921_3102945.jpg

royal highnes

gallery_16219_15921_3102945.jpg

royal highnes

gallery_16219_15921_2187288.jpg

 

ik heb het gevoel dat de medische soortjes het cure-proces niet gaan halen, daar kan je niet afblijven joh... :lol:

 

volgende keer nog wat macro's van de thc, rookverslagjes,.....

 

tot de volgende ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx! zelf ben ik niet echt tevreden, kon veel beter, maar we gaan ook niet lopen klagen hoor!

 

eindresulaat:

 

de dance world heeft in het totaal 45.40 g. opgebracht

gallery_16219_15921_1103695.jpg

de royal highness 45.10 g.

gallery_16219_15921_239174.jpg

en de haze berry 118.60 g.

gallery_16219_15921_174543.jpg

 

totaal: 209.1g

 

de caribe heeft 96.5 g opgebracht wat een voledig totaal van 305.6 g. maakt.

het kan er zeker wel mee door, 0.76g/watt

maar kan ook veel beter, we hebben wel wat tegenslag gehad ;)

 

ondertussen zit alles in de weckpotten hun ding te doen

 

en weeral een mooi zakje knip, kunnen we ook wel wat mee :lol:

gallery_16219_15921_1264600.jpg

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites

colectie is compleet hier :)

 

wij komen de winter wel door! :likken:

 

 

gallery_16219_14784_3789511.jpg

 

gallery_16219_14784_6733441.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha mooie verzameling Sensi, enjoy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad mooie verzameling, die Belgische winter kom je wel door!

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi Life dacht de winter veilig door te komen, in de liefkozende warmte van familie en potten wiet.

 

Echter op een dag in November, toen Sensi door de straten van Antwerpen doolde werd zijn waan van veiligheid verbroken.

In de kille eenzaamheid van de avond vond de Bende van Baekelandt Sensi. Het was niet moeilijk. Met die dikke jointen die 'ie rookt kon Baekelandt hem vanuit Kortrijk ruiken.

 

Sensi werd onthaald met groet en glimlach en hij en de bendeleden rookten wat, maar toen Sens wou vertrekken merkte hij dat er in zijn jas 5 zakjes wiet verdwenen waren. 3 Ervan waren Dance World, Royal Highnes en Haze Berry.

 

Nu zal je je afvragen, "waarom heeft Sensi meerdere zakjes van meerdere soorten op zak?".

Sensi is voorbereid op de zombie apocalypse; When the shit hits the fan zal Sens blazed het einde van de wereld uitzitten, terwijl wij, gewone stervelingen, gedoemd zijn door onze eigen onvoorbereidheid en aan iedere overlever vragen "kan jij nog iets missen? Kan jij nog iets missen?"...

 

Toen sensi in een wanhopige poging toch nog eens diep in zijn jaszak tastte voelden zijn vingertoppen een stukje papier...

 

"We maken het wel goed, we schrijven binnenkort verslagjes voor je! Groeten, den benden van den Baekelandt"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROOKVERSLAG: DANCE WORLD

gallery_33521_16462_1921573.jpg

gallery_33521_16462_1831523.jpg

 

Royal Queen Seeds

WAT MIJ OPVALT: Trichs plakken in het zakje, het is een vers zakje en je kan goed zien waar de bud heeft gezeten. Goede trich productie! Dat belooft!

 

DE GEUR is duidelijk, al is de wiet nog niet lang gecured. Het is een mix van zoet, een beetje cheese en een duidelijke haze. Lekker ruikt ze alleszins.

 

DE SMAAK: Een volle, kruidige smaak krijg je wel, hij doet me wat denken aan een lowryder #2 die ik ooit gekweekt heb. Er zit diesel in en de geur van voorheen wordt nu complex, meer skunky. Hij brandt nog wat in de keel, waarschijnlijk wordt 'ie veel zachter na het curen.

 

HET EFFECT: Baekie is High, Baekie is stoned. Dat krijg je met hybriden. De high komt snel opzetten en is activerend, maar ik verlies mijn concentratie snel... het is geen zwak plantje alleszins die DANCEWORLD.

Ik besluit dan maar op de bank al liggend de high te benutten om wat na te denken over onbelangrijke zaken. Daar dommel ik in, terwijl ik een heel lichte ervaring beleef alsof ik heen en weer slinger. Ik voel me opgewekt, maar toch val ik in slaap. Ik ben mij meer bewust van de stoned...

 

De laatste gedachte voor Ick mijn ogen sluit voor 2 uur moet geweest zijn "Wat een vreemde, complexe nasmaak heeft die DANCEWORLD. Ik heb zin in meer..."

 

 

Toen Baekelandt lag te slapen met zijn hand in zijn broek kwamen de bosdorpbewoners uit hun huizen. Samen plunderden zy de voorraedkast van Baekelandt: worsten, ajuinen, knoflook en selder... alles werd meegenomen.

Toen Baekelandt wakker werd kon hy zich niet herinneren of hij nu heel de voorraadkast had leeggegeten of niet, dus hy liet ene vliegen en rook eraan. Na 2-3 keren de warme lucht in te snuiven besloot Baekelandt dat zyn wind inderdaad rook naar selder ajuin en worsten. Hy wist dus direct: "Godgeklaagd! Iemand heeft myne knofloock gejat!".

 

 

Knoflooklandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha die amateurbloemist is me der eentje :whistle: :)

bangelijk kerel! thx! :rofl

 

gisteren moest de knip eraan geloven...

maar wat bho gemaakt :)

 

ik heb 2 verschillende gemaakt, eentje van de haze berry en de caribe, en eentje met de royal highness en de dance world.

eentje met cbd, en eentje zonder dus...

 

de cbd bho is echt honing!

goudkleurig en doorschijnend!

 

gallery_16219_14788_243553.jpg

gallery_16219_14788_3670289.jpg

gallery_16219_14788_4957971.jpg

gallery_16219_14788_753834.jpg

gallery_16219_14788_6358944.jpg

gallery_16219_14788_4034445.jpg

gallery_16219_14788_4697765.jpg

 

je vind heel duidelijk de straffe geurtjes terug van de medische wietjes!

dance world -> diesel

royal highness -> cheese

en dan hier een combinatie van :) super dus :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sensi, bij jou kan het feest ook beginnen zie ik :yummy: laat het smaken kerel :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROOKVERSLAG: ROYAL HIGHNESS

gallery_33521_16462_51385.jpg

 

Grower: (the one and only) Sensi Life

Breeder: Royal Queen Seeds

 

"Als ik niet op mijn nekpijn let voel ik hem niet meer" - L. Baekelandt over RH

 

DE GEUR: Deze RH verkruimelde heel goed en was toch niet te droog. Goed gecured dus. Toch rook 'ie niet zo sterk als vele andere soorten. Wat je ruikt is wel een lekker geurtje: licht hazig, fruitig maar niet zoet, met een ondertoon die ik niet goed kan beschrijven. Het lijkt wat op kruidnagel, maar dan ook weer helemaal niet. Een complex geurtje dus, wat altijd een goede indicatie is van een uitgebreide stamboom!

 

DE SMAAK verbaasde mij wel. Een duidelijke sativa skunk smaak is de beloning voor de durvende damper. Er zit ook een grondsmaak aan, wat mij meteen doet denken aan een festivalweide in een droge zomer. De smaak is helemaal niet meer zo fruitig, maar eerder kruidig. Ik krijg hints van cheese. Een volle smaak die Baekelandt zeker weet te appreciëren.

 

HET EFFECT begint met een duidelijke, snelle voorhoofdhigh. Al vlug krijg je een lichte electric buzz die over je rug rolt maar een knock out stoned wordt het niet. Let wel, er is wat fysieke verdoving, maar het is licht en aangenaam, helemaal geen bankplakker. Wat mij opvalt is dat de RH niet zo psycho-actief is als dat ze psycho-activerend is. Het is niet zo dat je plots vol motivatie bent om dingen te doen, maar wel dat als je aan iets begint je met een geweldige concentratie en een lichte fysieke buzz kan bezig blijven. Maak een muziekje of teken iets, zolang je maar bezig bent. De Royal Highness is geweldig als je een wietje zoekt die je concentratie niet stoort en je toch van je nekpijn afhelpt!

 

CONCLUSIE: Ik moet Sensi Life een goed kerstcadeau vinden ;)

 

Baekelandt

 

 

Nog een Besje, en dan zijn we klaar voor Sensi Life.

Die rookverslagjes zijn moeilijker als je zou denken.

En ik hou ze nog simpel en beknopt

Krijg je plots een hele nieuwe waardering voor al het harde werk dat Zodd op het forum uitvoert. Ik zou hem geen euro willen geven per uur dat 'ie aan rookverslagjes heeft zitten werken... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi baekie! ik kan je er helemaal in volgen!

 

het is inderdaad een complex gebeuren, al moet ik zeggen dat je hier meester in bent!

en nuiteraard heb ik veel respect voor alle tijd en moeite die je hier in steekt ;)

al een geluk is het met een rokertje in de hand ;)

 

zoDd kan er ook wat van hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ende Bende van Baekelandt

Nam enen foto van den Bes

Maar na een kleine maand

Waeren zy dienen foto verloren..."

 

gallery_33521_16462_46930.jpg

gallery_33521_16462_74447.jpg

Haze berry

 

DE GEUR is wat je verwacht van een haze: een sterke, kruidige stank. Het besje erin is duidelijk herkenbaar, het geeft een zeer fruitige toets, zoet met toch iets bitterzoet. Vorige zomer had ik een chocolademuntplant, en haar geur herken ik in de ondertonen van deze hazeberry. Denk aan een after eight muntje maar dan zoeter.

 

DE SMAAK is eerst en vooral lekker. Een zware zoete berry is dominant, de kruidige haze is veel lichter maar wel duidelijk waarneembaar. Het is een sterke smaak (en een sterke geur in de kamer), met een zeer aangename fruitige nasmaak die goed blijft hangen.

 

HET EFFECT is snel en krachtig, een lekkere buzz komt over heel mijn oude lijf. De high blijft niet al te lang alleen, redelijk vlug komt er een lekkere stoned bij die bij mij toch anderhalf tot twee uurtjes aanhoudt. Daarna heb ik zin in meer, maar dat is vooral te wijten aan die nasmaak die ik wel weet te apprecieren. Het is toch niet de lichtste wiet: niet de zwaarste bankplakker maar zeker niet iets dat je 15 minuten voor een belangrijke sollicitatie opsteekt. En dat heeft Baekie geweten! ;)

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi baekelandt!

 

zo een rookverslagje op het einde van het verslagje is een mooie meerwaarde ;)

 

thx! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus 1, de amateurbloemist weet het mooi te brengen vanuit zijn bloemige bosdorp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...