Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Grownoob

Choco Cheese AF Terraskweekje

Recommended Posts

Hej maatje..

 

Waar blijft de info over de opbrengst de smaak etc...

Een goed verslag sluit met dergelijke info, toch??

 

Hoop dat je het nog met ons deelt.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij staan zeker te popelen! Inderdaad een mooie plant met flinke toppen! Succes ermee!

 

eNjoyz

Share this post


Link to post
Share on other sites

die is knetter stoned van zn eigen wietje

 

jammer van de rot maar mooie toppen .. en naar nat gras ruikt het zowiezo de eerste week met drogen .. daarna komt de echte geur pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yooo

 

Sorry mensen...ff tijdje van de radar geweest. Heb weer wat leuke fotos en eindopbrengsten die ik vanavond of morgen zal plaatsen....laterzz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteravond ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps, iets te laat voor de trouwe volgers waarschijnlijk...maar hier is dan toch de einduitslag van mijn eerste buitenkweekje ooit. Voor ik verder ga wil ik ieder die input geleverd heeft even bedanken. De forumleden hier in het buitenforum zijn uiterst behulpzaam geweest, en ik wil ook de jongens van de Dizzy Duck bedanken voor alle steun die ik heb gekregen tijdens de kweek, als ik vragen had kon ik zo even langs lopen voor wat informatie...Vind de laagdrempeligheid toch een zeer belangrijk aspect voor een zadenbedrijf, helemaal voor een noob als ikzelf....prettige extra service!

 

En dan het volgende :(

 

Ik heb mezelf dik overtroffen, ik heb het nooit uitgesproken maar ik had gehoopt dat ik met mijn kweekkwaliteiten zo'n 30 gram van elke plant kon halen. Deze cijfers heb ik dik overtroffen, helemaal als ik bedenk dat ik het gros van mijn hoofdtoppen ben kwijtgeraakt aan toprot. Maar ook hier zit een positieve en een negatieve kant aan :lol:

 

Eerst maar beginnen met het goede nieuws....de plant die ik het langst heb laten staan (en niet zoals de rest onder de douche heb gespoeld) is inmiddels compleet gedroogd, het kleine beetje toprot is verwijderd en zit inmiddels bewaard in weckpotten. En guess what? ;)....93 gram droog heb ik overgehouden van deze plant alleen. Wil wel een correctie omlaag plaatsen omdat ik deze wat groffer heb geknipt (reden had ik aangegeven in eerdere berichten). Dus haal er 5 a 10 gram blad vanaf en ik kom uit op 83 gram wiet zonder tak en/of onnodig blad.

gallery_38086_15884_248029.jpg

gallery_38086_15884_1695375.jpg

gallery_38086_15884_311819.jpg

 

Ben inmiddels al enkele dagen compleet de weg kwijt van mijn eigen stack ;). Ben zo fucking blij dat de laatste plant toch nog wat geworden is, heb inmiddels al redelijk wat uitgedeeld en laten testen door mensen in mijn omgeving en hoor er niks dan positiefs over. Hij heeft zo'n hoge potentie dat ik sommigen er bewust van moet maken dat het geen coffeeshopwiet is maar een simpel eerste buitenkweekje...vervult me uiteraard met trots :)

 

Hij is krachtig voor buitenwiet, ben al snel geneigd er twee keer zoveel in te doen als ik normaal doe...en beland elke keer met hartkloppingen in een oneindige staar. Zo ook nu ;) Qua smaak zou ik zeggen dat het iets weg heeft van een milde, zoetige cheese. Hij ligt niet als een blok beton in de keel, maar strijkt er langzaam langs. Hij rookt ook een stuk milder dan de potentie doet vermoeden. Ondanks de staar is het geen slaapwietje, ik denk wel terwijl ik staar....maar het gevoel is meer up. Ben hier ook alleen, maar zit constant in mezelf te grijnzen en te bedenken wat ik allemaal ga doen zodra ik weer in staat ben om me te bewegen haha. De sativa en indica invloeden zijn wat mij betreft dus beiden wel werkzaam en vind het een aangename mix.

 

Dan het minder goede nieuws...nou ja zelfs dat vind ik momenteel niet als slecht nieuws klinken gezien m'n complete grijns van oor tot oor terwijl ik dit typ :D

Oke maar goed, ergens is het wel klote dat ik van de andere vier planten na het verwijderen van toprot en klinisch (gniffelgniffel) knippen 203 gram heb overgehouden wat wel sterk is maar minder lekker te roken...je ruikt het al als je de pot opendoet, had eerst de hoop nog dat ik tijdens het curen een andere geur kon krijgen. Maar helaas, de geur van voeding zit er wel degelijk in, je merkt het als die brand en de smaak ik sterk. Weet nog niet precies wat daar de plannen mee zijn ;)

gallery_38086_15884_53635.jpg

gallery_38086_15884_602193.jpg

de pot rechts en de lage bak ernaast zijn de laatste plant alleen, de drie potten rechts zijn de eerdere vier planten samen

gallery_38086_15884_445824.jpg

gallery_38086_15884_248029.jpg

gallery_38086_15884_311819.jpg

dit is de laatste plant, ook wat topfoto's

gallery_38086_15884_1257956.jpg

gallery_38086_15884_1175883.jpg

gallery_38086_15884_1015605.jpg

gallery_38086_15884_1015605.jpg

Nog even allemaal ;)

 

Dus tsja, wat kan ik zeggen? Ik heb denk ik ontzettend veel geluk met het aantal uren directe zon die mijn planten hebben kunnen krijgen gedurende de zomer, ook werkt een klein beetje inlezen wel over het algemeen. En met vragen kon ik dus hier of in de Dizzy Duck terecht. De Dizzy heeft mijn vertrouwen in ieder geval en ben zeker van plan om de andere autoflowers ook te proberen (en uiteraard weer leuke verslagen te maken ;) ). Alle planten zijn opgekomen, en hebben dus een fenomenale opbrengst...ook voor een beginner als je niet teveel verkloot...zoals ik ;)

 

Het was leuk kennis te maken hier met iedereen en heb veel geleerd en gelachen van de vlugge contacten die ik hier heb gehad tijdens mijn ontmaagding lol. Zodra ik weer in staat ben om normaal te lezen ga ik jullie topics uiteraard ook weer bekijken :D

 

Iedereen hier nogmaals bedankt voor het meelezen en het helpen van deze beginneling!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihihi, Grownoob is helemaal de weg kwijt van de eerste eigen stash! :) ;)

 

Bijzonder mooi resultaat voor je eerste keer, lekkere bolletjes allemaal! ;)

Nee, helaas is toprot niet te voorkomen of tegen te houden, lang leve ons kikkerlandje!

Wel jammer dat een deel van je oogst niet zo lekker smaakt door de voeding.

Allicht een idee om volgend jaar voor andere voeding te kiezen.

Iets dat je smaak nog meer ten goede komt. :(

 

;) Mrs. Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lache dit,

Ik had grownoob zijn foto's nog helemaal niet gezien... ;)

Iets raars met de server??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...