Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietsmoker93

Voeding van een jaar oud

Recommended Posts

Hey ik heb nog voeding van precies een jaar oud.

 

Pk13/14

En terra flores 5 liter.

 

Beide zijn aangebroken kan ik het gebruiken of niet?

Scheelt me weer een hoop kosten.

 

Bedankt alvast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon doen.

Is dit serieus of?

Ik wil niet mijn planten kapot hebben omdat ik te eigenwijs was om nieuwe voeding te kopen.

 

Maar het is dus nog dik 3 liter voeding wat ik over heb en vind het zonde om het weg te gooien.

 

Ze zijn beide aangebroken zoals ik al zij.

Wel in een gangkast bewaard dus donker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietsmoker,

 

 

Als het in het donker en fris is bewaard, dan zou ik het zeker doen, na een jaar oud denk ik niet dat ze niet meer goed zijn. Gewoon eventjes goed schudden voor gebruik. En als je zeker wilt zijn stuur een mail naar de fabrikant, dan ben je er oook zeker van.

 

 

Grtz le faraon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey wietsmoker,

 

 

Als het in het donker en fris is bewaard, dan zou ik het zeker doen, na een jaar oud denk ik niet dat ze niet meer goed zijn. Gewoon eventjes goed schudden voor gebruik. En als je zeker wilt zijn stuur een mail naar de fabrikant, dan ben je er oook zeker van.

 

 

Grtz le faraon

Fabrikant zegt dat ze de kwaliteit niet meer kunnen waarborgen na de datum ( heb ik gelezen op het fabrikanten forum ).

 

De pk13/14 ziet er zeer goed uit, gewoon als nieuw geen vlokken of troep erin gewoon mooi helder.

 

De Canna flores kan ik niet echt beroordelen, naast de dop zit er wel vastgekoekte smurrie ( van oude voeding wat ernaast is gegaan ) dat is logisch.

Ik zal die fles wel even flink schudden en in een glas doen, als het er nog mooi uitziet gewoon gebruiken dus?

 

Ik wil me planten niet vergiftigen daarom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang het niet bevroren is geweest kun je

het nog makkenlijk gebruiken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zolang het niet bevroren is geweest kun je

het nog makkenlijk gebruiken ;)

Het is niet bevroren geweest.

 

Maar als het nou wel bevroren was, dan waren de voedingsstoffen eruit, maar is het schadelijk voor de plant of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor is niet schadelijk, voeding zonder voedingstoffen doen ze het perfect op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...