Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietsmoker93

Welke soort nu nog beginnen

Recommended Posts

Hallo wil nu nog beginnen om buiten 3 planten te zetten.

Het liefst losse zaadjes feminised autoflowers.

 

Ik zat dus te denken aan 3 big devil auto feminised te denken.

 

Denken jullie dat dit een goeie optie is? want er staat dat dit autoflowers zijn die veel opbrengst geven.

Tips over een andere autoflower die veel opbrengst geeft en goede wiet is welkom!

 

Bedankt alvast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt zonder problemen nog autoflowers zetten maar het is ook nog niet te laat voor een niet autoflower.

Zaadjes die je nu laat ontkiemen hebben nog altijd tegen de twee maanden groei, dat is genoeg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee jaar geleden heb ik vijf Big Devils in 17 liter potten gekweekt. Ze werden ruim 1.5 meter hoog. Opbrengst per plant: ongeveer 50 gram droog en voor buitenwiet van redelijke kwaliteit.

Dit jaar worden het 25 White Russians Auto. Die blijven klein en hebben uiteraard een lagere opbrengst per plant: vandaar het hogere aantal. Ik zet ze weer in 17 liter containers, maar dan wel drie per container. Dat scheelt een heleboel gesleep met potten als er visite komt. Wortelconcurrentie -zo die al bestaat-, neem ik op de koop toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, ja ik ga toch voor autoflower omdat die automatisch bloeien.

Want heb geen tijd om te verduisteren.

 

Iemand nog tips voor de beste autoflower feminized?

 

Bedankt, ja ik ga toch voor autoflower omdat die automatisch bloeien.

Want heb geen tijd om te verduisteren.

 

Iemand nog tips voor de beste autoflower feminized?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt niet zo zeer een ''beste", ligt meer aan jouw persoonlijke voorkeuren

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt niet zo zeer een ''beste", ligt meer aan jouw persoonlijke voorkeuren

Voorkeuren zijn zo veel mogelijk wiet van goeie kwaliteit.

Hoeft geen top kwaliteit te zijn maar gewoon waar je wel stoned van word. ( soortjes boven de 16%? )

 

Bedankt alvast voor de tips.

 

En wat zijn nou echt goede autoflowers die lekker smaken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoned heeft meer te maken met indica, ga daar eens op zoeken voor een geschikt soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle autoflowers die ik tot nu toe heb gerookt vallen in de categorie "light tot medium". Echt sterke autoflowers heb ik nog niet gerookt.

 

Nu het seizoen al snel kortere dagen gaat geven denk ik dat je beter een vroegbloeier kan nemen ipv een autoflower.

Ja , ze staan een maand langer, maar de THC niveaus van een autoflower zijn niet om over naar huis te schrijven.

Ook de opbrengst is niet geweldig bij de meeste autoflowers.

 

Durban is naar mijn idee de meest geschikte vroegbloeier die makkelijk verkrijgbaar is.

Er zit ook een stof genaamd THCV in Durban.

Dit is een zeer interessante stof, die in maar enkele soorten te vinden is "( zoals ook in Pakistaanse landrassen)

Kenmerkend is dat door die stof de wietsoort minder snel verveelt: erg belangrijk als je 4 ons eigen kweek hebt voor de hele winter.

 

 

succes ermee

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites
alle autoflowers die ik tot nu toe heb gerookt vallen in de categorie "light tot medium". Echt sterke autoflowers heb ik nog niet gerookt.

 

Nu het seizoen al snel kortere dagen gaat geven denk ik dat je beter een vroegbloeier kan nemen ipv een autoflower.

Ja , ze staan een maand langer, maar de THC niveaus van een autoflower zijn niet om over naar huis te schrijven.

Ook de opbrengst is niet geweldig bij de meeste autoflowers.

 

Durban is naar mijn idee de meest geschikte vroegbloeier die makkelijk verkrijgbaar is.

Er zit ook een stof genaamd THCV in Durban.

Dit is een zeer interessante stof, die in maar enkele soorten te vinden is "( zoals ook in Pakistaanse landrassen)

Kenmerkend is dat door die stof de wietsoort minder snel verveelt: erg belangrijk als je 4 ons eigen kweek hebt voor de hele winter.

 

 

succes ermee

Bedankt voor de tip, waar kan ik die zaadjes kopen? feminized graag.

En ik zie hier dat die wietsoort juist maar heel weinig thc opbrengt ( 8.6% ) http://www.wietzaadjes.nl/shop/durban-pois...sion-p-164.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie durban uit volle grond klapt voor je kop hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip, maar dat word hem niet.

Dit staat er:

Het aroma varieert tussen een zoete drop to anijssmaak. Een "Up High", vergelijkbaar met Thai.

 

Vergelijkbaar met thai vind ikzelf gewoon troep wiet ( word er niet stoned van ), en drop of anijs hou ik ook niet van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip, maar dat word hem niet.

Dit staat er:

Het aroma varieert tussen een zoete drop to anijssmaak. Een "Up High", vergelijkbaar met Thai.

 

Vergelijkbaar met thai vind ikzelf gewoon troep wiet ( word er niet stoned van ), en drop of anijs hou ik ook niet van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede thai ... heb je dus nooit gehad.

goede thai is erg heftig.

 

die verdroogde balen hooi die ze in vierkante stukjes knippen en in de shop leggen ...das rommel

De sterkere wietrassen zoals haze en skunk hebben thai en andere tropische soorten in hun genetica

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt thai stick zie je nog maar zelden

 

gallery_30925_13763_29441.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil je high of stonde worden?

 

ik heb durban poison gerookt en je wordt er mega high van, geloof mij maar, zelf zo dat ik het niet rook, maar goed ik wil dus geen sativas maar indica, ik wil niet high worden maar stoned.

 

dutch passion heeft dit soort al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in hun assortiment en dat is niet zo maar, je krijgt er geen spijt van, mits je niet high wil worden. En van goede thai vlieg je naar de hemel, je hebt goede thaiweed en brickweed, wereld van verschil!!!!!!!! ik rook ook geen goede thai, te sterk voor mij!

 

ik vind durban lekker ruiken, rookt ook lekker weg en mooie toppen! meestal erg compact, met het uiterlijk soms van orange bud. Ik ken niemand die durban geen goede wiet vind.

 

maar als je stoned wil worden ipv high dan is heribei van sannie een erg sterk soortje, goed gekweekt ( buiten ) kan die makkelijk shop wiet overrulen!!!!!!

 

en van femaleseeds de maroc, ook erg mooi soort!!!!!!! heb er eens hash van gemaakt, een stel uit israel vonden het de lekkerste hash ooit!

 

nou succes ermee.

 

wat je ook kan doen bij dutch passion is een zadenmix heb je van elk wat en dan weet je dat ook weer voor volgend jaar.

 

niet nog langer wachten want anders heb het geen zin meer.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
wil je high of stonde worden?

 

ik heb durban poison gerookt en je wordt er mega high van, geloof mij maar, zelf zo dat ik het niet rook, maar goed ik wil dus geen sativas maar indica, ik wil niet high worden maar stoned.

 

dutch passion heeft dit soort al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in hun assortiment en dat is niet zo maar, je krijgt er geen spijt van, mits je niet high wil worden. En van goede thai vlieg je naar de hemel, je hebt goede thaiweed en brickweed, wereld van verschil!!!!!!!! ik rook ook geen goede thai, te sterk voor mij!

 

ik vind durban lekker ruiken, rookt ook lekker weg en mooie toppen! meestal erg compact, met het uiterlijk soms van orange bud. Ik ken niemand die durban geen goede wiet vind.

 

maar als je stoned wil worden ipv high dan is heribei van sannie een erg sterk soortje, goed gekweekt ( buiten ) kan die makkelijk shop wiet overrulen!!!!!!

 

en van femaleseeds de maroc, ook erg mooi soort!!!!!!! heb er eens hash van gemaakt, een stel uit israel vonden het de lekkerste hash ooit!

 

nou succes ermee.

 

wat je ook kan doen bij dutch passion is een zadenmix heb je van elk wat en dan weet je dat ook weer voor volgend jaar.

 

niet nog langer wachten want anders heb het geen zin meer.

 

gr ejb

Kan ik dan niet beter voor de herijuana gaan?

Er staat erbij dat je knetter stoned word, en het is een indica ( dus je word stoned ipv high ).

Ik word zelf liever stoned, want van high merk ik niet meer zoveel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
echt thai stick zie je nog maar zelden

 

gallery_30925_13763_29441.jpg

 

 

voor de diversiteit van het menu bij de shop is het jammer dat je deze amper nog ziet, en als het je aangeboden word moet je meteen een pallet vol kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...