Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
2eGen

Our history is not what we think (blijft een theorie )

Recommended Posts

Our history is not what we think!

 

Veel kijk plezier geloof wat je wil geloven maar ik vindt het intresante materie

 

 

Hollow Earth, Atlantis and Origin of Humans

 

 

 

 

 

 

 

Raising Eden – Links to all video’s

 

http://cultofamonra.wordpress.com/2012/10/...-to-all-videos/

 

Super powers ???

 

http://guardianlv.com/2013/05/nasa-confirm...ilities-gained/

 

Reuzen ??

 

 

Docu's

 

http://www.youtube.com/channel/UCD1sEjmBlH...RD_AycQWg/about

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
:) moeten we dit in 1 dag bekijken???? :tu Gaat het trouwens ook over onze geliefde plantje :) anders ga ik liever Ras Cooking bekijken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) moeten we dit in 1 dag bekijken???? :tu Gaat het trouwens ook over onze geliefde plantje :) anders ga ik liever Ras Cooking bekijken :)

 

Hahah nee hoor neem de tijd :-D

Weet niet als je het boeit maar vindt het wel intressant misschien hebben we wel meer krachten dan je denkt ;-)

Zitten wel elke keer illuminati en bilderberg zo en sus maar dit schijnen de geheimen te zijn voor hen

Het gaat niet over het plantje maar je kan er wel 1 bij draaien onder het kijken :tu

 

Greetz 2eGen

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt allemaal ... mensen zijn te dom om echt te weten wat er aan de hand is . en geloven zomaar wat er in een boekje staat ...

 

we zijn gecreerd door de annunaki .. simple as that and we fucked this planet up ...

 

big time

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
mensen zijn te dom

 

 

ja zeg dat wel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 2eGen

 

D'r ging bij jou geen licht branden na het zien van al deze nette blanke, liefst Arische, mensschen?

 

Ik ben niet tegen een bredere visie op het leven en af en toe moet je in de krochten kijken wat daar leeft om nieuwe inzichten op te doen, maar je moet je dus wel beseffen dat je nu in de krochten staat te kijken en dat je daar zo'n 90% gelijk weer van moet vergeten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ 2eGen

 

D'r ging bij jou geen licht branden na het zien van al deze nette blanke, liefst Arische, mensschen?

 

Ik ben niet tegen een bredere visie op het leven en af en toe moet je in de krochten kijken wat daar leeft om nieuwe inzichten op te doen, maar je moet je dus wel beseffen dat je nu in de krochten staat te kijken en dat je daar zo'n 90% gelijk weer van moet vergeten. :)

 

Dat lampje brand al een tijdje :)

Wij kennen eingelijk maar 1 kant van het verhaal van zo veel dingen en elk jaar rond Bevrijdingsdag weer in ons hoofd wordt gedrukt op tv ect .

En al 50 jaar lang

Ik keur niet goed wat die man heeft gedaan. Maar stel hij zag zich zelf als laatste leger van atlantis en deed het om weer uit de dark age te komen (keur ik nog niet goed hoe)

Maar als die joden toch zionisten zijn en alles voor macht doen (waar we nu dus mee te maken hebben) illuminati en aanhangsel

Maar wat is nog waarheid tegenwoordig

Geloof wat je wil geloven zeg ik tegen iedereen (gaat er misschien niet eens om dat jij/wij het geloven maar dus wel een groep is die er wel in geloofd en daar dus al die ellende op de wereld van komt)

Ik heb hier weken aan onderzoek inzitten en dit heb ik gevonden als een korte samenvating van veel uren

bestuderen via meerder bronnen.

 

Greetz 2eGen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Niet alle joden behoren tot de zionistengroep & deze niet-zionisten joden gingen juist met grote getalen naar de concentratiekampen.De man waar je het over hebt werd juist gesteund door de zionistische bankiers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bestuderen via meerder bronnen.

 

wie zegt dat de bronnen kloppen , dat is altijd de vraag he :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bestuderen via meerder bronnen.

 

wie zegt dat de bronnen kloppen , dat is altijd de vraag he :)

 

Zoals ik al bij het topic aangaf blijft een theorie :)

 

@elmanito ik lees weer dat hij misbruikt zal zijn door die bankiers. maar zal idd niet raar zijn als mee werkte William Coates aka Hitler maar zoals jij ook weet waarschijnlijk er is zo veel info en disinfo en je zal dan alles goed moeten uitpluizen

Het is gewoon een berg info die je moet verwerken op elk deel van alles nazi's vrijmetselaarrij maya's egypte ect

Maar hier kom ik op uit hoe dieper ik zocht en hier de geheimen liggen van alles

 

@gobru klopt wat is waar en niet maar op een gegeven moment passen de puzzel stukjes op zijn plaats in mijn geval wel :)

 

 

Geloof wat je wil geloven ik vindt het intresante materie theorie en wou het alleen met jullie delen voor wie zich verveeld en het ook wel intresant vinden :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of dit klopt tja ...

Maar zou of er buitenaards leven is dat sowieso, mischien wel 10 000 jaar op ons voor of achter lopen wie weet wat er mogenlijk is ,

Als je je verdiept in het universum zoals de hubble telescoop etc

Zijn planeten miljard keer groter als de aarde .

Er zijn 100 000 000 000 (dit is ons sterrenstelsel inhoud(de melkweg)) planeten per sterrenstelsel

Er zijn 16 000 000 bekende sterrenstelsels de grootste heeft een weidte van 100 miljoen keer die van ons ,

Tja wat zich daar allemaal verschuilt

Maar dit zijn allemaal theorien en niets is bewezen of er zulke dingen zijn .

En als je denkt dat wij op de aarde zijn gezet door nakutaku pokemon of zulke onzin dan moet je even serieus na denken en horen hoe dat klinkt denk dat jullie een beetje teveel hebben ge :tu :) :) :)

Edited by 22bas22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zionisten moet je aanpakken op hun eigen spel, niet met rechts-extremistische propaganda.

 

De crisis, banken etc, tja, Libor, IdsaFix.... Kijk dit eens:

 

 

Gewoon dus 'menselijke psyche'/zakkenvullen want als je dat IceSave verhaal van het begin even bekijkt en beseft hoeveel Nederlanders daar geld hadden staan alleen maar voor die paar % meer rente, dan blijkt dus dat het heel makkelijk is om mensen een worst voor te houden en ze te laten happen. :)

 

En als je dan heel die film hebt bekeken, dan moet je je even afvragen wat er nu veranderd is.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

K weet wel zeker dat Agartha bestaat ..

 

Deze zijn een mooie verzameling c.a 7delen x 10min

 

 

Niet alle joden behoren tot de zionistengroep & deze niet-zionisten joden gingen juist met grote getalen naar de concentratiekampen.De man waar je het over hebt werd juist gesteund door de zionistische bankiers.

 

 

beetje verwarring met zion , en zionisme (Devil in lion suit)

Share this post


Link to post
Share on other sites
K weet wel zeker dat Agartha bestaat ..

 

Deze zijn een mooie verzameling c.a 7delen x 10min

 

 

Niet alle joden behoren tot de zionistengroep & deze niet-zionisten joden gingen juist met grote getalen naar de concentratiekampen.De man waar je het over hebt werd juist gesteund door de zionistische bankiers.

 

 

beetje verwarring met zion , en zionisme (Devil in lion suit)

Die filmpjes die ik er op heb zijn de complete versie's van jou filmpjes ;-)

 

Hier wordt gezegd dat er ooit iemand binnen is geweest

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup, das ook de enige echte goede docu een vrij oude! deze mag niet verstoffen..

Ooit iemand binnen geweest ??!!! man.. dan zou ik me er nog maar eens in verdiepen..

Je wil niet weten wie en hoeveel al.. (Leonardo da vinci, Nostradamus, Adolf Hitler , Walt Disney etc etc..

 

Het boek van admiral byrd, geschreven door zn zwager oid, heb ik nog staan hier :)

Zoek ook eens op trefwoorden '' Agartha '' en google oude kaarten van agartha. ( zie je gelijk een boel ingangen)

 

Bless

 

wakeup

Share this post


Link to post
Share on other sites
klopt allemaal ... mensen zijn te dom om echt te weten wat er aan de hand is . en geloven zomaar wat er in een boekje staat ...

 

we zijn gecreerd door de annunaki .. simple as that and we fucked this planet up ...

 

big time

 

 

Jij ben dus ook zon domme mens, die dat geloofd, (Zecharia sitchin's boek beschrijft wat jij denkt) .. (daar komt het verhaal weg)

die ouwe bitch heeft gewoon een uit de duimgezogen verhaal gemaakt over nibiru en andere planeten etc, om ons volk op een dwaalspooor te zetten.

betaald door de illuminati.. dat hele boek is one big lie.

Dat goud wat ze nodig hadden voor hun zon, is de binnenste zon, geen fucking andere planeet !

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel veel tekst ;) wel lekkere ,muziek op achtergrond ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou jou geest is in ieder geval niet flexibel ;)

 

Hoezo niet? Laat iedereen verder gewoon in ze waarde hoor ;)

Vind het alleen opvallend dat mensen die regelmatig een jointje roken zich wat meer openstellen voor complottheorieën.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat komt omdat je van wiet gaat nadenken

met drank verdoof je je geest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De speurtocht gaat verder intresant boekje vooral religie gedeelte Zal alles dan hier begonnen zijn Lemuria land of mu ??

 

Scared symbols of mu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen na een lange tijd afwezig te zijn geweest maar niet stil gezeten te hebben ging de speurtocht verder

 

Door wetenschap en technologische dingen naast elkaar te legen vertaalde klei tabletten is er een verhaal wat voor de Egyptische tijd is en in de Egyptische tijd overloopt

Namen die in elke regio dus anders heten zo in het sumerisch Ningishzidda aka Thoth, Djedi, Hermes Trismegistus, Quetzalcoatl, was

Marduk = Alllah en Yahweh = Enlil, at times Adad or even Enki), Ishtar (Inanna) and Adanoi

 

Zo ben ik nog zelf aan het zoeken een de sumerische namen te vertalen zoal wij ze kennen :-)

 

"At the end of days a Day of Judgment there shall be.

The Earth shall quake and the rivers change course,

and there shall be a darkness at noon and

a fire in the heavens in the night,

the day of the returning celestial god

[Nibiru, the far-orbiting 10th planet of our solar system] will it be.

 

And who shall survive and who shall perish,

who shall be rewarded and who will be punished,

gods [astronauts from Nibiru] and men alike,

on that day it shall be discovered;

 

For what shall come to pass by what had passed

shall be determined; and what was destined

shall in a cycle be repeated,

and what was fated and only by the heart's will

occurring for good or ill shall for judgment come.

 

The record read, the Past remembered,

the Future as prophesy understand,

Let the Future of the Past the judgment be!'

 

These are the words of Enki, Firstborn of Anu of Nibiru"

 

From

 

The Lost Book of Enki: Memoirs and Prophecies of an Extraterrestrial God

 

by Zecharia Sitchin

 

http://www.bibliotecapleyades.net/sitchin/sitchinbooks_enki.htm

 

http://www.mycuriousbrain.com/wp-content/uploads/files/LBoE.pdf

 

http://enkispeaks.com/

 

 

 

En het geheim Van alles ??? zal het

 

 

The current theory is that as monatomic gold is a superconductor and some unknown element in the human brain superconducts when it functions. By adding more superconducting matter to the human brain you are vastly speeding up its processing and functioning power and also consciousness level. Rather like taking a 386 computer and putting a 3.8 GHz Pentium 4 processor and 2 GB of ram inside. It's almost like a "human brain and consciousness" upgrade. At least, that's the theory.

 

http://www.helpfreetheearth.com/news162_alchemy.html

http://monatomicgoldus.com/

 

 

Some of the literature which discusses the white powder include the Egyptian Book of the Dead, the Bible, and The Red Lion. The spirit entity known as Ramtha teaches about about the white powder in his contemporary School of Enlightenment in Yelm, Washington. It has been variously known throughout the ages as "the eye of Horus, manna, the holy grail, and the elixir of life.

•Restoration of Youth and Vitality

•Opening of the Third Eye

•Opens the Gateway to the Next Dimension

•Allows for the Instant Manifestation of Thought

•Lifts the Veil from Prior Lives

•Offers Extraordinary Knowingness

•Enables Levitation

•Enables Ascension

 

http://www.crucible.org/monatomic_elements.htm

 

 

 

Ik Hoop dat ik jullie weer wat wijzer heb gemaakt Geloof wat je wil geloven maar goed succes mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...